Stránka 8 z 15
Re: DPF
Napsal: úte bře 19, 2013 20:17
od Mefisto
To nam doslo, i kdyz to pises do 3 postu
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 11:48
od HonzaKLE
Zdravím všechny!
Tak dnes jsem si vyzvedl auto ze servisu.
Z konzultace s technikem vyplývá následující:
1. Chevrolet a opel mají v nových sw nastavenu regeneraci DPF na 120 km !? Na počátku bylo 1300 km, pak 600 a nyní 120 km.
2. Z dat lze vyčíst, přes německou centrálu, proč byla regenerace přerušena. Já tam měl např. nízká rychlost, vysoká rychlost, šlápnutí na brzdu, ... Jak mám ale jezdit aby se filtr regeneroval, zvlášť když nevím kdy se tak děje, mi neřekl.
3. Zrovna mají na servisu přesně stejně starou Captivu provozovanou na dálnici s tou samou diagnózou, vliv jízdy na krátko nebo dálky zřejmě není tak důležitý.
4. Kontaktovali chevrolet s dotazy a mají snahu to řešit, protože přiznali že nejsem sám, z čehož mám radost, připadal jsem si jako hypochondr.
Toť prozatím vše, naftě zdar a filtru DPF zvlášť.
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 12:05
od Joztar
na 120 km ????? to je snad zly vtip .... sak stvrtinu nadrze ti potom zozeru len regeneracie filtra ...
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 12:30
od mzprx
Nech zije benzin (a plyn) ... setrilkovia...
Sorry, nedalo mi to....
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 12:43
od Vypravca
Dnes rano bol na Markize v Telerane hovorca Kona a tam bola debata o DPF.
Nabadali tam ludi, aby ,,nahlasovali dymiace diesle,, na obvodny urad odbor dopravy.
Vodic bude predvolany na urad a ak zistia prevrtany alebo upraveny DPF dostane pokutu 332€ a vozidlo bude nesposobile premavky na pozemnych komunikaciach. Pokial nebude mat novy DPF.
Takze ak mate dobreho suseda, tak vas moze dobre dostat do problemov.
Vyzva redaktora: ,,Nahlasujte svojich dymiacich susedov, aby mam nehrozil infarkt,,.
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 14:04
od Joztar
mzprx píše:Nech zije benzin (a plyn) ... setrilkovia...
Sorry, nedalo mi to....
v poho nech si kazdy o tom spravi svoj nazor ... tak ci onak budu musiet vyrobcovia cely system okolo DPF prekopat lebo si nikto dizle kupovat koli tomu uz nebude ... jedine clovek co naozaj jazdi dlhe trate
ale kym si to ludia uvedomia ze dizel = dlhe trate a aj to nezarucuje ze nebudu problemy ... tak sa budu veselo filtre dalej vrtat a demontovat
lebo diezel power ... a to s tym nahlasovanim je iba strasiak aj tak sa na to bude srat ...
chybu treba hladat inde a nie u ludi co si to kupia
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 14:25
od DanielTir
No já bych byl s těma benzínama opatrný. Ve škodovce mi kdysy řekli, že nové maloobjemové přeplňované zážehové motory taky produkují pevné částice (1.0 ecobus od Fordu, 1.2 TSi od Škody, 0.9 od Renaultu atd. ) a je jen otázkou času kdy budou tyto filtry i na benzínových motorech. Takže nás čeka budoucnost na ho...o.
Chci koupit auto do autoškoly. Doteď jsem jezdil na dieselu a bez jakýchkoli problému, ale bez DPF. Zvažoval jsem TSi , nebylo mi do autoškoly doporučeno, ohledně přehřívání vstřikovačů při naší autoškolské jízdě. Faktem je, že dvě Fabie 1.2 od konkurence maj tyto problémy. HTP nechci sic je pro autoškolu nejlepší. Rozhodl jsem se pro Aveo 1.3 diesel LTZ+, ale jak to tu tak čtu tak nevim nevim. I když známy z Chevy, přiznává problémy DPF u ORLANDA, něco málo u CRUZE ale AVEO prej né ..... tak nevím
Každopádně pryč je doba nekonfliktních motorů .... A já budu mít těžký výběr .....
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 15:02
od Joztar
pre autoskolu dizel neber ... zober aveo 1.2 alebo 1.4 v benzinu
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 16:37
od Mefisto
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 16:39
od Mefisto
Joztar píše:
v poho nech si kazdy o tom spravi svoj nazor ... tak ci onak budu musiet vyrobcovia cely system okolo DPF prekopat lebo si nikto dizle kupovat koli tomu uz nebude ... jedine clovek co naozaj jazdi dlhe trate
ale kym si to ludia uvedomia ze dizel = dlhe trate a aj to nezarucuje ze nebudu problemy ... tak sa budu veselo filtre dalej vrtat a demontovat
lebo diezel power ... a to s tym nahlasovanim je iba strasiak aj tak sa na to bude srat ...
chybu treba hladat inde a nie u ludi co si to kupia
Tohle oficialne nikdo neresi a NM se stale prodava polovina produkce.
A vubec to nema vliv na dlouhe trate.
Priklad: Rano jedu do Wroclavi a odpoledne zpet(cca 2x 300km) a az dojedu dom tak pred domem zacne vypalovat.
Cili je jedno jak daleko jedes. Motor to nepozna
S Euro6 tam stejne budou vsichni strikat AdBlue a bude
Re: DPF
Napsal: stř bře 20, 2013 21:51
od Dannik91
mzprx píše:Nech zije benzin (a plyn) ... setrilkovia...
Sorry, nedalo mi to....
Alespoň u mě to vážně nebylo z důvodu ušetření, ale z toho důvodu, že to auto trochu jede. Když jsem to pořizoval tak byla k dostání ještě 1,6 a 1,8 benzín a sorry všichni "benzíňáci" ale to je vážně tragédie..
Re: DPF
Napsal: čtv bře 21, 2013 05:01
od Mefisto
A tos to nezkousel jeste se sporakem
Re: DPF
Napsal: čtv bře 21, 2013 09:14
od Joztar
Mefisto píše:A tos to nezkousel jeste se sporakem
-------------------
podla toho som vyberal aj ja lebo adekvatne velkemu autu treba aj adekvatne vykonny motor a to co davali do orlanda ... 1.8 ... je podla mna na hrane unosnosti ked to nalozite do plna ... za to dizlik ci prazdny ci plny ide stale jak pilka a spotreba je OK
kdez to u benzinu ked to nalozim na full tak to ani nepojde a spotreba bude tiez vatsia... ale kazdy si kupi co je mu srdcu blizsie ...
skoda ze je tka malo motorozicacii pre orlika napriklad .. . kludne by tam mohli davat aj tu 2.4 benzin, si myslim ze ludia by to kupovali popripade aj cruze WTC s 1.6 je tragedia cista ... ked uz chceli sportovo ladeneho cruza tak jednoznacne tu 2.4 ... takto kazdy kto chce kus vatsi vykon tak dizel power.
Re: DPF
Napsal: čtv bře 21, 2013 14:16
od Mefisto
Jj. Svagr taky uz pres rok nadava ze nevzal diesela:mrgreen:
Re: DPF
Napsal: čtv bře 21, 2013 19:10
od hladik2
Počkejte až sem vleze hanzy,to si vypijete