Jj, je to na hlavu. KDyz uz se zavadelo denni sviceni, melo se zavest bezne sviceni, proste predni i zadni, zadne mlhovky, pasky atd, tak by to bylo nejlepsi. Nam nastesti auto sviti cele, ale treba soucasny Megane ne, coz je proste na hlavu.
U Cruze sviti porad vsechno, senzor ridi akorat, jestli zapnout nebo nezapnout svetla pri odemceni auta, jakmile ale nastartujes, sviti predek i zadek, a uz porad stejne, tak to ma byt.
Jaky ma ucel, ze zadek auta nesviti? Proc potom sviti predek?
Protože kdyby svítil zadek, tak by byla větší spotřeba energie tím pádem větší spotřeba paliva Ale ne, já taky nechápu tento smysl svícení, když má svítit, tak ať svítí všechno a ne jenom polovina auta. Jsem rád, že u Cruze svítí při denním vše, akorát se vypne podsvětlení tlačítek v autě, což nevadí, stejně přes den to nedej poznat, zda to svítí nebo ne
Moje: Chevrolet Cruze 1.6 LS+ Misty Lake, 17" origo chevy, K&N filtr
Kdo vymyslel tu vyssi spotrebu, tomu prorezat paty a do solne jeskyne s nim! Kdyz uz mi sviti predek, proc ne i zadek? Je to zas bazmek, nic jineho, staci, aby se rychle setmelo nebo zacalo prset, lidi si to neuvedomuji a sviti jen tema cinskyma diodama, neni jich videt.
Podsviceni funguje podle me i pres den, jen malo, ale staci vjet pod most a podsviceni zesili, takova diskoteka
Nvítilo se vůbec přes den a taktéž se jezdilo . Pak se muselo začít svítit a taktéž jsme nadávali a teť se aspoň udělala tato vyjímka s denníma a zas nadáváme.Tak já nevím Jinak osobně vždy záleží na lidech a né nad tým čím se svítí Denní svítí více jak normální světla, takže viditelnost je větší-aspoň můj názor
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
Ja si nestezuju porad, naopak, pisu, ze at jdou se zvysenim spotreby nekam, svitit se ma porad a jak predek, tak zadek, je to urcite jen ku porospechu veci, zadne sviceni mlhovkama a diodama bych nevymyslel (vyjma diody z fabriky, napr Audi), zadne predni jo, zadni ne, to je taky na hlavu.
A dalsi vec, co nechapu, jak muzou dnes prodavat auta bez automatickeho zapinani svetel, kdyz je to v zakone? Auto musi mit pasy, ma je v zakladu. Auto musi svitit a musim si to hlidat? Je to na hlavu (napr u Skody, kde se dodnes za automaticke denni sviceni priplaci 2000).
Na druhou stranu jsem nikdy nemel problem s (ne)videnim neosvetleneho auta, takze bych z toho velkou vedu nedelal, nicmene jednoznacne a uplne by to v zakone byt melo
To by to vsak muselo byt jinde a ne u nas a s nasimi zakony.
Kazde auto dnes sviti jinak, jedno v predu i vzadu, jedno jen v predu.
Jedno mlhovkama, jiny parkovackama, treti LED z fabriky, jine "LED" za 200 z Chiny.
Vetsina techto jen prednich sviticu, kdyz vjedou do mista kde maji povinost roznout, jako je napr. tunel
si ani nevzpomenou ze by meli neco udelat, na rozdil od tovarnich se svetelnym senzorem.
Xlopi, keď si už idete kupovať LED-ky, tak aspoň také, čo vidno, lebo niektorí experti si dajú také, čo svietia ako za päť korún p..a a to by som potom nerád nechtiac nadával pri náhodnom stretnutí sa s členom klubu
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white EAGLE SQUADRON Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )