Stránka 8 z 8
Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)
Napsal: pon pro 07, 2009 07:57
od -peha-
No nie je to zlé ale občas treba počkať lebo pokud ten motor nevytáčíš tak sa nič nedeje len pokud sú mrazy tak je dobré to troška ohriať
A prečo no tak pokud je reduktor teplý ta ide do motora plyn ale pokud je zimný tak tam ide tekutá fáza a to znamená vetšiu spotrebu a možné zanesenie vstrekou a aj výkon nie je bohvie aký takže zhrnutím - pri teplotách nad bod mrazu sa môže pepnúť do plynu skoro ihned ale pod bodom mrazu je dobré troška zohrievať.Ale motou to niako neškodí len je ako stále dobré občas ho prebehnúť na benzin
LPGčku zdar
Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)
Napsal: pát pro 11, 2009 10:00
od solimx
EDIT! Ncituj predchadzajuci prispevok
Ahoj,
nie je to opacne, ze pri velkom podtlaku, sa membrana pritiahne a tym pusti via plynu a ked je maly podtlak tak pusta plynu malo? Mal som rozobrany svoj tartariny splynovac a tam to tak je ze membrana pri podtlaku viac tlaci na vahatko ktorym sa viac otvory ventil na plyn. Takze bzdenie motorom OK, ale plynu zozere viac... Ak sa mylim tak sa ospravedlnujem. Ja dole kopcom radsej zaradim, a aj poriadne dole, ale setrim brzdy, uz som menil kotuce ked sa zvlnili
Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)
Napsal: úte led 19, 2010 21:41
od Igi
Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)
Napsal: pon bře 31, 2014 16:02
od Pitrs56
Zdravím, jak je to vůbec u LPG? je lepší motor točit do otáček při řazení? a nebo spíš menší otáčky když beru v potaz spotřebu?
Re: eMKa Slovenska a Blue Lanos - jazdime za 1/2 :-)
Napsal: stř dub 23, 2014 14:03
od Blue Lanos
u LPG radsej nizsie min to zere