Stránka 69 z 69

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: pon pro 09, 2013 17:00
od JRD McLAREN
co to zere,?? takovej kun .. ??

-i

konencne si sa odhodlal, a nieco kupil ...

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: pon pro 09, 2013 17:10
od Ivan
Zdá se, že spotřeba je jedna z mála nevýhod tohoto auta (druhá je, že nejdou sklopit zadní sedačky). Zatím to testuji, ale pod 12 se dostávám těžko, spíše kolem 13-15, ale chce to sledovat dlouhodoběji. Pokud s tím pojedu fakt pilu, tak si to podle mě vezme i 25. V tomto byla Nexia úspornější, tam jsem jezdil kolem 11-12 bez ohledu na styl jízdy. Jezdí to pouze na natural 98+.

Ale jak říkal Churchill: "Když jsem se dočetl, že kouření škodí zdraví, přestal jsem číst.", tak i já přestávám tento údaj sledovat :-)

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: pon pro 09, 2013 17:18
od JRD McLAREN
no zhruba 20 si v maxime cucne aj to moje..
a nizky vykon sa mi podarilo doladit na prijatelnych 8.5 na 100

zadne sedane nejdu sklapat kvoli vystuhe.
kedze pri tomto voze je (konstrukterom) prednejsia tuhost karoserie..
nez nejake to zvacsenie objemu batozinoveho priestoru...

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: pon pro 09, 2013 17:26
od Ivan
JRD McLAREN píše:no zhruba 20 si v maxime cucne aj to moje..
a nizky vykon sa mi podarilo doladit na prijatelnych 8.5 na 100

zadne sedane nejdu sklapat kvoli vystuhe.
kedze pri tomto voze je (konstrukterom) prednejsia tuhost karoserie..
nez nejake to zvacsenie objemu batozinoveho priestoru...
Je to zvláštní, ale ten můj turbo motor c20let si i v největším zápřahu nevzal více než 15 (a to jsem jezdíval v noci Praha-Brno s konstatní rychlostí kolem 170 km/h), což u EVA není problém dosáhnout jen při trochu svižnější jízdě nebo ve městě, o dálnici nemluvě. Pravda, je také o půl tuny těžší než Nexia a zjevně má i jiné emisní limity než 20 let starý c20let ;)

Účel nesklopných sadaček je i v tom, že je za nimi umístěna autobaterie a nádoba na vodu do ostřikovačů, kvůli rozložení hmotnosti.

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: pon pro 09, 2013 17:35
od JRD McLAREN
no dialnica a okruh su dve rozdielne veci .. ;)
dialnicu mam medzi 13-14 160-220

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: pon pro 09, 2013 17:47
od Rudolf Š.
Teď jsem na něj koukal místo Avea :D ale na verzi asi o mega a půl levnější :D 1.6 -i :D :D 117 koní :P :P :D ale záloha na Aveo byla zaplacená a ještě to má strašně malej kufr :D

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: čtv pro 12, 2013 09:04
od tomask
Krásne autíčko, hodně radosti s jízdy -i
U takového auta nekoukáš na spotřebu, kvůli spotřebě kupuiješ jiné.

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: sob pro 14, 2013 13:02
od Serpico
...inu Ivane nenech si kazit radost aneb každá sranda něco stojí a ta Tvoje za to stojí, jen si vzpomeň na předlouhou cestu zvyšování výkonu u ex nessí, plnou omylů a hledání optimalizace, výměny motorů a jiného a teď sis to koupil vlastně už hotové, pro srovnání myslím ta cena za nessí nebyla zrovna nízká a když připočítám ještě čas a práci tak Tě nessí možná stála víc!

Měj se fajn a hlavně už bez požárů, opatruj si taky ŘP s takovou károu nejde jezdit v daných rychlostních limitech, pokud zrovna nechceš veškerý čas trávit na brněnském okruhu.

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: pon lis 03, 2014 20:45
od LordMMX
Ivane, duch tvojej nexie zjavne neumiera https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... hoto_reply

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: ned lis 16, 2014 12:29
od Ivan
Díky, hezká vzpomínka, i po těch letech mě to dost mrzí. EVO je super, ale Nexia byla Nexia ;)

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: pon bře 12, 2018 16:40
od Ivan
Přátelé, po letech se vracím na toto forum, abych Vám napsal, že náš bývalý člen a kamarád Peca zemřel - spáchal sebevraždu. Věnujte mu krátkou vzpomínku, kdo jste jej znali.

Ivan

Re: Nexia³ Supersport Project

Napsal: pon bře 12, 2018 18:18
od LordMMX
úprimnú sústrasť jeho rodine. :( síce som ho nepoznal ale bol člen klubu a pár príspevkov som tu čítal .