vadné servo řízení
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
vadné servo řízení
Může mi někdo poradit, kde bych mohla sehnat nové servo řízení - hřeben na DAEWOO Nubira 1,6, rok výroby 2001. Jedná se o novější model, má už velká světla. Auto jsem koupila v bazaru a má vadné servo. Pokud by to šlo, koupila bych i z auta na ND. Nové servo stojí 18 500,- Kč.
Mockrát děkuji.
Mockrát děkuji.
- Reklama
No myslím, že pokud je vadné servo , tak většinou je to čerpadlo. Ten hřeben jak se tuším Petrm někde zmiňoval se snad vůbec nikdy nemění. Já měl problém s řemenicí u serva (po ráně házela, ale vyrovnali jme ji a zatím to drží (asi 25000km) Na to čerpadlo jsem se ptal a viděl na vrakáči v Kladně a bylo asi za 1500,- Ale bylo na 2,0 jestli je stejný i na 1,6 nevím. Zkus vrakoviště.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: vadné servo řízení
Auto mám v servisu, a tam si myslí, že je to ohnutý hřeben řízení, protože ho testovali. Volant během jízdy značně tuhne.Zkusím to vrakoviště.slunicko píše:Může mi někdo poradit, kde bych mohla sehnat nové servo řízení - hřeben na DAEWOO Nubira 1,6, rok výroby 2001. Jedná se o novější model, má už velká světla. Auto jsem koupila v bazaru a má vadné servo. Pokud by to šlo, koupila bych i z auta na ND. Nové servo stojí 18 500,- Kč.
Mockrát děkuji.
Mně taky tuhne chvilkama řízení, ale díval se na to servisák kamoš a odhaduje to na odcházející čerpadlo. S tím hřebenem řízení bych ještě vydržel s nervama.
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com
Brainmane, tak ta cena za nové by odpovídala, aj tady na Slovensku v Daewoo náhradních dílech to bylo nějak cca 7 600,- SK a nějaké drobné.
Lacetti HB 1,6 16V WTCC, tpastrnek@yahoo.com
Re: vadné servo řízení
Hoši, díky, zaměřím se na to čerpadlo. S tím ohnutým hřebenem mi v autoservisu tvrdili, že je to na 99 %. Něco je taky s motorem. I když se vyměnili svíčky a kabel, který byl prodřený, motor nejede na plný výkon. No, doběhla jsem se s autobazarem - AAA autobazar.Tak mě čeká větší investice. Každá rada je dobrá.Doufám, že když do auta vrazím investice, že mi poslouží nějakou dobu.
Doporučoval bych návštěvu servisu - který se zabývá na lidský úrovni našima problémama. Nevím okdkud jsi, ale návštěva Golc caru by asi vyřešila spoustu věcí. Pracují tam dobří kluci (Petrm a Palikx), kteří i tady na foru už spoustu informací vypustili a pomohli spoustě lidí. Je to snad Pod pekařkou nebo Na pekařce v Praze v Libni a telefon zde na foru určitě najdeš.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: vadné servo řízení
To je sice hezký, bohužel pro mě málo platné. Jsem z Nového Jičína, tak to s tím autem neujedu, naskákali by mi pořádný puchýře na rukou od volantu. Jedině zkusím telefonicky. Dík. Nakonec se ještě naučím o řízení spoustu věcí, o kterých jsem ani netušila. No jo, jenom jezdit se nedá. Jak se říká, člověk je tvor učenlivý.
Re: vadné servo řízení
Tak, nakonec hoši v servise zjistili, že je vadný kříž na řízení (to jsem už objednala servo-čerpadlo na vrakovišti, ale dalo se to ještě stornovat. Stojí tam 1700,-Kč).
Další věc, která mě čeká opravit, je motor. Cuká, když se zahřeje, tak nejede na plný výkon, jen na tři válce, je zcela lenivý, nechce se mu jet. Může být chybná funkce ERG ventilu? Může mi někdo, prosím, poradit?
Další věc, která mě čeká opravit, je motor. Cuká, když se zahřeje, tak nejede na plný výkon, jen na tři válce, je zcela lenivý, nechce se mu jet. Může být chybná funkce ERG ventilu? Může mi někdo, prosím, poradit?
při zahřátí motor nejede na plný výkon
Tak, nakonec hoši v servise zjistili, že je vadný kříž na řízení (to jsem už objednala servo-čerpadlo na vrakovišti, ale dalo se to ještě stornovat. Stojí tam 1700,-Kč).
Další věc, která mě čeká opravit, je motor. Cuká, když se zahřeje, tak nejede na plný výkon, jen na tři válce, je zcela lenivý, nechce se mu jet. Může být chybná funkce ERG ventilu? Může mi někdo, prosím, poradit?
Další věc, která mě čeká opravit, je motor. Cuká, když se zahřeje, tak nejede na plný výkon, jen na tři válce, je zcela lenivý, nechce se mu jet. Může být chybná funkce ERG ventilu? Může mi někdo, prosím, poradit?
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: při zahřátí motor nejede na plný výkon
Diagnostiku ještě nedělali, teď dělají na tom řízení. Jenom mi řekli, že to můžou být ventily.
Něco už o tom bylo popsané, četla jsem to. V jednom případě cukal motor za studena, pak už ne a v druhém případě se jednalo o chybnou funkci EGR ventilu.
U mě se to jeví tak, že už po nastartování motor cuká, jakoby jel jen na tři válce a stejné je to při jízdě. Nechce tahat, i když dám plynový pedál až k podlaze, rychlost se moc nemění. Moc jsem na něm nenajela, je v servisu (kupovala jsem ho v bazaru), tak bohužel, nevím určit problém blíže.
Něco už o tom bylo popsané, četla jsem to. V jednom případě cukal motor za studena, pak už ne a v druhém případě se jednalo o chybnou funkci EGR ventilu.
U mě se to jeví tak, že už po nastartování motor cuká, jakoby jel jen na tři válce a stejné je to při jízdě. Nechce tahat, i když dám plynový pedál až k podlaze, rychlost se moc nemění. Moc jsem na něm nenajela, je v servisu (kupovala jsem ho v bazaru), tak bohužel, nevím určit problém blíže.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no taq bych zacal "klasikou"..
sviecky, kable, a vycistenie sacedj klapky
..este su potom na motore take tekne gumenne hadicky, ktore mozu uz byt popraskanee..
..ale to by ten motor necukal..
..a to co povedali f servise.. tak tomu bych neveril.. keby ze su tam fakt zle ventily, taq to by inaaac rachotilo..
sviecky, kable, a vycistenie sacedj klapky
..este su potom na motore take tekne gumenne hadicky, ktore mozu uz byt popraskanee..
..ale to by ten motor necukal..
..a to co povedali f servise.. tak tomu bych neveril.. keby ze su tam fakt zle ventily, taq to by inaaac rachotilo..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov