Koukal jsem na tu diskusi. A k tomu ubrani mista, nevim, jak pisu mel sem Lanose HB5 na LPG, kamaradka ma Lanose Sedan taky na LPG a ted mam Nubiru Kombi, jak jinak nez na plyn , a ani u jednoho auta nebyl snizen pocet cestujicich. Asi jde o to, jakou ma auo povolenou nosnost (nebo jak se tomu u osobaku rika, jestli se tam tech 5 lidi jeste vleze i po zastavbe plynu). Smrad za autem je sice pravda, ale spis u skodovek a Favoritu, ne u tehle novych, kde je pocitac a leze to pak jeste prez katalyzator.eMKa Slovensko píše:tu je to troska rozpisane tiez
http://www.rokytno.cz/forum/viewtopic.p ... t=lpg+plyn
Pri prestavbe se jeste musis zamyslet, jak moc jezdis. Jsou moznosti jednobod vstrik, nebo 4-bod. Ten 4-bod je drazsi, ale ma lepsi vykon nez jednobod, moje skusenost je, ze ted s Nubirou 1.6 mam o litr mensi spotrebu nez s Lanosem 1.5, takze ma i mensi spotrebu a ma lepsi prubeh krouticiho momentu v prubehu akcelerace. Takze uz jen vzhledem k te spotrebe se pri tom, kdyz clovek hodne jezdi, 4-bod vyplati.
Rozhodne bych taky doporucil nadrz misto rezervy. Neprijdes o moznost sklopit sedadla a kdyz potrebujes prostor na prevoz neceho velikyho, tak rezervu muzes hodit klidne treba na misto spolujezdce a maz celej zadek volnej pro naklad.