Nefunguje zámykání u zadních dveří
Moderátor: Blue Lanos
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Nefunguje zámykání u zadních dveří
Dotázek,když zamknu centrálem,tak se mi prostě nezamknou a ani neodemknou zadní dveře Jak na to? Sundám u páčky na otvírání dveří krytku,odšroubuju šroubek,povolím pár šroubků od té výplně dveří a normálně to mám servat? (Nikdy jsem to nedělal,tak ať něco nezvořu)
Díky
Díky
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
lebsi je na to vzit sroubovak, nuz bude trochu malej, ale nejspis myslim ze budes mit moturciky kaput kdyz ti to prestalo samo od sebe.
Ty cupliky se schanej blbe nikde je nemaj, ja sem tam nahazel z jinyho auta, vsichny sou stejny + -
Ty cupliky se schanej blbe nikde je nemaj, ja sem tam nahazel z jinyho auta, vsichny sou stejny + -
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Predtým strhnutím ešte podpáčiť ten plast v ktorom je uchytený
spínač okna a odšrobovať celé hmadlo ktorým sa zatvárajú dvere.
Potom podpáčiť tapacír a dať ho dole. Opatrne odlepiť fóliu,
pozor na zašpinenie od čiarneho sajrajtu ktorým to je prilepené,
motorček centrálu je uchytený v spodnom rohu dvoma skrutkami.
Motorček odpojiť vytiahnutím konektora a odháčkovať z ústrojenstva
zámku. Ostrým nožikom rozpoliť kryt motorčeka podĺž zvaru.
Ide to ťažko, ja som to dal (kryt motorčeka aj nožík) do zveráku a
pomaly som priťahoval, až to pekne puklo a rozdelilo sa na dve
časti. Vytiahnuť von samotný motorček, zhodiť krajnú časť z kefkami,
vyčistiť komutátor a samotné kefky, riadne vystriekať kontoxom a
poskladať. Kedže sme porušili zvar plastu, nejako spojiť dve časti
krytu motorčeka do kopy (ja ich mám zlepené izolačnou páskou).
Po montáži budú držať vkope aj príchytními šrobami k dverám.
Ak nie je závada v samotných kábloch, tak by to malo byť všetko.
Hneď po demontáži si pichni multimeter na tie dva dráty čo idú do
motorčeka, a skús zamknúť a odomknúť auto. Malo by sam ti tam
na cca 3s. ukázať napätie pri zamkmutí, pri odomknutí tiež ale opačnej polarity.
spínač okna a odšrobovať celé hmadlo ktorým sa zatvárajú dvere.
Potom podpáčiť tapacír a dať ho dole. Opatrne odlepiť fóliu,
pozor na zašpinenie od čiarneho sajrajtu ktorým to je prilepené,
motorček centrálu je uchytený v spodnom rohu dvoma skrutkami.
Motorček odpojiť vytiahnutím konektora a odháčkovať z ústrojenstva
zámku. Ostrým nožikom rozpoliť kryt motorčeka podĺž zvaru.
Ide to ťažko, ja som to dal (kryt motorčeka aj nožík) do zveráku a
pomaly som priťahoval, až to pekne puklo a rozdelilo sa na dve
časti. Vytiahnuť von samotný motorček, zhodiť krajnú časť z kefkami,
vyčistiť komutátor a samotné kefky, riadne vystriekať kontoxom a
poskladať. Kedže sme porušili zvar plastu, nejako spojiť dve časti
krytu motorčeka do kopy (ja ich mám zlepené izolačnou páskou).
Po montáži budú držať vkope aj príchytními šrobami k dverám.
Ak nie je závada v samotných kábloch, tak by to malo byť všetko.
Hneď po demontáži si pichni multimeter na tie dva dráty čo idú do
motorčeka, a skús zamknúť a odomknúť auto. Malo by sam ti tam
na cca 3s. ukázať napätie pri zamkmutí, pri odomknutí tiež ale opačnej polarity.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ja sem dal z fordappp píše:Neviete z akeho auta sa daju nahradit tie origo stupliky? Jednak sa mi nepacia lebo idu tazko von a takisto su drahe a nicia sa ked ich castejsie vytahujem.
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- T-PK
- Příspěvky: 501
- Registrován: úte srp 31, 2004 09:49
- Bydliště: Frýdlant nad Ostravicí
- Kontaktovat uživatele:
Tak,konečne jsem se do toho pustil. Ten drat co to taha vypada ok,ale bude problem asi v tom motorku nebo v samotnych kablech.. Nemam doma žádnou zkoušečku,tak jsem elektriku v samotnych vodicich do motorka testoval žárovkou a ani neproblikla Tak nevim.. Jeste zkusim rozebrat ten motorek podle navodu STEFANa a uvidime Takže zítra napisu pokracovani co dal
1,8 MPI r.v. 97, Ronal R38 195/50/15, rádio Clarion BD 359RGMP, 165mm koaxiální repro v předních dveřích..