Poláci to normálně lepili a prý pohoda.Joska píše:stejná závada potkala mě dnesStrolda píše:Tak "záhada" s podivným únikem vyřešena. Problém spočíval v trhlince v plastu na levým konci příruby sacího potrubí (při pohledu zepředu na motor). Objeveno zcela náhodou, při volnoběhu a nižšších otáčkách v pohodě,ale při otáčkách nad 4500 z toho stříkal 15cm vysoký pramínek kapaliny. To vysvětluje ty úniky jen někdy.......když se to moc netočilo bylo asi to v poho.Takže provedena výměna, a 5492Kč je v pr....
Nicméně jak jsem se tu dočetl, nejsem rozhodně první s tímhle problémem u Matese, ale v každým případě museli bejt korejský konstruktéři asi hodně v lihu, když to s vyřešili takhle blbě...
ten plast asi nepude svařit nebo zalepit co?
těch 5492,- je i s prací nebo jen díl?
Únik chladící kapaliny.problém
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Reklama
jj Ondras dik,
zatim sem to vyresil lepidlem na chladici systemy a drzi to v pohode (zatim)
moc se mi to nechce rozdelavat bo je tam mista jak svina
tak doufam, ze to vydrzi co nejdyl
zatim sem to vyresil lepidlem na chladici systemy a drzi to v pohode (zatim)
moc se mi to nechce rozdelavat bo je tam mista jak svina
tak doufam, ze to vydrzi co nejdyl
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz