Startování - problém
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 31, 2006 13:34
- Bydliště: brno
Startování - problém
Dobří lidé měl bych dotázek. Už ňákou dobu mám problém při startování.Někdy nastartuju úplně bez problémů jindy motor sice naskočí tak na 200 ot a přemýšlí jestli se teda rozběhne nebo ne(buď zdechne,nebo ne ) Když zdechne tak potom start je takovej dost pozvolnej.Jo a někdy sice naskočí třeba na 400 ot ale klepe se celý auto,až mám strach abych nevypadl A taky se mi párkrát stalo že sice start v poho a jak jsem přidal plyn a chtěl se rozjet ta zdechlo.Jako by se neuvezlo Nohama to snad není Díky za radu H.S.
- Reklama
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 31, 2006 13:34
- Bydliště: brno
Svíčky mám nové. Zajímavé je že od té doby co to začalo se to naštěstí nijak nezhoršuje.Někdy startuju bez nejmenšách problémů někdy ne.Ještě jsem přemýšlel jestli po otočení klíčků před nastartováním je i u Nubi slyšet palivové čerpadlo(u Nexie to slyšet bylo ale tady si nejsem jistej) Jestli by to teda mohlo mít na to vliv Dík H.S.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no..radish skoro dobre..
..akurat na Nubire neviem kde by clovek nasiel rozdelovac..
..
takze, skontrolovat sviecky a kable je ..OK..
..potom privod paliva, moze byt probleem..
..teda palivovy filter, a pod...
..a taktiez aj potenciometer na sacel klapke..
..a "krokovy motorek" ..teda vycistit saciu klapku..
..
no proste treba toto vsetko "prelozit"..
..akurat na Nubire neviem kde by clovek nasiel rozdelovac..
..
takze, skontrolovat sviecky a kable je ..OK..
..potom privod paliva, moze byt probleem..
..teda palivovy filter, a pod...
..a taktiez aj potenciometer na sacel klapke..
..a "krokovy motorek" ..teda vycistit saciu klapku..
..
no proste treba toto vsetko "prelozit"..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
(rozdělovač) Já to také nevím, protože Nubiru nemám a abych se přiznal, nikdy jsem její motor neviděl. Má rada se týkala všeobecných možností závad. Tak jak to kolega popisoval, když má svíčky nové, zaměřil bych se na uhlíkové kabely ke svíčkám, ty jsou někdy nevyspytatelné a mají omezenou životnost.JRD McLAREN píše:..no..radish skoro dobre..
..akurat na Nubire neviem kde by clovek nasiel rozdelovac..
..
takze, skontrolovat sviecky a kable je ..OK..
..potom privod paliva, moze byt probleem..
..teda palivovy filter, a pod...
..a taktiez aj potenciometer na sacel klapke..
..a "krokovy motorek" ..teda vycistit saciu klapku..
..
no proste treba toto vsetko "prelozit"..
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
ja bych rek ze jeto krokac, spis to vypada ze mu to nemicha smes
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 31, 2006 13:34
- Bydliště: brno
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
jo a motna i neco mimo toho Daewoo jsou nevyspytatelny
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 31, 2006 13:34
- Bydliště: brno
Zdravím pánové a slečny Vracím se k problému startování. Vše co jste navrhovali bylo odzkoušeno ... a nic Ale něco jsem zjistil tak to sem napíšu kdyby měl někdo podobný problém. Při cestě na dovolenou jsem byl nucenej jet pár set km na benzín a ejhle ono to startovalo bez problémů Takže závada bude asi někde v plynu. Studený starty jsou v poho a za tepla je to na h..... V prosinci jdu na revizi LPG takže pokud se potvrdí že v tom má prsty plyn tak budu informovat. H.S.
No když jsi řekl že po dleší jízdě na benzín ti to jede a startuje OK, asi bych se zaměřil na lambdasondu. může bejt "otrávená" plynem a nějak se asi neshodne s ŘJ (i když při studeném startu by do toho sonda kecat neměla, řídí směs až po ohřátí). Jinak i to zapalovací trafo může být zdrojem nepříjemností.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 31, 2006 13:34
- Bydliště: brno
To homer:
No mne sa takto, ako popisuješ, často správal favorit na lpg. A vždy to bolo tým, že bol prechľastaný. Dostával trocha viac paliva ako potreboval. Stačilo mu naplno otvoriť škrtiacu klapku a postupne sa rozbehol. Prípadne som vždy pri takomto prechľastaní zaštartoval s vypnutým prívodom paliva a vtedy chytil perfektne len na nahromadené palivo. Potom stačilo pustiť prívod paliva v momente, keď už vycucal nahromadené palivo a išiel ako omegy. Stavil by som sa, že to máš prechľastané.
No mne sa takto, ako popisuješ, často správal favorit na lpg. A vždy to bolo tým, že bol prechľastaný. Dostával trocha viac paliva ako potreboval. Stačilo mu naplno otvoriť škrtiacu klapku a postupne sa rozbehol. Prípadne som vždy pri takomto prechľastaní zaštartoval s vypnutým prívodom paliva a vtedy chytil perfektne len na nahromadené palivo. Potom stačilo pustiť prívod paliva v momente, keď už vycucal nahromadené palivo a išiel ako omegy. Stavil by som sa, že to máš prechľastané.
Losos 1.5 SE HB, ´98, bez výbavy
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 31, 2006 13:34
- Bydliště: brno