Espero sa prehrieva a tlačí vodu z nádržky
Moderátor: Blue Lanos
Espero sa prehrieva a tlačí vodu z nádržky
Mám problém s esperom prehrieva sa tlačí vodu z nádržky
a keď sa zohreje začne cukať v motore inak
motor má dobré ťahy
termostat som skúšal otvára ho a ventilátor mám
prerobený na ručný spínač
poradte už neviem čo s tým
// EDIT by eMKa Slovensko
// zmeneny nazov, takto sa nepomenuvavaju prispevky, dalsi kto bude hladat takyto isty problem to bude tazko vyhladavat podla nazvov
a keď sa zohreje začne cukať v motore inak
motor má dobré ťahy
termostat som skúšal otvára ho a ventilátor mám
prerobený na ručný spínač
poradte už neviem čo s tým
// EDIT by eMKa Slovensko
// zmeneny nazov, takto sa nepomenuvavaju prispevky, dalsi kto bude hladat takyto isty problem to bude tazko vyhladavat podla nazvov
- Reklama
Všeobecně Daewa se málokdy přehřívají, zkusím pouvažovat:
- vodní čerpadlo - někde se tu psalo, tuším v sekci Matýz že zmizely lopatky,
v tom případě moc voda necirkuluje a......
- přicpaný chladič nějakým přípravkem na utěsnění chladicí soustavy a jak ti
to topí???
- ne úplně otevřený termostat
- víčko od nádržky (musí udržet přetlak aby se voda nevařila) hadice musí
být tvrdé, pokud je motor teplý a měkké když je studený)
Jinak mi už nic nenapadá, vím, že je to jen obecně, ale zkus to omrknout
- vodní čerpadlo - někde se tu psalo, tuším v sekci Matýz že zmizely lopatky,
v tom případě moc voda necirkuluje a......
- přicpaný chladič nějakým přípravkem na utěsnění chladicí soustavy a jak ti
to topí???
- ne úplně otevřený termostat
- víčko od nádržky (musí udržet přetlak aby se voda nevařila) hadice musí
být tvrdé, pokud je motor teplý a měkké když je studený)
Jinak mi už nic nenapadá, vím, že je to jen obecně, ale zkus to omrknout
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
neviem čo s tým
TeraZ sme menili olej aj filter a prerobilil sme ventilátor na vlastný spínač
naposledy som prešiel ešte tých 30 kilákov a potom začala teplota stúpať
no dnes 10km krátku trasu a už teplota išla hore nádržka sa nedala
otvoriť lebo tlačilo vodu vonka čo predtým nerobilo a začalo cukať v motore ale len na volnobeh keď pridám potom to prestane aspoň to nepočuť voda mi
z nádržky neubúda, aj chladič
bol dosť horúci, oco vraví či nebude pripečený spodok alebo hlava
to bi bola hádam tá najhoršia možná varianta minulý mesiac som v ňom
menili celý motor za druhý dosť ma to finančne vycucalo
Nechali sme ho ochladnúť a potom sme naštartovali a otvorili nádržku
z vodou tak bolo vidno,že voda tam cirkuluje
naposledy som prešiel ešte tých 30 kilákov a potom začala teplota stúpať
no dnes 10km krátku trasu a už teplota išla hore nádržka sa nedala
otvoriť lebo tlačilo vodu vonka čo predtým nerobilo a začalo cukať v motore ale len na volnobeh keď pridám potom to prestane aspoň to nepočuť voda mi
z nádržky neubúda, aj chladič
bol dosť horúci, oco vraví či nebude pripečený spodok alebo hlava
to bi bola hádam tá najhoršia možná varianta minulý mesiac som v ňom
menili celý motor za druhý dosť ma to finančne vycucalo
Nechali sme ho ochladnúť a potom sme naštartovali a otvorili nádržku
z vodou tak bolo vidno,že voda tam cirkuluje
Tak pokud otevřeš nádržku a přidáš plyn, tak musí být znatelně vidět, že ubude voda, vpodstatě z max na min (to zabere pumpa).
Pokud je ale vidět, že voda nějak moc bublá, tak to ti pronikají výfukové plyny do vody (těsnění pod hlavou), zároveň se tlakuje chladicí soustava.
Vyšroubovat svíčky a podívat se, jestli nejsou mokré, nebo jestli ve válcích není voda ve formě kapek.
Nechat přeměřit tlaky ve válcích.
Pokud voda nebublá, ale hodně pění, tak je s největší pravděpodobností znečištěná.
Zkusil bych vyměnit chladící kapalinu, není to mnoho peněz, ale spíš bych se bál toho, že je v háji těsnění pod hlavou.
Pokud je ale vidět, že voda nějak moc bublá, tak to ti pronikají výfukové plyny do vody (těsnění pod hlavou), zároveň se tlakuje chladicí soustava.
Vyšroubovat svíčky a podívat se, jestli nejsou mokré, nebo jestli ve válcích není voda ve formě kapek.
Nechat přeměřit tlaky ve válcích.
Pokud voda nebublá, ale hodně pění, tak je s největší pravděpodobností znečištěná.
Zkusil bych vyměnit chladící kapalinu, není to mnoho peněz, ale spíš bych se bál toho, že je v háji těsnění pod hlavou.
espero sa prehrieva a tlačí vodu z nádržky
P.S. a ešte som si všimol, že z toho pláteného sita na diele výfuku, ktorý je upevnený na koleno ku hlave motora ide dym ale na vonok nieje deravé
to bude asi tým prehrievaním
to bude asi tým prehrievaním
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: espero sa prehrieva a tlačí vodu z nádržky
je to dym a nebo to je para???mirko666 píše:P.S. a ešte som si všimol, že z toho pláteného sita na diele výfuku, ktorý je upevnený na koleno ku hlave motora ide dym ale na vonok nieje deravé
to bude asi tým prehrievaním
vodu z expanzky muze tlacit jenom podtlak a to je na 100% tesneni pod hlavou, kdyby ti nefungovala vodni pumpa tak by se ti to netopilo, zkus jestli ti to topi, jinak se podivej na tu hadicku co ti de ze sani do expanzky
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
espero sa prehrieva a tlačí vodu z nádržky
Vyzerá to skôr na paru keby to bol dym to by bolo cítiť smrad a
vodná puppa by mala fungovať auto lebo zapnem kúrenie tak kúri
lebo tá voda v aute nevre ale tlačí ju cez vyr.nádržku vonka
lebo keď som mal predtým problém na skodovke tam ked vrela voda tak
bolo normálne počuť ako tam voda brbloce mne to nerobí možno keby
som ho nechal bežať dlhšie iste by aj zovrela v espere
asi budeš mať pravdu bude tesnenie pod hlavou v prdeli
len sa bojím že keď teraz cuká v motore ale iba keď je zohriaty
aby to nebolo dačo vážne pripečený spodok motora kľuka a pod.
vodná puppa by mala fungovať auto lebo zapnem kúrenie tak kúri
lebo tá voda v aute nevre ale tlačí ju cez vyr.nádržku vonka
lebo keď som mal predtým problém na skodovke tam ked vrela voda tak
bolo normálne počuť ako tam voda brbloce mne to nerobí možno keby
som ho nechal bežať dlhšie iste by aj zovrela v espere
asi budeš mať pravdu bude tesnenie pod hlavou v prdeli
len sa bojím že keď teraz cuká v motore ale iba keď je zohriaty
aby to nebolo dačo vážne pripečený spodok motora kľuka a pod.
Mirku, vodní pára z vody je bílá, kouř z oleje je namodralý- tmavý, asi to bude fakt to těsnění pod hlavou, spodek motoru bych neřešil, pokud by byl v háji asi by svítila kontrolka tlaku oleje! A z motoru by se ozýval vzteklej permoník
No a motor cuká, protože je voda ve spalovacím prostoru a blbě skáče jiskra.
Ubývá ti voda???????? Měla by jít ven i výfukem. ale pozor trochu vody prská výfuk ven i když je vše OK. To je ten bílej kouř z výfuků, když je velká zima.
No a motor cuká, protože je voda ve spalovacím prostoru a blbě skáče jiskra.
Ubývá ti voda???????? Měla by jít ven i výfukem. ale pozor trochu vody prská výfuk ven i když je vše OK. To je ten bílej kouř z výfuků, když je velká zima.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
espero sa prehrieva a tlačí vodu z nádržky
akej farby to ti neviem povedať ale auto nemá nabehaných ešte tak
veľa kilákov aby papal olej tak či tak to treba rozobrať inak to nejde
potom budeme múdrejší ach keby to bolo len v tom tesnení no uvidí sa
díky za radu zdravím zo slovenska
veľa kilákov aby papal olej tak či tak to treba rozobrať inak to nejde
potom budeme múdrejší ach keby to bolo len v tom tesnení no uvidí sa
díky za radu zdravím zo slovenska
espero sa prehrieva a tlačí vodu z nádržky
dúfam, že nie ale mám ešte jednu hlavu z druhého motora tam mi ojnica vyrazila blok motora a tá hlava vyzerá byť v poriadku
aj tak som plánoval založiť radšej tú náhradnú lebo táto sa mi nejako nezdá niečo
tam cuká a možno je to v hlave chyba
a ešte neviete poradiť ako dať rozvodový remeň dole pozeral som v archíve ale tam je len nexia s iným motorom a ešte mám náhradný rozv. remeň má na behaných do tých
200 km možem založiť aj ten je ako nový?
aj tak som plánoval založiť radšej tú náhradnú lebo táto sa mi nejako nezdá niečo
tam cuká a možno je to v hlave chyba
a ešte neviete poradiť ako dať rozvodový remeň dole pozeral som v archíve ale tam je len nexia s iným motorom a ešte mám náhradný rozv. remeň má na behaných do tých
200 km možem založiť aj ten je ako nový?
espero sa prehrieva a tlačí vodu z nádržky
neviem či je to zázrak ale auto z ničoho nič už ide normálne akurát tam asi
zdvíhatka na ventilochtreba vymenit cukajú asi tam bolo veľa vody ale zle zavreté viečko
no neviem zatial sa nehreje
no tieto auta niekedy riadne blbnú
zdvíhatka na ventilochtreba vymenit cukajú asi tam bolo veľa vody ale zle zavreté viečko
no neviem zatial sa nehreje
no tieto auta niekedy riadne blbnú
Re: espero sa prehrieva a tlačí vodu z nádržky
Jak remen povolis, uz by se měl dát nový...mirko666 píše:dúfam, že nie ale mám ešte jednu hlavu z druhého motora tam mi ojnica vyrazila blok motora a tá hlava vyzerá byť v poriadku
aj tak som plánoval založiť radšej tú náhradnú lebo táto sa mi nejako nezdá niečo
tam cuká a možno je to v hlave chyba
a ešte neviete poradiť ako dať rozvodový remeň dole pozeral som v archíve ale tam je len nexia s iným motorom a ešte mám náhradný rozv. remeň má na behaných do tých
200 km možem založiť aj ten je ako nový?
Byt tebou nechal bych to nějakemu znamemu mechanikovi co ti to za lidovku prehodi
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
vymenit remen neni az tak slozity ukol, u espera se musi zajistit try body
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech