Výměna kotoučů předních brzd.
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- ghostik
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř kvě 18, 2005 19:37
- Bydliště: Petrovice u KA
- Kontaktovat uživatele:
Výměna kotoučů předních brzd.
CHtěl bych sám vyměnit přední koutouče na Nubiře r.v.98. Je tam nějaký háček? Zvládnu to sám když jsem si to dělal na Škodovce? Na co dávat bacha? Doporučuje se vyměnit ještě něco? Krom destiček? Nemám zkušenosti se sundáváním celého tělesa brzd. Poraďte co jste to už dělali.
Jaká je nejmenší možná tloušťka kotoučů? Už se mi rozsvěcuje kontrolka ABS a brzd. Tedy jen někdy. Zadní mi dělali nedávno.
Jaká je nejmenší možná tloušťka kotoučů? Už se mi rozsvěcuje kontrolka ABS a brzd. Tedy jen někdy. Zadní mi dělali nedávno.
Daewoo Nubira Wagon 1,6 SX v plné palbě s LPG r.v.99 s hóóóóódně velkou spotřebou.
TICO r.v.96 malinké ale milé.
TICO r.v.96 malinké ale milé.
- Reklama
Nejmensi přípustná tloušťka kotouče je vyražená na kotouči (aspoň na zadním kotouči je). Nejsem si jistej jak vpředu, ale vzadu se povolí třmeny jeden šroub a pokud není zarezlá ručka, tak sejmeš kotouč rukou. Na předek doporučuju kouknout do servisního angl. manuálu, nebo do té poské knihy od Morawského. Na Feldě vpředu je to podobné jako u Nubi vzadu. Držím palce
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- ghostik
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř kvě 18, 2005 19:37
- Bydliště: Petrovice u KA
- Kontaktovat uživatele:
Takže by s tím neměl být žádný problém? Jedná se mi o to abych věděl, že se s kotoučemi nevyměňuje ještě něco (prachovky atd.) Takže předpokládám nějaké dva šrouby a brzdič je fuč jo? A co starý kotouč jde sundat v pohodě, nebudu potřebovat nějaký stahovák jak na škodovce?Brainman píše:delal jsem to, a je to brnkacka. Sundaval jsem cely brzdic
Daewoo Nubira Wagon 1,6 SX v plné palbě s LPG r.v.99 s hóóóóódně velkou spotřebou.
TICO r.v.96 malinké ale milé.
TICO r.v.96 malinké ale milé.
- simone
- Příspěvky: 1795
- Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
- Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
- Kontaktovat uživatele:
brzda
Menil som to na Nexii a pohoda v garaži čas : cca 2,5hod a potom skladanie.Ten poistný šroub ide aj skrutkovačom netreba vrtať
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
maxi skuter Kymco Xciting 500
Psal palikx, že na to mají trhací šroubovák a tím to jde povolit vždy. Já zatím na všech daewwch jsem musel aspoň na jedné straně vrtat. Ale to není zase taková úráce, šroubek je měkký a jde to snadno.Brainman píše:nic jineho nez kotouce se nemeni, jen se nekdy musi odvrtat ten pojistnej sroubek. Potom jsem to poklepavanim na kotouc sundal.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
.. HLAVNE PRED MONTAZOU NOVEHO KOTUCA PORIADNE OCISTI DOSADACIU PLOCHU NA NABOJI ..
..od hrdze, spiny, masnoty, a pod. ...
..potom aby "nehrdzavela", tak jemne ptretret "naolejovanou" handrou..
..ale to nieje nutnostou, to netreba.. (:!: pozor neolejovat )
..od hrdze, spiny, masnoty, a pod. ...
..potom aby "nehrdzavela", tak jemne ptretret "naolejovanou" handrou..
..ale to nieje nutnostou, to netreba.. (:!: pozor neolejovat )
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
- ghostik
- Příspěvky: 89
- Registrován: stř kvě 18, 2005 19:37
- Bydliště: Petrovice u KA
- Kontaktovat uživatele:
hotovo
Tak jsem se včera do toho pustil. Kotouče oba 1500, destičky 1050,-Kč.
Nejhorší bylo odvrtat pojistný šrouby. Na jedné straně se mi to povedlo ale na druhe se mi zalomil vrták a nejde to odvrtat Takže naštěstí kotouč je sundanej ale nejde zajistit. Takže to drží šrouby kol. Ale mám problém, vše jsem odmastil ale brzdí to tak že se nezablokují kola. Taky při nastartování kontrolka ABS zhasne ale pochvíli se rozvítí a svítí trvale. Nevím co s tím.
Nejhorší bylo odvrtat pojistný šrouby. Na jedné straně se mi to povedlo ale na druhe se mi zalomil vrták a nejde to odvrtat Takže naštěstí kotouč je sundanej ale nejde zajistit. Takže to drží šrouby kol. Ale mám problém, vše jsem odmastil ale brzdí to tak že se nezablokují kola. Taky při nastartování kontrolka ABS zhasne ale pochvíli se rozvítí a svítí trvale. Nevím co s tím.
Daewoo Nubira Wagon 1,6 SX v plné palbě s LPG r.v.99 s hóóóóódně velkou spotřebou.
TICO r.v.96 malinké ale milé.
TICO r.v.96 malinké ale milé.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
...
hmm...
odvzdusnit .??
..jo a ked su nove kotuce, a dosticky..
..taq to hnet nebrzdii...
.."musi si to sadnut" ..
..zhruba prvych 100km nesliap silno na pedal..
...a plny ucinot brzd..bude za cca po 300 az 500 km..
hmm...
odvzdusnit .??
..jo a ked su nove kotuce, a dosticky..
..taq to hnet nebrzdii...
.."musi si to sadnut" ..
..zhruba prvych 100km nesliap silno na pedal..
...a plny ucinot brzd..bude za cca po 300 az 500 km..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Tak se podívej na konektory od čidel ABS jsou u toho ozubeného věnce. Mohlo se ti stát, že při práci na kotoučích jsi zavadil o kabely jdoučí k čidlům - mohl jsi rozpojit konektory, nebo hůř utrhnout nějaký drátek.
Franta
Franta
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
Oživím toto téma .
Dal jsem si předsevzetí , Do Baldovce s novými kotouči, tak jsem se do toho minulý víkend pustil.
Je to pohodová práce , na ten malý šroubek jsem použil trhací šroubovák , jedna ranka kladivem a bylo povoleno ( jde o šroubovák , který se po úderu kladiva pootočí ) .
Při montáži jsem na šrouby , které drží držák destiček a třmenu ( je to taková ta podkova přišroubovaná na těhlici ) použil , po doporučení kamaráda lepidlo na šroubové spoje střední pevnosti od fy.: Wurth . Je modré a originál tam taky bylo .
Jinak nové kotouče mají 24 mm , limit je 22mm ( je to na něm napsané) , já měl 20,5 až 21 , nic moc ....
Dal jsem si předsevzetí , Do Baldovce s novými kotouči, tak jsem se do toho minulý víkend pustil.
Je to pohodová práce , na ten malý šroubek jsem použil trhací šroubovák , jedna ranka kladivem a bylo povoleno ( jde o šroubovák , který se po úderu kladiva pootočí ) .
Při montáži jsem na šrouby , které drží držák destiček a třmenu ( je to taková ta podkova přišroubovaná na těhlici ) použil , po doporučení kamaráda lepidlo na šroubové spoje střední pevnosti od fy.: Wurth . Je modré a originál tam taky bylo .
Jinak nové kotouče mají 24 mm , limit je 22mm ( je to na něm napsané) , já měl 20,5 až 21 , nic moc ....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Jen dotaz Tome, kolik jsina nich měl nalítáno, já mám asi 80000,- a zvažuju nechat kotouče přetočit, pokud to půjde - minimální tloušťka je 22mm ?
Jinak k tomu problému s ABS - kamarád mi říkal, že když se kvůli novým destičkám a kotoučům zastrkávají zpět pístky, má se povolit odvzdušňovák, aby se bordel z pístků nedostal do ventilků jednotky ABS , tak bacha na tohle !
Jinak k tomu problému s ABS - kamarád mi říkal, že když se kvůli novým destičkám a kotoučům zastrkávají zpět pístky, má se povolit odvzdušňovák, aby se bordel z pístků nedostal do ventilků jednotky ABS , tak bacha na tohle !
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
.... tlouštka je 22 mm min. - na novém to je vyražené .....
..... já měl na origo najeto 117 tis.
.....ovzdušňováky jsem nepovoloval , ale mám tam rok brzdovku , takže doufám čistou.......
... trhací šroubovák jsem si přivezl z němců asi před 15 lety ..? ... , takovej levnej šit ze supermarketu , ale zase tak často ho nepoužívám , takže je dobrej ....
..... já měl na origo najeto 117 tis.
.....ovzdušňováky jsem nepovoloval , ale mám tam rok brzdovku , takže doufám čistou.......
... trhací šroubovák jsem si přivezl z němců asi před 15 lety ..? ... , takovej levnej šit ze supermarketu , ale zase tak často ho nepoužívám , takže je dobrej ....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e