Podle narazovech testu by na tom prave Nubira I mela byt o neco hur nez Lanos. I kdyz Nubi je zase o neco tezsi a to pri srazce s jinym autem taky hraje roli, takze tezko soudit.trouba píše:Dneska sem na jednom vrakaci za Brnem videl rozstrelenyho Lanosa na ND, musela to byt hrozna supka, predek prakticky zmizel, ale bylo krasne videt funkci deformacnich zon a kabina zustala temer nedotcena. No trochu me to potesilo a uklidnilo . A Nubira na tom urcite nebude hur...
Bezpecnost Nubiry
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
A nespletl jsi se, nemělo tam být třeba 10km/h.Oněgin píše:Někde jsem viděl crashtest Smarta. Údajně to mělo být v rychlosti kolem 100 km(?), přičemž když auto narazilo do betonové zdi, tak jen poskočil zadek a upadly plechy ze dveří - jinak nic, žádná deformace. Hleděl jsem na to jako puk
Stovka je šílená rychlost, to prostě nevěřím, že čelní náraz ve stovce nějaký auto přežije ...
Taky jsem to viděl, byl to náraz do betonové traverzy na dálnici, fakt ve stovce. S těmi deformacemi, "trochu" pomlácený byl, ale dveře otevřít šly.. Ale Smart by měl mít jen jakýsi superpevný rám a využívat deformačních zón auta, se kterým se srazí. V případě pevné překážky pak má řidíč v něm smůlu.Habron píše:A nespletl jsi se, nemělo tam být třeba 10km/h.Oněgin píše:Někde jsem viděl crashtest Smarta. Údajně to mělo být v rychlosti kolem 100 km(?), přičemž když auto narazilo do betonové zdi, tak jen poskočil zadek a upadly plechy ze dveří - jinak nic, žádná deformace. Hleděl jsem na to jako puk
Stovka je šílená rychlost, to prostě nevěřím, že čelní náraz ve stovce nějaký auto přežije ...
Je rozdíl v tom, jestli vydrží auto nebo ten, co v něm sedí.. Takové zpomalení by neměl šanci přežít nikdo..
Lacetti 1.8 SW světle zelená metalíza 35U, předtím Racer 1.5 GSi 8V 1993