Vím, že zvýšit výkon není snadné, stejně jako koupit si na auto výfuk. Nechci si koupit výfuk který bude špatný. Když se ptám na ten co přidá PS tak taky neznamená že chci s toho EVO.Ptal jsem se na kvalitní výfuk ne na šmejd.cubafire píše:Pokud chceš zvýšit výkon jen výfukem, tak bych řekl, že jsi na špatné cestě.
Jako takhle. Jde to samozřejmě.
Otevři výfuk, uvolni maximálně výplach válců a chvilku Ti to bude jezdit jak drak, za 17l/100km, s řevem Tygra Usurijského, ale to jen než se Ti podpálí ventily. Pak vezmeš nový motor, nasadíš jej místo starého a ...
Sportovní výfuk
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
EVO z toho nechci. Kdybych chtěl (a hlavně na to měl) koupím si třeba porsche nebo něco podobného.Peter S píše:Pilote,
prečítaj si pár strán o tuningu motora, v tvojom prípade o soft tuningu, pretože kolegovia tu píšu trochu od veci.
Ak ti zhrdzavel koncový výfuk, môžeš tam dať športový univerzál za 1500 korun a máš slušnú zvukovú kulisu a pár koníkov naviac. Ak si k tomu dáš aj športový filter univerzál za pár stoviek, máš zvuk ešte mohutnejší a ku stádu sa pridali ďalšie koníky, ale nečakaj zázraky, Evo z toho nebude. Ak jazdíš kľudne, mohlo by to znamenať aj lepšiu spotrebu.
To je tak maximum, ďalej by som u Nexie nešiel (napr. chip, vačka, zvody...), ak praješ motoru dlhý život. Motor Nexie by mohol zareagovať na ďalšie zvyšovanie výkonu kolapsom alebo rapídne zníženou životnosťou.
Ešte dofúkni pneumatiky o 0,2 atm navyše a za pár korún (ktoré by si tan aj tak musel dať) sa vytešuješ, ako ti to ide a hlavne vrčí. Ak chceš do toho vrážať tisíce, máš možnosť - spôsobov ako si zničiť auto je nekonečne mnoho.
Děkuji právě proto jsem se ptal tebe jaký máš na to názor. Ale i tak dějuju všem co něco napsali. Je jen škoda, že to vždycky někdo nafoukne do obřích rozměrů. Jsem si toho vědom, že z NESI nikdy nemůže být stejná raketa jako je třeba M3 nebo S6 atd.Ivan píše:Zřejmě narážíš na moje auto, tak jen drobné vysvětlení - moje 4 koncovky výfuku tam nejsou kvůli výkonu, ale protože se mě líbí!Peter S píše: Tunajší tuneri na základe neviem čoho tvrdia že to výkon nijako nezvýši - čo je principiálny omyl. Pretože potom neviem, prečo majú poniektorí rovno 4 koncovky výfuku...
to Pilot: chlape, přeber si to jak chceš, každopádně Peter S je teoretik, který to všechno vyčetl a ví, jak to má fungovat, ale já to všechno vyzkoušel...
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Raketa sice ne, ale stíhačka o, že Ivane
No podívej pilote, myslím, že Tobě bude i ta stíhačka stačit ne? Jasně že i já jsem pomrkával po výfuku se zvukem korvety ktrý mi přidá sice min. výkonu, ale dobré něco. Pak mě svezl Ivan (ještě 1.5 16V) s jeho výfuckem a bylo rozhodnuto. Jet tím do Chorvatska, tak na cestě nechám všechny vlasy, nervy a spoustu puněz za pokuty v Rakousku. Prostě záleží na co chceš auto používat a k tomu si jej přizpůsob dle vlastního vkusu a nedej na řeči nás závistlivců, protože my na to prostě jen nemáme peníze
No podívej pilote, myslím, že Tobě bude i ta stíhačka stačit ne? Jasně že i já jsem pomrkával po výfuku se zvukem korvety ktrý mi přidá sice min. výkonu, ale dobré něco. Pak mě svezl Ivan (ještě 1.5 16V) s jeho výfuckem a bylo rozhodnuto. Jet tím do Chorvatska, tak na cestě nechám všechny vlasy, nervy a spoustu puněz za pokuty v Rakousku. Prostě záleží na co chceš auto používat a k tomu si jej přizpůsob dle vlastního vkusu a nedej na řeči nás závistlivců, protože my na to prostě jen nemáme peníze
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Iwoši, vyfotím to, jakmile bude trocha času...
Pilote, určitě popřemýšlej nad tím katem.
Pilote, určitě popřemýšlej nad tím katem.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Prečo som si vždy myslel že odstránením výfuku a katalizatora
znížim odpor výfukového potrubia, a tým by sa mal motor
lepšie cítiť, mať očosi lepší výkon a nižšiu spotrebu.
Veď ak čokoľvek dám do cesty unikajúcim plynom z motora
tak to motor dusí.
Vždy som bol v tom že výfuk tam je hlavne na elimináciu
hluku motora, a KAT na elimináciu škodlivín v spalinách.
Majú tieto dve súčasti aj iný význam?
Nad odstranením výfuku som nikdy neuvažoval, mám rád
tiché autá, ale nad odstranením KATu som rozmýšľal.
Blížim sa k 100 tis. km a bohvie v akom je stave, a nahadzoval
by som ho iba na STK. Ale čakám lepší chod motora a nižšiu spotrebu.
A nie naopak rovnaky chod motora a ešte vyššiu spotrebu!!!
znížim odpor výfukového potrubia, a tým by sa mal motor
lepšie cítiť, mať očosi lepší výkon a nižšiu spotrebu.
Veď ak čokoľvek dám do cesty unikajúcim plynom z motora
tak to motor dusí.
Vždy som bol v tom že výfuk tam je hlavne na elimináciu
hluku motora, a KAT na elimináciu škodlivín v spalinách.
Majú tieto dve súčasti aj iný význam?
Nad odstranením výfuku som nikdy neuvažoval, mám rád
tiché autá, ale nad odstranením KATu som rozmýšľal.
Blížim sa k 100 tis. km a bohvie v akom je stave, a nahadzoval
by som ho iba na STK. Ale čakám lepší chod motora a nižšiu spotrebu.
A nie naopak rovnaky chod motora a ešte vyššiu spotrebu!!!
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..No ja ked som asi taq pol roka beha z " RAAAMUS TUNNINGOM" (odpadla mi zadna cast)..
..taq auto islo o poznanie lepsie..
..teda o poznanie horsie, ked som nahodil novy vyfuk (komplet od KATu)..
..motor sa lahsie vysplhal do otacok, ....REVALO TO JAK FORMULA...
..aj popritom asi viacej zozral..
..ale kedze som bol skorej rozbehnuty,
a potom som nemusel drzat plyn na podlahe taq dlho, taq som to ani nespozorval..
..jedna z pricin, preco to islo po montazi noveho vyfuku horsie je ta,
..ze na koncovom diely sa zuzuje priemer trubky..
..a stredovy diel ma takisto o nieco mensi priemer, nez mal original..
..podla mojho nazoru, sa zmenou vyfukoveho potrubia o trosku zlepsi
krutiaci moment, ale vykon sa zvisi minimalne..
..taq auto islo o poznanie lepsie..
..teda o poznanie horsie, ked som nahodil novy vyfuk (komplet od KATu)..
..motor sa lahsie vysplhal do otacok, ....REVALO TO JAK FORMULA...
..aj popritom asi viacej zozral..
..ale kedze som bol skorej rozbehnuty,
a potom som nemusel drzat plyn na podlahe taq dlho, taq som to ani nespozorval..
..jedna z pricin, preco to islo po montazi noveho vyfuku horsie je ta,
..ze na koncovom diely sa zuzuje priemer trubky..
..a stredovy diel ma takisto o nieco mensi priemer, nez mal original..
..podla mojho nazoru, sa zmenou vyfukoveho potrubia o trosku zlepsi
krutiaci moment, ale vykon sa zvisi minimalne..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
jéžiš marjá... to snad neee.....a jake jsou ty dané skutečnosti?? kde jsi to vyčetl? já myslím, že JRD je tady tak důvěryhodná osoba, že by si nevymýšlel, prostě nám popsal něco z PRAXE...a já mu to věřím, protože i tak klidně vám můžu říct já, že jsme měnili koncový tlumič (resp. ho vařili) a jeli jsme to projet bez něj... a taky se nám zdálo, že to jede líp. Sice to řvalo jak raněný kůň ale do otáček to šlo trocha líp, to se nezlob, ale pokud jezdíš s tím autem denně, tak by to ten dotyčný měl poznat, jestli to jede stejně, či líp...
HOWK
HOWK
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
Já mám teď teda bohužel taky urvanej výfuk, a to přímo u vlnovce (novou část mám, ale čas ne). Jestli auto jede líp nevím, rozhodně jsem nic nepoznal, ale je sranda jak se všichni otáčí, aby viděli tu káru s laďákem a on je to můj otloukánek.
To Peter S: ber to trocha s nadhledem
To Peter S: ber to trocha s nadhledem
Jde to se mnou z kopce A pěkně prudkýho! Lanos 3D 1.5
"Držel jsem vlka za uši." A. Breisky
"Držel jsem vlka za uši." A. Breisky