Ze by nejkritictejsi recenze?
Moderátor: Blue Lanos
Ze by nejkritictejsi recenze?
Nasel jsem na inetu uz nekolik povidani o mem auticku, ale tohle mi prislo jako suverenne nejzapornejsi (defacto neni zminen ani jediny klad):
http://auto.idnes.cz/auto_testy.asp?r=a ... stauta_jup
...dluzno dodat, ze rady kritizovanych veci jsem si ja na svym aute nejak nevsiml, nektere jsou dokonce v prikrem protikladu (napr. ty kritizovane mekke sedacky a volant z drsneho materialu).
A co Vy, poznavate v tomhle clanku sveho milacka?
http://auto.idnes.cz/auto_testy.asp?r=a ... stauta_jup
...dluzno dodat, ze rady kritizovanych veci jsem si ja na svym aute nejak nevsiml, nektere jsou dokonce v prikrem protikladu (napr. ty kritizovane mekke sedacky a volant z drsneho materialu).
A co Vy, poznavate v tomhle clanku sveho milacka?
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- Reklama
-
- Příspěvky: 247
- Registrován: úte pro 07, 2004 22:41
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
MH
Ziadna recenzia nemoze byt uplne objektivna, ale mam pocit ze autor moc nema rad korejske vozy .
A k recenzii, no volant je podla mna uplne bezproblemovy, neviem co by som k tomu viac dodal. Sedacky sice na prvy pohlad a posed nevyzeraju najlepsie, ale nikdy sa nikto nestazoval ze by ho bolel chrbát (co sa napriklad neda povedat o espere ). Ale najviac som bol zarazeny o tom co pisal autor o podvozku. Co sa tyka hluku pri prejazde nerovnosti tak to som si nejak nevsimol (ze nepocut radio pri jazde na mackach ... ). Je to relativne makky pohodlny podvozok, ale nikdy som nemal pocit ze by sa choval nejak inac ako by sa mal. S cim sa da suhlasit su napriklad niektore dost hnusne plasty v interiery (konkretne ten tvrdy cierny a umele drevo, ten makky sedy je podlamna jeden z najlepsich aky som videl), veko kufra vyzera fakt ako z tica
A k recenzii, no volant je podla mna uplne bezproblemovy, neviem co by som k tomu viac dodal. Sedacky sice na prvy pohlad a posed nevyzeraju najlepsie, ale nikdy sa nikto nestazoval ze by ho bolel chrbát (co sa napriklad neda povedat o espere ). Ale najviac som bol zarazeny o tom co pisal autor o podvozku. Co sa tyka hluku pri prejazde nerovnosti tak to som si nejak nevsimol (ze nepocut radio pri jazde na mackach ... ). Je to relativne makky pohodlny podvozok, ale nikdy som nemal pocit ze by sa choval nejak inac ako by sa mal. S cim sa da suhlasit su napriklad niektore dost hnusne plasty v interiery (konkretne ten tvrdy cierny a umele drevo, ten makky sedy je podlamna jeden z najlepsich aky som videl), veko kufra vyzera fakt ako z tica
Ad sedacky: V ostatnich recenzich pisou, ze jsou spis tvrde. A presne to jsem si rekl, kdyz jsme si sedl poprve! Predtim (a ted obcas) jsem jezdil ve Fordu Scorpio a tem ma teda oproti Leganze gauc vystlany perim, jak je to mekkoucke! Tim nechci rict, ze se mi v Leganze sedi blbe, ba naopak, prijemne a jiste (lehcejsi vystupovani z auta) a navic ma ridic mnohem lepsi vyhled z vozu dopredu, narozdil od Scorpia, kde je pristrojovka hodne vysoko a to jeste ve Fordu skrtam hlavou o strechu...
Ad volant: Taky nechapu, co na kuzi muze byt drsne (tada aspon muj volant je potazenej kuzi)...
Ad volant: Taky nechapu, co na kuzi muze byt drsne (tada aspon muj volant je potazenej kuzi)...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- dominik
- Příspěvky: 34
- Registrován: čtv kvě 25, 2006 10:58
- Bydliště: Praha-Řepy
- Kontaktovat uživatele:
Moja Leganza
Mam ju 8 rokov a som velmi spokojny! Nikdy ma znacka Daewoo neoslnovala a pravdupovediac neveril som jej, ale Leganza ma presvedcila. Kamarat co ma Passat 1.8TDI si sadol za volant pred par rokmi a nesetril chvalou a to sme mali pred tym obaja Mazdu 626. Podla mna je dost kenkurencieschopne autam kategorie do ktorej patri.
Daewoo Leganza 2.0 CDX (1997)
BMW 318d (2007)
BMW 318d (2007)
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Některé recenze nechápu....je pravda, že v Leganze jsou použité plasty trochu divné,a le jinak je to super auto za parádní peníze. A to, že nemá čalouněné víko kufru mě totálně nezajímá. U Nubi Sedan to taky není a k čemu taky....Kufr je stejně zavřený po celou dobu jízdy (pokud nevezu něco dlouhého) a když je otevřený, tak si toho nevšimnu, protože nakládám, takže se ptám...na co čalounění????? Jsou to troubové...ale to už vím od doby, kdy psali recenzi na Nubi Kombi a kromě asi dvou problémů jsme se neshodli.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
S temi prepinaci ja teda zadny problem nemam, nebot mam ta ovladaci tlacitka vystoupla a lze je pohodlne mackat i palcem u nohy, zapalkou by to slo podle me hodne blbe uz proto, ze jsou zakulacena...PeLi píše:S tymto suhlasim:
Nemluvě o ovládání přepínače hodin a venkovní teploty. Titěrná tlačítka aby řidič obsluhoval zápalkou.
K luxusně tvářícímu se autu patří i výbava typu palubní počítač, Leganza jej nezná.
Okrem toho som s autom uplne spokojný a podla mňa ten autor článku nenávidí kórejské autá!
Na pocitaci se shodnem asi vsichni, ale na druhou stranu o jednu vec min, co se muze pokazit a auto jezdi i bez nej...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
inak ja by som skor dal na test renomovaneho autoservera ako je auto.cz nez na blaboly nejakeho redaktorka z iDNES
http://www.auto.cz/testy/daewoo-chairman.html
http://www.auto.cz/testy/daewoo-chairman.html
Lega 2.0i LPG full
Musis se hold smirit s tim, ze ne kazda Leganza ma ten venkovni teplomer... uz se to tu resilo.Mufty píše:a ako si nahodim aby mi to ukazovalo tu vonkajsiu teplotu? pomackal som vsetky tlacitka a nic. a potom zas cim prepnem spet na hodiny? dik
Ten jsem samozrejme uz take cetl, ale dodnes jsem nepochopil, proc je test Leganzy nadepsan "Daewoo Chairman"Mufty píše:inak ja by som skor dal na test renomovaneho autoservera ako je auto.cz nez na blaboly nejakeho redaktorka z iDNES
http://www.auto.cz/testy/daewoo-chairman.html
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- whisky22
- Příspěvky: 267
- Registrován: úte říj 18, 2005 11:54
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
To Mufty
Stlacis a podrzis prave spodne tlacitko na hodinach. Drzat cca 5 sekund. Ked sa ti prepne z hodin na teplotu a znova zmacknes to prave spodne tlacidlo len kratko tak sa prepina zo stupnov Celzius na stupne Fahrenheit. Niekedy je nutne to stlacit silnejsie. Ale na 99% je to funkcne.
Mufty píše:a ako si nahodim aby mi to ukazovalo tu vonkajsiu teplotu? pomackal som vsetky tlacitka a nic. a potom zas cim prepnem spet na hodiny? dik
Stlacis a podrzis prave spodne tlacitko na hodinach. Drzat cca 5 sekund. Ked sa ti prepne z hodin na teplotu a znova zmacknes to prave spodne tlacidlo len kratko tak sa prepina zo stupnov Celzius na stupne Fahrenheit. Niekedy je nutne to stlacit silnejsie. Ale na 99% je to funkcne.
"Milan" Leganza 2,0 CDX full vybava, color 69U, LPG Lovato-Lovtec, model98, 183000 km + Babetta r.1995