
Ja som sa o tom presvedcil na vlastnej kozi.

1. Veci, s ktorych vymenou sa po 5 rokoch (alebo v pravidelnych intervaloch) tak nejako "prirodzene" pocita a nejdu az tak do penazi
- vzduchovy a palivovy filter
- zadny diel vyfuku
- predne a zadne tlmice
- brzdove platnicky a cistenie zadnych brzd
2. Veci, s ktore uz nie su bezne a povazujem ich za poruchu a obvykle znamenaju dost velky zasah do penazenky
- vymena prasknuteho radiatora kurenia (nekvalitny material ?, vyrobna zavada ?)
- pokrivene predne brzdove kotuce - vymena (nekvalitny material ?)
- vymena radiatora klimatizacie (vyzera to na nedbalost pri navrhu konstrukcie upevnenia chladica)
- vymena kadejakych hlavne gumenych hadiciek v motore - popraskane
Najhorsie na tom je, ze ked nieco zhavaruje, tak vzdy poviem manzelke, ze je to na dlhy cas posledna investicia, ze auto je na nejaky cas OK a na druhy den krachne nieco ine




Podelte sa aj vy, co sa vam po 5-6 rokoch pojekazilo, nech viem, co ma este caka. Predpokladam akumulator (zatial originalny a bez problemov, ale raz na neho dojde). A potom ? Podvozok ? Motor ?