Moje Nexia - zrychlení 150-200 km/hod [video]

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
peco
Příspěvky: 637
Registrován: stř pro 21, 2005 14:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peco »

tu kameru si drzal v ruke? ale by si ju mal nejak pripevnenu na volante?
Reklama
 

Iwoš
Příspěvky: 335
Registrován: čtv říj 27, 2005 11:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Iwoš »

Mě tady úplně matete :lol: :lol: A potom jsem za vola :cry: No naštěstí (bohužel)jsem zvyklej :D
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...
Iwoš
Příspěvky: 335
Registrován: čtv říj 27, 2005 11:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Iwoš »

Peter S píše:Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...
Cože já?? :shock: Jsem byl jen mystifikován Ivanem ohledně jeho motoru. Ale díky za informace, se můžou někdy hodit. :D
Uživatelský avatar
peco
Příspěvky: 637
Registrován: stř pro 21, 2005 14:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peco »

Peter S píše:Iwoši,
každý motor má svoju teplotu, pri ktorej pracuje najlepšie a tú potom termostat (za pomoci celého chladiaceho systému) udržiava. U 1,5 16 V je táto teplota dosť vysoká, ale u tvojho súčasného motora môže byť iná, nižšia. Predpokladám, že termostat máš originál z pôvodného motora. Ak tam máš termostat z Káďu 1,6 tak ako chladič, potom to nemusí byť OK, ak 1,6 a 2,0 majú rôzne pracovné teploty a tým i termostaty fungujúce na rôznu teplotu.
Si nejaký citlivý na na ten tvoj motorček...

myslim, ze ked si to auto nevidel nazivo, tak neries :) i ked to myslis dobre 8) 8) 8)

ja mam pocit ze z nexie je tam uz len karoseria ;)
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

...skoda ze nevjem fcul najst tu fotku jak som isiel z PN zrazu 180..
..
a ani tu maximalnu od Firemana z TT-to-BA .. 200km/h

..a to z 1.5kou... :|
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

to Peter S.: jo, jsem na něj citlivý, protože jsem se na něj opravdu hodně nadřel... Pro mě je důležité, že se nepřehřívá a šlape jak má a opravdu nebudu řešit, jestli má být ručička tak jak je nebo o 20 stupňů vedle... ;-) comprende?

to Iwoš: sorry za malou lest ;-)

to JRD: jojo, jasně že Nexia jela 190 i s původním motorem, ale bylo to nadoraz a víc ani rana...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

Příspěvek od Dede »

... 20minut nazad 200 km/h !! 1,5 16V ...ale to je do ineho topicu :)
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
Peter S
Příspěvky: 89
Registrován: ned bře 19, 2006 21:08

Příspěvek od Peter S »

Ivan,
no comprende. Vyzerá to, že ti motor pracuje pri inej teplote, než má. Ti to asi nedochádza...To môže mať nepredvídateľné následky. Napr. tvoja preslávená vysoká spotreba na 1,5 16V - nemal si tam náhodou tiež iný termostat ako originál? Alebo ti to môže znížiť životnosť motora, zvýšiť tvorbu usadenín, alebo máš menej koní než si myslíš.
Uživatelský avatar
Snowmannn
Příspěvky: 131
Registrován: sob pro 24, 2005 12:19
Bydliště: Martin(SR), Praha(CZ)

Příspěvek od Snowmannn »

Peter S píše:Ivan,
no comprende.
Hovori sa no comprendo 8)
Iwoš
Příspěvky: 335
Registrován: čtv říj 27, 2005 11:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Iwoš »

Ivan píše:to Iwoš: sorry za malou lest ;-)
V poho, sranda musí bejt :D Tak at ti jede jak má :lol: :lol:
Jde to se mnou z kopce :roll: A pěkně prudkýho! Lanos 3D 1.5
"Držel jsem vlka za uši." A. Breisky
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

To Ivan
..no mash pravdu ..tych 200 bol strop..co to daaaaa.... (teda ta moja)..
..a to zrychlenie tiez trosku dlksie trvaaa...

To Peter S
..ak sa nemylim, tak nahazdoval komplet motor aj z povodnym termostatom..
..to ze dal popritom aj "vykonnejsi chladic" ..je jedno.. stale reguluje na rovnako..
..to ci ukazuje rucicka o "pol dielika" hore-dole ..je vecou elekrtiky..
..a konstrukcie budika, cidla a pod..
...zbytocne riesit.. zobere sa teplomer, odmera sa teplota chladiacej kvapaliny..
..a ak je OK..tak u toho budiku to je jedno..
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Peter S píše:Ivan,
no comprende. Vyzerá to, že ti motor pracuje pri inej teplote, než má. Ti to asi nedochádza...To môže mať nepredvídateľné následky. Napr. tvoja preslávená vysoká spotreba na 1,5 16V - nemal si tam náhodou tiež iný termostat ako originál? Alebo ti to môže znížiť životnosť motora, zvýšiť tvorbu usadenín, alebo máš menej koní než si myslíš.
Tak jo, Petře :roll: Hodím auto ze skály, protože motor nemá dobrou teplotu a vůbec nejede :lol:

Jinak abyste viděli, jak mi to "nejede" - 20.5.2006 - tuning sraz Přerov - 2. místo v kategorii do 2000 ccm:

http://www.tuningclubprerov.cz/tsp/sprintdo2000.pdf
Naposledy upravil(a) Ivan dne pon kvě 22, 2006 13:40, celkem upraveno 1 x.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Mïmochodem o "podchlazeným" motoru se už diskutovalo na Matizáckým fóru ;)
Uživatelský avatar
trogar
Příspěvky: 33
Registrován: stř čer 22, 2005 12:37

Příspěvek od trogar »

Teplota ti klesla protože jsi jel z kopce a brzdil jsi motorem, žejo.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“