Jenze kdyz jsem nedavno jel za slunecneho dne a s timhle si hral, tak proste s venkovni cirkulaci (protahla sipka dle prilozene fotky) byl ten foukany vzduch horky (i kdyz bylo nastaveno "LO"), kdezto po prepnuti na vnitrni cirkulaci (tedy podle me), byl ten vzduch vyrazne chladnejsi. To je v poradku? Chapu, ze vzduch venku byl ohraty a zvlast pokud se nabira kolem motoru, ale ze by az tak?
Taky jsem asi nepochopil funkci klimatizace. Dam v letnim parnu 18 stupnu, zapnu auto mod, vrtule se rozerve na maximum, zapne se rozmrazovani (?!?) a... uvnitr je furt stejny vedro i po nejake chvili cinnosti klimosky. Podobne v zime, kdyz jsem si chtel pritopit, tak teplo mi zacalo byt az po nejake chvili, kdyz se zrejme ohral motor. Myslel jsem, ze automaticka klimatizace se bude chovat lip, nez tzv. topeni u staricke S120L, ktere zjevne fungovalo stejne, akorat misto mackani cudliku se tocilo cudliky.



Takto jsem to pochopil ja:

V cervenem ovalu je znak pro externi cirkulaci?

V cervenem ovalu je znak pro interni cirkulaci?