Kone naviac za babku - turbonator
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Kone naviac za babku - turbonator
Toto by údajne malo pridať pekných pár koní pre Nexiu, prípadne usporiť benzín. Turbonator - vortex generator... A nie je to problém vyrobiť z plechu, nemusí sa to kupovať za 70 USD. Ale je otázka: funguje to???
www.turbonator.com
www.turbonator.com
- Reklama
Něco podobného sem měl kdysi na své škodovce 120 pod karburátorem tam to ještě jakýsi pochybný smysl mělo jelikož teoreticky dojde k rotaci nasávaného vzduchu společně s palivem což mohlo vést k lepšímu promýsení toť teorie praxe byla nezjištěn rozdíl . Ale u vstřikování kde máš vstřiky až těsně u vstupu do hlavy to podle mě moc smysl nemá a už vůbec né za ty prachy a nikdy nemůže splnit ty hodnoty co tam slibují
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Doslova přeloženo je to generátor větrné smršti Jestli jsem to z těch stránek dobře pochopil, tak je to věc, která se našroubuje do sání za vzduchový filtr...ono to pak způsobuje, že vzduch do motoru proudí tak speciálním způsobem, že to atomizuje benzín a způsobí lepší spalování... tím se neuvěřitelně sníží spotřeba a přidá spoustu koní, aspoň tolik jako turbo...nechápu jak toto proboha může někdo koupit...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Takže to je jen něco co roztočí ten nasávaný vzduch do motoru? Chápu to dobře?petrm píše:Něco podobného sem měl kdysi na své škodovce 120 pod karburátorem tam to ještě jakýsi pochybný smysl mělo jelikož teoreticky dojde k rotaci nasávaného vzduchu společně s palivem což mohlo vést k lepšímu promýsení toť teorie praxe byla nezjištěn rozdíl . Ale u vstřikování kde máš vstřiky až těsně u vstupu do hlavy to podle mě moc smysl nemá a už vůbec né za ty prachy a nikdy nemůže splnit ty hodnoty co tam slibují
Kessler, prekladáš to dosť blbo - je to proste zvírený vzduch. Tiež nikde nesľubujú účinnosť ako turbo - práve naopak. Atomizácia pochopiteľne neznamená rozbitie na atómy, čo je blbosť. Benzín je molekulárny, teda najprv by bolo treba rozložiť molekuly, ale to by už nebol benzín. Pojem atomizácia sa bežne používa ako delenie niečoho väčšieho na množstvo malých častí.
Ak sa nenájdu nejaké praktické skúsenosti, nie je problém vystrihnúť to z tenkého plechu (povedzme okolo 0,5 mm) a vraziť to na skúšku za filter. A hneď bude jasné ako je to s koníkmi a spotrebou...
Ak sa nenájdu nejaké praktické skúsenosti, nie je problém vystrihnúť to z tenkého plechu (povedzme okolo 0,5 mm) a vraziť to na skúšku za filter. A hneď bude jasné ako je to s koníkmi a spotrebou...
Kdyby to všechno bylo tak jednoduchý, už by to dávno měly auta seriově. Taky jsem to zkoušel ve Favoritu, ale výsledek žádnej, akorát je mi zdálo, že motor nede tak dobře do otáček, asi ty lopatky trochu bránily sání. A dovolím si ještě jednu poznámku, pro všechny platí fyzikální zákony a pokud auto zrychluje, tak tam benzín musí téct proudem(určitě potvrdí majitelé bordcomputerů). Prostě někde se ta energie musí vzít.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Slibujou up to 35 koní a "more efficient than any turbocharger, supercharger..."Peter S píše:Tiež nikde nesľubujú účinnosť ako turbo - práve naopak
Navíc mi není jasné, jak to budeš stříhat z plechu, když nevíš, jak to vypadá...žádnou použitelnou fotku na těch stránkách nemají...ale přeji hodně štěstí...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Kessler, ty nevieš dobre anglicky alebo si to blbo prečítal. Tiež tam vcelku logicky píšu, že náklady na zvýšený výkon na 1 HP sú omnoho nižšie ako pri turbe. Ja dodávam že nielen pri turbe, ale pri hocičom (filter, výfuk, čip) - ak to funguje.
35 HP to teoreticky môže robiť pri americkej 3 - 6 litrovej mašine, nie na 1,5 litrovej kolobežke. Ale aj ja som dosť skeptický, preto sa pýtam na skúsenosti s podobnou vrtuĺkou, ktorá je tam mimochodom vidieť na tej animácii.
35 HP to teoreticky môže robiť pri americkej 3 - 6 litrovej mašine, nie na 1,5 litrovej kolobežke. Ale aj ja som dosť skeptický, preto sa pýtam na skúsenosti s podobnou vrtuĺkou, ktorá je tam mimochodom vidieť na tej animácii.