I M O B I L I Z E R
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
I M O B I L I Z E R
Ahoj všichni, včera jsem vyjel do obchodu a po cestě zpět mi auto chcíplo jako kdyby došel benzín. Po nějaké době pátrání, proč se to stalo, jsem objevil spálenou pojistku 30A(uprostřed první zleva). Než jsem ji vyměnil, všiml jsem si, že po přiložení protikusu imobilizéru se mi nerozsvítila kontrolka čidla motoru. Pak jsem tu 30A vyměnil a zkusil to znova. Spojím imobilizér, otočím klíčkem do první polohy a všechno je O.K. i kontrolka motoru svítila. Začal jsem startovat. Motor se párkrát otočil a zhasl a sním i kontrolka motoru, pojistka 30A fuč. Nevíte někdo čím to může být. [/b]
- Reklama
já jako bejvalej nexiák- ti poradím jen to že na tý pojistce je kromě ben. čerpadla taky čidlo olejového tlaku -mě například to dělalo to čidlo normálně proteklo a olej to vyzkratoval-pálil mi jednu pojistku za druhou-chce to prohledat vše co je na té pojistce napojenné
opravě zdar-můj autoeletrikář to hledal 10 hodin v kuse vystříhal mi imobilizer a palk se na něm chtěl oběsit když zjistil co to vlastně dělalo
opravě zdar-můj autoeletrikář to hledal 10 hodin v kuse vystříhal mi imobilizer a palk se na něm chtěl oběsit když zjistil co to vlastně dělalo
ŘEZNÍK
Ano Nubira má složitější elektriku ( spíše v množtví kabelů ) ale mnohem lepší schéma a dalo by se říct i přístupnější jen je tam jakýsi "splice pack " což je spojení asi deseti kabelů propojkami a tam se někdy stane že se to speče dohromady a to je pak problém najít protože tyhle spojky jsou na dost špatně přístupných místech
Jen je škoda, že se tam nevleze plochý klíč a očkový jsem tak velký nesehnal tak s tím skočím do servisu. Zatím jsem to odpojil a jezdí.Vít, Jiří píše:neni za co já jen doufám že na mojí nubiře se to už nestane protože má asi daleko složitější elektriku než nesíí
Ještě jednou díky a hodně štěstí s autí a ahoj zase někdy na srazu.