12l/100km
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Vím, co myslíš, také mám tu zkušenost... když se pravidelně 1 za 2 roky nevymění... Bere na sebe vodu a ta se pak vypařuje a zavzdušňuje celý systém... Aneb, návod, jak udělat z DOT4 DOT1
Jo, to je důležité, když měníš kapalinu, kupuj kvalitní DOT4!!!!! Ti, co jezdí jak prasata, pro ty je DOT5 lepší!!!
A správně jsi napsal, že pedál musí být tvrdý (vypnuté zapalování, párkrát šlápnout na brzdu.... musí jít natvrdo a když necháš pauzu a šlápneš znovu, musí zůstat tvrdá nahoře jak předtím (pokud ne, viděl bych to v úniku nebo netěsnících gumičkách pumpy (dá se koupit cca 200,-)))
Jo, to je důležité, když měníš kapalinu, kupuj kvalitní DOT4!!!!! Ti, co jezdí jak prasata, pro ty je DOT5 lepší!!!
A správně jsi napsal, že pedál musí být tvrdý (vypnuté zapalování, párkrát šlápnout na brzdu.... musí jít natvrdo a když necháš pauzu a šlápneš znovu, musí zůstat tvrdá nahoře jak předtím (pokud ne, viděl bych to v úniku nebo netěsnících gumičkách pumpy (dá se koupit cca 200,-)))
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Ještě se pokusím doplnit Pavla, pokud by netěsnily gumičky, pedál by pomalu padal k podlaze a zároveň by musela kvapem ubývat kapalina, která by se tímto způsobem dostala do míst, ze kterých se určitě nemůže dostat zpět do vyrovnávací nádržky Pokud kapalina neubývá, viděl bych to v zavzdušněném systému brzd. Pedál by měl jakoby pružit (něměl by být tvrdý ) Já měl trochu problém se zadníma brzdama ( je to na foru popsáno) a po ztočení zadních kotoučů brzdí auto podstatně lépe.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Takze spotreba se dostala na nejakejch 8.2 l . Je teda pravda ,ze pouzivam jiny pneu, nez je doporucovano vyrobcem, takze pripocitavam k ujetym km + 10%. Pneu mam 14" 195/65.
Jinak termostat vyndam a podivam se na nej. Predpokladam, ze tam bude naky tesneni, takze asi pouziju misto neho nejakej tepelnej silikon.
Jeste jedna otazka, kde najdu teplotni cidlo v motoru, abych se podival alespon na kontakty. Je pravda, ze kdyz sem to koupil, tak to ukazovalo teplotu presne pulku, ale ted je pred pulkou. Mezi pulkou a dilkem pred ni.
Jinak termostat vyndam a podivam se na nej. Predpokladam, ze tam bude naky tesneni, takze asi pouziju misto neho nejakej tepelnej silikon.
Jeste jedna otazka, kde najdu teplotni cidlo v motoru, abych se podival alespon na kontakty. Je pravda, ze kdyz sem to koupil, tak to ukazovalo teplotu presne pulku, ale ted je pred pulkou. Mezi pulkou a dilkem pred ni.
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdy
Tak to dej pro sichr do servisu.kitt2002 píše:Dalsi vec, co me zajima jsou brzdy. Pedal je takovem mekkej . Vyzkousel sem nekolik typu aut, ale brzdy byly celkem fajn. Clovek slapnul na brdu z 1/3 to postupne pribrzdovalo(nemusel se vyvijet nejaky velky tlak), a kdyz clovek chtel uz vic pribrzdovat, tak to zase nepotrebovalo moc sil a citil sem, jak desticky dosedly na kotouc.
Ale brzdy u me jsou takovy, ze slapnu z 1/3 to postupne pribrzduje, coz je ok , ale kdyz opravdu potrebuju zabrzdit , tak se bojim, ze ten pedal proslapnu, sice to brzdi, ale pedal nema nejakou pevnou hranici a jakoby pruzi (zavzdusnene brzdy?) nebo je to normal?
Je pravda, ze se brzdy nejak moc nezatezuju od te doby, kdy sem jel opravdu jako prase brzda plyn a najednou koukam, ze uz to nebrzdi a letim to levotocivy zatacky. Proste se prehraly a nemam uz k nim duveru.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Takze mam tu pokracovani. Testuju spotrebu na plnou nadrz. Pred 14 dny sem ujel asi 600km na 52l (70% mimo mesto) , ted pri "peknym pocasi" 520 km na 52l (80% ve meste).
Vypada to, ze motor se dyl ohriva nezli ma.
Zacinnam uvazovat o tom termostatu,ale na 2.0 stoji asi 2.000,- a na 1.6 par stovek, ale ten je bez domecku. Da se na 2.0 pouzit?
Jeste musim zkusit ten termostat , co tam mam. Rucicka teploty mi ukazuje dilek pred pulkou.
Vypada to, ze motor se dyl ohriva nezli ma.
Zacinnam uvazovat o tom termostatu,ale na 2.0 stoji asi 2.000,- a na 1.6 par stovek, ale ten je bez domecku. Da se na 2.0 pouzit?
Jeste musim zkusit ten termostat , co tam mam. Rucicka teploty mi ukazuje dilek pred pulkou.
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Kitte, myslím, že dílek před půlkou je málo, mě se teplota nehne, a mám ji asi 1mm před půlkou. Já termostat řešil a i konzultoval s Palikxem a Petrem, a od cca března tam mám předělávku termostatu z Feldy za pár babek. Od dubna jsem to testoval a než tu svou vychytávku za babku vhodím mezi lidi. Čekal jsem na vedra a provoz s klimou, jestli se to nějak neprojeví na chlazení, ale fakt je vše OK. Vezmu fotky a něco nakreslím a hodím to do tématu o termostatu v Nubiře. Tak se těšte - už brzo
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
A je s hliníkovým domečkem nebo plastový? Jak maká? Já hledal, ale pod 1000,- jsem nenašel (pouze z plastu) a po zkušenosti z Feldy - už čtvrtej (zatím drží) termostat vždy rozpadlý plast, a dokonce i jednou okamžitý únik kapaliny a nucený odtah domů, plastovým věcem moc nevěřím. Jinak už je řešení v topicu o termostatu.Jenda píše:to kitt2002:
minulý rok jsem kupoval termostat s domkem na Nubiru 2.0 v Auto Kelly za 650,- Kč (jde o francouzský Vernet)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Takze sem termostat vyndal a zkusil v pomalu se ohrivajici vode. Nic sem nepoznal, ze by se jakoby otevrel, asi sem slepej. Poznal sem to jen na vode, ktera po otevreni termostatu viditelne strelbite odtekla.
Termostat se zase ochladil a zavrel se. Tak sem pro jistotu pokus s vodou opakoval a hle, termostatem voda protekla taky, sice pomaleji ale odtekla behem par vterin a to by mel byt zavrenej
Presnou teplotu, kdy otevira ,nebo jestli otevira pozvolna, tu sem nezjistil
Teoreticky by nemel protejkat, ne?
Termostat se zase ochladil a zavrel se. Tak sem pro jistotu pokus s vodou opakoval a hle, termostatem voda protekla taky, sice pomaleji ale odtekla behem par vterin a to by mel byt zavrenej
Presnou teplotu, kdy otevira ,nebo jestli otevira pozvolna, tu sem nezjistil
Teoreticky by nemel protejkat, ne?
Naposledy upravil(a) kitt2002 dne stř čer 28, 2006 07:39, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
to Richard:
Termostat z Kelly je kovový, na pohled úplně stejný jako ten původní originální, který jsem sundal z motoru.
Jak funguje?? Dobře, tak jak má.
V nabídkovém katalogu Auto Kelly jsem ho také nenašel, prostě jsem se jen prodavače zeptal, co mi nabídne. Měli i dražší, prostě jsem to chtěl zkusit.
Termostat z Kelly je kovový, na pohled úplně stejný jako ten původní originální, který jsem sundal z motoru.
Jak funguje?? Dobře, tak jak má.
V nabídkovém katalogu Auto Kelly jsem ho také nenašel, prostě jsem se jen prodavače zeptal, co mi nabídne. Měli i dražší, prostě jsem to chtěl zkusit.
Daewoo Nubira kombi, 2.0 CDX, 2000, plná výbava
Takze to vypada, ze vysoka spotreba byla zpusobena odchazejici vodni pumpou. Jelikoz zacala desive cvakat, zajel sem ke znamymu do servisu a vymenil ji. Pry muze zpusobovat i vyssi spotrebu. Dneska je mozny asi vsechno. Ta pumpa mela v haji lozisko, kdyz sem ji videl, tak sem se zhrozil, mohlo se to i potkat
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!