Technická je za mnou, ale …
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Technická je za mnou, ale …
Tak moje nexie bude (musí) jezdit další 2 roky, STK i EMISE v pohodě, jen mam problém, ze při měření emisí říkali, že to cuká, což je mi známý, bo to je nemoc oplu/daewoo všeobecně, no teď sem měnil svíčky i kabely, nevíte co by to ještě mohlo dělat?
A ještě jedna věc, jel jsem s autem i na geometrii, co auto mam jsem tam nebyl a tak to chtělo když už mám přes 100 000km. No a tam jsem zjistil že mám na předním „kole„ stržený závit, tak teď babo raď, kde koupit ten bazmek na kterym je kolo prisroubovany a za kolik, ať nejezdim na 3 šroubech? Klidne i neoriginal, hlavne aby to nestalo ranec
A dodám, že jsem prošel i přesto, ze mám na autě teď 15“ alu
A ještě jedna věc, jel jsem s autem i na geometrii, co auto mam jsem tam nebyl a tak to chtělo když už mám přes 100 000km. No a tam jsem zjistil že mám na předním „kole„ stržený závit, tak teď babo raď, kde koupit ten bazmek na kterym je kolo prisroubovany a za kolik, ať nejezdim na 3 šroubech? Klidne i neoriginal, hlavne aby to nestalo ranec
A dodám, že jsem prošel i přesto, ze mám na autě teď 15“ alu
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
Ještě bych Miloshi mrkl na víčko rodělovače, jestli tam nějaký je, měl jsem předtím Racera (Pontiaca Le Mans) a tam bylo zdrojem podobných problémů se starty nebo s cukáním.
No a s tím šroubem ti asi nejlíp poradí kluci z Golcu, nejspíš někde použít vrakoviště a vyměnit
No a s tím šroubem ti asi nejlíp poradí kluci z Golcu, nejspíš někde použít vrakoviště a vyměnit
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Mildo a Nexie má kola na šroubech nebo na maticích ? Pokud na maticích , seženeš matici a ten šroub (šteft) jde vyrazit z náboje a vyměnit , pokud máš šrouby , bude problém , že to je stržené v náboji a to znamená měnit náboj a ten stojí asi ranec ( pokud je ještě s ABS)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Nexie ma srouby a ABS nemam
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Miloshi, docela mě s tou geometrií udivuješ, jsem myslel, že jsi to tady už řešil.
A tady jsi řešil stržený závit.
Pokud náboj je stejný jako na kadeta, tak ten stojí nový asi tisícovku, ale nejsem si jistý, jestli je stejný, přestože nápravy jsou prakticky totožné. S výměnou náboje se musí měnit i ložisko.
Nevím to jistě, ale myslím si, že nexia má zoubky pro ABS na kloubu.
A tady jsi řešil stržený závit.
Pokud náboj je stejný jako na kadeta, tak ten stojí nový asi tisícovku, ale nejsem si jistý, jestli je stejný, přestože nápravy jsou prakticky totožné. S výměnou náboje se musí měnit i ložisko.
Nevím to jistě, ale myslím si, že nexia má zoubky pro ABS na kloubu.
Naposledy upravil(a) Habron dne úte kvě 16, 2006 15:46, celkem upraveno 1 x.
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Miloši, tak to gratuluji, ale asi budeš muset koupit novej náboj... mně už se to taky před 3 rokama stalo
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
2 Habron: neser
Ivane, je to tak, ale jeste mi kara musi chvili slouzit a tak to chci dat poradne do kupy, aby se mi to nekde nevysypalo
Ivane, je to tak, ale jeste mi kara musi chvili slouzit a tak to chci dat poradne do kupy, aby se mi to nekde nevysypalo
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
to jsme delali minulej rok ale nevydrzelo topetrm píše:Taky bych si rejpnul Miloši už když sme jeli na sraz a ty si udělal tu gumu tak sem ti říkal že máš v háji šroub a ty si říkal já vím jinak se musí měnit náboj a ten nerozebereš bez poškození ložiska ale nejřív bych skusil závitníkem protáhnout náboj a dát nový šroub
Kolik stoji ten naboj a lozisko?
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
No nakonec jsme na to sli selskym rozumem, 1 sroub proste bude vetsi, udela se tam dira na velikost 19 a bude Snad mi proleze elektronem, jen lozisko stoji 9 kil a naboj to samy, takze myslim ze chvilka prace na vyvrtani noveho zavitu-vetsiho a 1ks sroubu M19 bude tak za 50kc
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet