že jsou koaxiální..rcmichal píše:co sa ti na prednych repro nepaci ?Robert píše:rcmichal: Až na ty přední repra by to celkem šlo
??? Hudba do Matize ???
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Pánové, pište mi odkazy nebo typy výrobků, jelikož jsem neznalý!!!Robert píše:Na 165mm repro existují do dveří redukce (kroužky), ale já bych osobně vymlátil plast. mřížku ve výplních dveří, výplně zpevnil proti rezonancím a repro našrouboval přímo na výplň..
Rádio bych doporučil tohle:
Cena je 5.942,- Kč
Kvalitní komponentní repro tohle:
Cena je 1.859,- Kč
Co se týče toho subwooferu, tubu bych opravdu nebral..
Proč nebrat subwoofer v tubě???
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
- rcmichal
- Příspěvky: 574
- Registrován: úte lis 01, 2005 10:34
- Bydliště: Prešov ,SK
- Kontaktovat uživatele:
ale tak ako si pisal najlepsie je zlozit hudbu z viacerych znaciek a hra to super.Robert píše:v pohodě já už zastávám názor, že jedině komponentní repro. Je to nebe a dudyrcmichal píše:mas pravdu ale momentalne ma nic lepsie nenapadloRobert píše: že jsou koaxiální..
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... c&start=30
Podívej se zde: http://www.ryves.cz Mají dobré ceny a vše podrobně popsáno.
Tuba sice zatlačí nějaký ty decibely, ale dle mýho nezhraje
Tuba sice zatlačí nějaký ty decibely, ale dle mýho nezhraje
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Neporadím ti s výběrem značky, to je čistě na tobě. Jen k BP - to rádio je nehorázně drahé .
Co se týče montáže 165mm repráků do dveří, tak úpravy jsou zhruba tyto. Nemá cenu montovat 165 pod tapecák. Moje montáž je lehce na hulváta, ctělo by to vytlumit a montovat přes MDF kroužky do dveří, ale to se mi nechce, mi to už tak stačí:
Dnes bych asi zvuk řešil jinak. Do dveří 100 nebo max 130mm středobasy pod tapec (a do tapecu asi radši extra mřížku místo originálních dírek) a na palubní desku nebo horní část dveří výšky. Napadala mě i možnost s 100mm koaxy na palubovce ve speciálních domečcích u A sloupků, ale to už chce být velmi zručný, nebo to někomu zadat a to bude dražší.
Jak už jsem psal vedle, do plata 130mm koaxy. Jdou i 165mm, ale díky tvarování je usazení 165mm repro složitější. Plato stačí originální, je docela tuhé. Já jsem ho ještě potáhnul kobercem a nemám problém s vibracemi ani ničím podobným. Pod dřevěným se ti dříve nebo později začkou bortit plastové bočnice. Už moje 2x165mm Kenwoody jim dávají zabrat.
Kdybych řešil SW do Matize, tak bych asi zavrhnul tubu nebo krabici a udělal následující: Otočit rezervu dírou vzhůru, vytlumit plechové dno kufru a zbudovat dno zvýšené v úrovni dolní hrany kufru. Do dna měnič s mřížkou a pod dno zesák. Tak jsem to viděl a je to velice elegantní.
Co se týče montáže 165mm repráků do dveří, tak úpravy jsou zhruba tyto. Nemá cenu montovat 165 pod tapecák. Moje montáž je lehce na hulváta, ctělo by to vytlumit a montovat přes MDF kroužky do dveří, ale to se mi nechce, mi to už tak stačí:
Dnes bych asi zvuk řešil jinak. Do dveří 100 nebo max 130mm středobasy pod tapec (a do tapecu asi radši extra mřížku místo originálních dírek) a na palubní desku nebo horní část dveří výšky. Napadala mě i možnost s 100mm koaxy na palubovce ve speciálních domečcích u A sloupků, ale to už chce být velmi zručný, nebo to někomu zadat a to bude dražší.
Jak už jsem psal vedle, do plata 130mm koaxy. Jdou i 165mm, ale díky tvarování je usazení 165mm repro složitější. Plato stačí originální, je docela tuhé. Já jsem ho ještě potáhnul kobercem a nemám problém s vibracemi ani ničím podobným. Pod dřevěným se ti dříve nebo později začkou bortit plastové bočnice. Už moje 2x165mm Kenwoody jim dávají zabrat.
Kdybych řešil SW do Matize, tak bych asi zavrhnul tubu nebo krabici a udělal následující: Otočit rezervu dírou vzhůru, vytlumit plechové dno kufru a zbudovat dno zvýšené v úrovni dolní hrany kufru. Do dna měnič s mřížkou a pod dno zesák. Tak jsem to viděl a je to velice elegantní.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Je pravda, že na dom. str. BL je dost drahé, ale na netu je k mání za 4.2tis což je přijatelná cena. Jaká by jste dopuručili ještě rádia zhruba do 7tis.??? Info o montáži skvělé, díky!!!Ondras píše:Neporadím ti s výběrem značky, to je čistě na tobě. Jen k BP - to rádio je nehorázně drahé .
Co se týče montáže 165mm repráků do dveří, tak úpravy jsou zhruba tyto. Nemá cenu montovat 165 pod tapecák. Moje montáž je lehce na hulváta, ctělo by to vytlumit a montovat přes MDF kroužky do dveří, ale to se mi nechce, mi to už tak stačí:
http://matiz.uragan.cz/misc/matiz_uragan_cz_00006.JPG
http://matiz.uragan.cz/misc/matiz_uragan_cz_00007.JPG
http://matiz.uragan.cz/misc/matiz_uragan_cz_00004.JPG
http://matiz.uragan.cz/misc/matiz_uragan_cz_00005.JPG
Dnes bych asi zvuk řešil jinak. Do dveří 100 nebo max 130mm středobasy pod tapec (a do tapecu asi radši extra mřížku místo originálních dírek) a na palubní desku nebo horní část dveří výšky. Napadala mě i možnost s 100mm koaxy na palubovce ve speciálních domečcích u A sloupků, ale to už chce být velmi zručný, nebo to někomu zadat a to bude dražší.
Jak už jsem psal vedle, do plata 130mm koaxy. Jdou i 165mm, ale díky tvarování je usazení 165mm repro složitější. Plato stačí originální, je docela tuhé. Já jsem ho ještě potáhnul kobercem a nemám problém s vibracemi ani ničím podobným. Pod dřevěným se ti dříve nebo později začkou bortit plastové bočnice. Už moje 2x165mm Kenwoody jim dávají zabrat.
Kdybych řešil SW do Matize, tak bych asi zavrhnul tubu nebo krabici a udělal následující: Otočit rezervu dírou vzhůru, vytlumit plechové dno kufru a zbudovat dno zvýšené v úrovni dolní hrany kufru. Do dna měnič s mřížkou a pod dno zesák. Tak jsem to viděl a je to velice elegantní.
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
A co říkáte na tohle rádio??? http://www.autohifi.cz/shop_goods.php3?g_id=2357
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
Šel bych do tohoto Pioneera:
Do cenové kalkulace rádia se vejdeš...stojí 7.045,- Kč
Odkaz zde: http://www.autohifi.cz/shop_goods.php3?g_id=2358
Nebo Panasonic:
Cena: 6.635,- Kč
Odkaz zde: http://www.autohifi.cz/shop_goods.php3?g_id=2392
Do cenové kalkulace rádia se vejdeš...stojí 7.045,- Kč
Odkaz zde: http://www.autohifi.cz/shop_goods.php3?g_id=2358
Nebo Panasonic:
Cena: 6.635,- Kč
Odkaz zde: http://www.autohifi.cz/shop_goods.php3?g_id=2392
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
A v čem je lepší???Robert píše:Šel bych do tohoto Pioneera:
http://www.autohifi.cz/data/2006-01-24-17-15-57s.jpg
Do cenové kalkulace rádia se vejdeš...stojí 7.045,- Kč
Odkaz zde: http://www.autohifi.cz/shop_goods.php3?g_id=2358
Nebo Panasonic:
http://www.autohifi.cz/data/2006-03-23-11-46-57s.jpg
Cena: 6.635,- Kč
Odkaz zde: http://www.autohifi.cz/shop_goods.php3?g_id=2392
Škoda, že je stříbrný! Chtěl by jsem spíš černý, protože střebový panel je také černý a nevím, zda by tam stříbrný nebyl jak pěst na voko
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Omlovám se, měl jsem na mysli v čem jsou tyto dvě rádia lepší než ten první Pioneer, který jsem uvedl???Robert píše:Oboje rádia jsou zhruba na stejno
Tahle stříbrná ani není jako stříbrná, spíš je to jako nerez a to k černé určitě vadit nebude
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje