Jak je to s převodovkama?
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
-
- Příspěvky: 174
- Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
kto si somnou vymeni prevodovku ?
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%
Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
- Reklama
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já bych zase na svém 16V rád otestoval převodovku z 8V...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 174
- Registrován: pát kvě 07, 2004 11:07
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
aj to som ja pred tym pisal. sorry
PREDAM - Daewoo ESPERO 2,0 8V SOHC, r.v. 96, zelena metaliza, Green vlozka, ABS, AirBag,klima spotreba kombi 6 - 7 l/100km, cena 60k, treba vidiet. tech stav 95%, vizualny stav 70%
Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
Renault Laguna 1.9 DCi Authentic combi, 79kW, r.v. 2002, naj.75tis. , ABS, 8x ABG, ..., man.klima, turbo,
dat do 8V nexie prevody z 16V, tak te to auto sezere...8V nejsou delany na jezdeni ve vysokych otackach...
a snizi se docela drsne maximalni rychlost...
A opacne 8V prevody v sestnactiventilu zpusobi snizeni akceleraceschopnosti, protoze 16V jede hlavne ve vyssích otackach...
Bude línější ale pojede rychleji...
a snizi se docela drsne maximalni rychlost...
A opacne 8V prevody v sestnactiventilu zpusobi snizeni akceleraceschopnosti, protoze 16V jede hlavne ve vyssích otackach...
Bude línější ale pojede rychleji...
To by šlo, dát tam jiný převod na pětku a používat ji na dálnici. Něco jako má Oktavka šestku. Ale jaký bude rozdíl mezi čtvrtým a pátým stupněm? To se bude ta čtyřka muset hodně vytáčet, co?Radmont píše:o tom dost pochybujem ze pojdes rychlejsie, lebo skus dostat maximalku na 4. prevodovom stupni a na 5. Vzdy ked sa robi test max rychlosti, tak sa meria na 4. prevodom stupni. Na 5-ke uz nema auto dostatocny krutiaci moment na maximalku.
Jojo.. tema „Otáčky vers. rýchlosť" jsem zalozil ja. U moji 16V mne stve ze 3000ot mam v 95-100km/h (na 5ku samozrejme)!floppy píše:Riešil som to na téme „Otáčky vers. rýchlosť". Zaujímavé je to, že každý chce takú prevodovku, akú práve nemá.
Tak kdyz chce na dalnici clovek aby to nezralo musi jet max 110km/h (NUDA).
A ve 130-140km/h? Asi 4500ot - benzin mnam mnam! Viz tema "nexia spotreba".
Tak to my máme asi tu nejdelší převodovku, co se snad kdy do nexie montovala... máme 8V.. na dvojku to jede 105 a točí skoro 6500
a čtverka a pětka jsou krásně dlouhé kvalty, když tady mluvíte o tom, že 95 km/h a pětka vám dá 3000 tak to u mě znamená skoro čtverka..
jako na mé nexii je úžasná čtverka..mě prostě na dálnici do kopce nikdo neujede, pokud mě např v kopci padá pětka (150km/h) tak jednoduše podřadím za čtyři a auto zrychluje..a žádné drastické otáčky..
a čtverka a pětka jsou krásně dlouhé kvalty, když tady mluvíte o tom, že 95 km/h a pětka vám dá 3000 tak to u mě znamená skoro čtverka..
jako na mé nexii je úžasná čtverka..mě prostě na dálnici do kopce nikdo neujede, pokud mě např v kopci padá pětka (150km/h) tak jednoduše podřadím za čtyři a auto zrychluje..a žádné drastické otáčky..
Nexxxia Sedan 1,5 8V RAKETA za 6 l / 100 km
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Tak to máš tu stejnou, jako jsem měl v Racerovi...na čtyřku stovkou rovný 3000...bylo to fajn, ale mělo to i svoje stinný stránky...při rozjezdu jsem musel jedničku vytočit na 3000 a pak po přeřazení na dvojku to spadlo na nějakých 1700, což bylo minimum, co ten motor byl ochoten skousnout...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto