nefunkční větrání
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
nefunkční větrání
Když zapnu ventilátor a zkouším vnitřní nebo vekovní okruh ventilace, vypadá to pořád stejně. Navíc mi jde jen půl auta, na straně řidiče to nefouká mimo středního panelu a nohou nikam jinam, ať přepínám kam chci. Může mi někdo napsat, kde mám hledat ty klapky, které to ovládají? Na přepínači nic vypadlého není, ale připadá mi, že ta klapka, která je na obrázku nefunguje. je to pořád ve stejné poloze, ať přepnu ven nebo vntiřní okruh. Dá se to nějak odzkoušet? Motor byl samozřejmně puštěnej. Nějak se to na mě hrne, inu starší auto, koupené těsně před zimou.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
- Reklama
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Nic jsem s tím nedělal a vypadá to, že ani první majitel. Soudě podle filtru a bordelu, kterej tam byl. Když jsem to koupil a zkoušel, tak se zvuk zmněnil po přepnutí, ale teď je to pořád stejný. Já myslel, že tohle přepíná vzduch z venku, nebo zevnitř. Jenže jak to vypadá, bude to úplně někde jinde a určitě nejdřív udělali tohle a okolo toho auto.Pavel Beneš píše:Pokud není nic vypadlého na ovladačích:
na tom na fotce máš na spodní hadici napsáno S.... je to ta důležitá hadice, co to ovládá, když se spolu s tou nad ní zamění, nefachá to. Zkus to přehodit....
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
tak ti asi nefungují podtlaky... někde bude vypadlá hadička....
Je to hnaný přes motor/vzduch a když to těsní a nemáš vypadlý táhla nebo hadičky, tak by to mělo jít.... ještě v Angl. manuálu píšou, že když ti tohle dělá, vytáhni tu hadičku z ovládání označenou S a nastartuj, přepni to IN (chvíli počkej) pak OUT a nasaď z5 a jestli to nepůjde tak pak nevím.
Je to hnaný přes motor/vzduch a když to těsní a nemáš vypadlý táhla nebo hadičky, tak by to mělo jít.... ještě v Angl. manuálu píšou, že když ti tohle dělá, vytáhni tu hadičku z ovládání označenou S a nastartuj, přepni to IN (chvíli počkej) pak OUT a nasaď z5 a jestli to nepůjde tak pak nevím.
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Zkusím to, ale hadičky tam držej jako by byly přilepené. Alespoň ty, za který jsem zkoušel tahat. Ani jedna se v těch kolínkách nehla. Je tam někde pod palubkou nějaká další klapka, která to pouští na bok a do dveří?
Kia Rio 1.25 CVVT COOL
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Ten filtr má být bílý. Na fotce vykukují první dvě žebra a ty jsou jak uhel .Vlasta píše:Vypadá docela dobře, jenže na tý fotce to není vidět. Je schovaný tam kde má být, tedy uvnitř.eL píše:ten filtr si vyměň, vypadá už dost děsně
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Já jen upřesním Tomáše, filtr do klimy co koupíš např. v Krči je bílej, ale jsou i filtry s aktivním uhlíkem, a ty jsou i nové skoro černé. Ten jsem měl i původně v Nubiře ze Švýcarska.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
U Nubiry se často stává že upadne páčka která tahá za klapku vnitřního okruhu vzduchu a pak to samozřejmě přestane přepínat vnitřní okruh a ještě k tomu začne při puštěném ventilátoru celé auto vibrovat nejlíp to poznáš když si vyndáš ten filtr tak je pod ním vidět klapka a při natartovaným motoru si ji zkus přepnout musí ti zavřít ten vstup pak je k tomu přístup od schránky spolujezdce normálně ji kdyžtak jen samořezkama přišroubuješ na původní místo . Celej tenhle systém je relativně dost komplikovanej a jakákoliv netěsnost může způsobit problém