..No ..taqze jak uz to byvaa..
ked sa ma jedno opravit..
druhee sa musi dodrbat...
..ako to tam mam teraz rozhadzane,..
..tak sa mi uz par razy stalo to ..ze sa "nezobudila pristrojovka"..
..teda nezaplo sa zapalovanie..
..sadnem do vozu, strcim "imobilizer"..
..zatocim klucikom.. a cicho..
..kontrolky nesviitaaaa, cerpadlo nehrci, absko necvakne..
..aale..som teda skusal, pobabrat poistky, pomykat kable..
..kukol spinacku.. a co javiem co este..
..
no po neakom case sa to zobudii..
..ale zakazdym po inej dobe..
..a netusim pri jakom mykani kablov..a pod..
..netusite niekdo ..WHAT THE HELL WATS GOING ON ..?
..co tomu kua je..??
..
(imobilizer..?? ..studaakk..??, neviemco ..??)
IMOBILIZER, problen zo zapnutim zapalovania..
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
Re: IMOBILIZER, problen zo zapnutim zapalovania..
toto by znamenalo, ze tam mas nieco dorabane... skus ist po kabloch a v mieste napojenia na povodnu instalaciu skontrolovat spoje... nejaky studak, alebo nedajboze rychlospojka ...JRD McLAREN píše:....sadnem do vozu, strcim "imobilizer"..
a uz som videl aj tzv. telekomunikacne spoje - len zatocene kable
moze to byt aj napalene relatko v imobilizeri...
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no je tam META ..co daval FANCAR..origosh..
..my to pripadaa ako keby nezoplo cely jeden okruh..
...aj ked mna tatko presvieca ze je to tym ze tam nema tie svetla..
..ale preco by tomu malo vadit, ze tam neni blinker, reflektor a hmlovka..
..myslish ze by to tam montovali tymi "rychlospojkami" ..??
..to je dost naprd riesenie, na "stabilne zabudovanie"..
..my to pripadaa ako keby nezoplo cely jeden okruh..
...aj ked mna tatko presvieca ze je to tym ze tam nema tie svetla..
..ale preco by tomu malo vadit, ze tam neni blinker, reflektor a hmlovka..
..myslish ze by to tam montovali tymi "rychlospojkami" ..??
..to je dost naprd riesenie, na "stabilne zabudovanie"..
META je trojokruhova, ale najcastejsi problem u nej byvala ta zasuvka do ktorej pchas ten immo klucik - tam sa zvykol odlomit kolicek a potom to raz precitalo a raz nie... so svetlami a smerovkami to fakt nic nema... nemyslim si ze to mas pripojene ryxlospojkami, len vravim, ze som uz videl fselilenco...
Skus ist po kabloch, najdi jednotlive okruhy a skontroluj spoje... mozno ani niesu vsetky 3 vyuzite... ak sa ti bude zdat vsetko ok, urob prepojky na docasne premostenie imobilizera, aby si vylucil jeho nejaku vnutornu vadu (relatko...)
ale koniec koncov mozu byt napalene kontakty aj priamo v spinacke - napr....
Skus ist po kabloch, najdi jednotlive okruhy a skontroluj spoje... mozno ani niesu vsetky 3 vyuzite... ak sa ti bude zdat vsetko ok, urob prepojky na docasne premostenie imobilizera, aby si vylucil jeho nejaku vnutornu vadu (relatko...)
ale koniec koncov mozu byt napalene kontakty aj priamo v spinacke - napr....
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
zkontroluj jestli mas poradne prisroubovane kontakty na baterce
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
zrovna som sa bavil s jednym nexiakom, co mal tiez ten problem a bol to spinac na spin skrinke - ta plastova cast (spodok) spinacej skrinky... u nas to vyjde tusim okolo 300sk... mal by si skontrolovat asi aj to... skusacka a ides... je tam 1x privod +12V, 1x ACC (+12V pri zap. kluca ale odpada pri starte), 1x +15 (+12V pri zap kluca aj pocas startu), 1x +58 (?) (tu je pripojene radio), a start...
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no ono urcite tam bude nieco "nahlodane"..
spinacku som preveril.. (..seems to be good..)
..ten zastrkavaci kontakt imika... je asi OK..
kebo ledka imika zhasne..
..a neviem ci sa mi xe pred odjazdom rozpitvavat polovicu palubofky..
..ked este musim stihnut nahotit blatnik naraznik svetlaa..
a pod..
spinacku som preveril.. (..seems to be good..)
..ten zastrkavaci kontakt imika... je asi OK..
kebo ledka imika zhasne..
..a neviem ci sa mi xe pred odjazdom rozpitvavat polovicu palubofky..
..ked este musim stihnut nahotit blatnik naraznik svetlaa..
a pod..