Shell V-Power Racing do Matízka
Moderátor: Blue Lanos
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Sice to není k Matizovi, ale na tohle téma: Felda má předepsaný Naturál 91 a když jsem natankoval Natural 95 (obyč u Essa), tak to auto znatelně ožilo...
Stejně se zachoval Racer...když jsme s ním před časem jeli do Španělska, tak jsme zjistili že v civilizované Evropě nemají Speciál 91, tak nezbylo než tu cestu projet na Natural 95...a najednou to jelo ve 4 lidech s plným kufrem do kopce po dálnici skoro 160...což na Speciál nejde...
Stejně se zachoval Racer...když jsme s ním před časem jeli do Španělska, tak jsme zjistili že v civilizované Evropě nemají Speciál 91, tak nezbylo než tu cestu projet na Natural 95...a najednou to jelo ve 4 lidech s plným kufrem do kopce po dálnici skoro 160...což na Speciál nejde...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- Reklama
Ja beru jedine na Shell obyc. N95 a jsem spokojenej, auto JEDE. Drive jsem bral na Benzine a to byla hruza des.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Matiz má ve velkým TP BA91, když vemu tenhle benzín, tak to prostě nejede, chce to točit a řadit. Na BA95 to jede o hodně líp a nejlíp na Natural 95 od Shellu a Aralu V-Power 95 od Shellu jsem zkoušel a je to taky poznat od normálního BA95, s V-Power Racing zatím zkušenosti nemám, protože se mi zdá jeho cena dost vysoká (netankuju plnou)
Matiz má ve velkým TP BA91
Ja myslim ze to je minimalne oktanove cislo pri ktorom sa s tym autom da jazdit relativne normalne a cim je vacsie oktanove cislo tym je dokonalejsie spalenie zmesi. Aj ked urcite tam hra rolu este riadiaca jednotka.
Moj subjektivny nazor....medzi obycajnou 95 a Shell Wpower je citit rozdiel....medzi Shell Wpower a Wpower Racing taky rozdiel necitit. Na 91 som este neskusal a ani skusat nebudem
Matiz SE 99 zelena metla - stale sa na nom pracuje
Len pozor s tym Matizom ked tam nalejes ten V-Power aby si to udrzal na ceste. Robim si srandu. Samozrejme u maloobjemovych motorov je citit rozdiel. Ked som mal Nubiru 1.6l tak som citil rozdiel medzi Natural 95 a V-Powerom. U Evandy s 2.0l motorom som ten rozdiel necitil. Ci som nalial Natural 95 alebo V-Power dokonca aj V-Power Racing necitil som ziadny velky rozdiel. U Nubiry to bolo ine. Tam som mal dokonca skoro o liter mensiu spotrebu po meste ked som pouzival V-Power.
Chevrolet Evanda CDX 2.0, olivovostrieborná metalíza.
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
Predtým Daewoo Nubira I, Skoda 120 GLS
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Robert píše:Jistě, dále podle zápachu a barvyKessler píše:Podle chutiRobert píše:kvalitní a šunt benzín rozeznám naprosto přesně
Tak jsem tam natankoval plnou V-Power a uz po prvnich kilometrech je docela znat rozdil
Daewoo Matiz S 0.8L r.v. 1999, sport. pružiny -30mm, svíčky Brisk Tuning, přímé sání Green, sportovní výfuk Ulter Sport, přední čirá optika s černým vnitřkem, bílé blinkry, čiré mlhovky, zadní červenokouřová optika a na dalších úpravách se stále pracuje
hlavne v penezence co?Badger píše: Tak jsem tam natankoval plnou V-Power a uz po prvnich kilometrech je docela znat rozdil
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Ano, zůstává plnější. Vyšší cena se vrátí na nižší spotřebě a za dvojitouu porci bodů si "koupíš" věci, které ti cenový rozdíl mnohdy více než vrátí. V mém případě Autoatlas Evropy, Olej, Myčka, ...milosh píše:hlavne v penezence co?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
ondro, ja fakt nevim, ale o nizsi spotrebe mohu jen polemizovat - je to prast jak uhod,Ondras píše:Ano, zůstává plnější. Vyšší cena se vrátí na nižší spotřebě a za dvojitouu porci bodů si "koupíš" věci, které ti cenový rozdíl mnohdy více než vrátí. V mém případě Autoatlas Evropy, Olej, Myčka, ...milosh píše:hlavne v penezence co?
o zivosti motoru - no nevim, mozna nejsem tak spojen s autem
ja bych souhlasil s objektivne lepsi kvalitou paliva, co se aditiv tyce, to jest, rozhodne mam lepsi pocit, ze drobek dostane nabumbano kvalitnim pitivem
bodiky - ano, ale ta rentabilita (pravda, ze ja to nikdy nepocital) ...
racing vidim jako vyhazovani penez (subjektivne), navic krmim tech benzinovych krku vicero, takze 70kacen na nadrzi uz jsou zase dva a neco litry do masiny, coz je zase neco kilometru ...