Shell V-Power Racing do Matízka
Moderátor: Blue Lanos
- Badger
- Příspěvky: 753
- Registrován: úte dub 25, 2006 17:28
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Shell V-Power Racing do Matízka
Ahoj všichni,
chtěl jsem se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čerpáním benzínu Shell V-Power Racing do Daewoo Matiz??? Mám Matiz 0.8l r.v. 1999.
Děkuji za všechny odpovědi.
chtěl jsem se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čerpáním benzínu Shell V-Power Racing do Daewoo Matiz??? Mám Matiz 0.8l r.v. 1999.
Děkuji za všechny odpovědi.
- Reklama
Re: Shell V-Power Racing do Matízka
davej v-power, je objektivne lepsi a pritom zadny extrem, s racingem si u drobka nejsem jisty, jak az je to tyrani (sam jsem ho jeste nedal) a navic u pumpy vykrvacisBadger píše:Ahoj všichni,
chtěl jsem se Vás zeptat jestli máte někdo zkušenosti s čerpáním benzínu Shell V-Power Racing do Daewoo Matiz??? Mám Matiz 0.8l r.v. 1999.
Děkuji za všechny odpovědi.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
V-Power je objektivně lepší než BA95. Neleju nic jiného. V-Power Racing uškodit nemůže, ale ani neprospěje. Matiz nevyužije vyšší oktanové číslo. Na pumpě nikdo nevykrvácí, rozdíl na plné nádrži je 70Kč (oproti VP). Zkus a uvidíš.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
v power nejedu furt, tak kazda druha/treti nadrz - rozdil oproti ba95 je znacny ale jinak jak rikas ...Ondras píše:V-Power je objektivně lepší než BA95. Neleju nic jiného. V-Power Racing uškodit nemůže, ale ani neprospěje. Matiz nevyužije vyšší oktanové číslo. Na pumpě nikdo nevykrvácí, rozdíl na plné nádrži je 70Kč (oproti VP). Zkus a uvidíš.
V-Power jedu furt a jede to s tím levněji než BA95
Racing leju jen když má mates svátek a rozdíl = bomba
s racingem jedeš vše tak o čtvrt plynu míň takže spotřeba klesá - alespoň taková je moje zkušenost
vřele doporučuji V-Power - hlavně pro přísady
Racing leju jen když má mates svátek a rozdíl = bomba
s racingem jedeš vše tak o čtvrt plynu míň takže spotřeba klesá - alespoň taková je moje zkušenost
vřele doporučuji V-Power - hlavně pro přísady
Joska Turnov SE 0,8 RED 1999
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
prodám na díly/opravu
http://www.motomencl.cz
http://kemp.kvalitne.cz
http://www.hpsporting.cz
Já teď v poslední době nakoupil palivo u Shellu a celkem pozitivní poznatky. Už jsem se zmínil, že sleduji spotřebu v mobilu Java prográmkem Spotreba. A ten mi ukázal celkem zajímavé věci. Standartní benzin spotřeba u Nubiry kombi 2,0 l obsazení nejvíce 2 lidi ujeto ca 500 km - spotřeba 8,53 l/100km, pravda, byla tam i nějaká Praha cca 20% Po natankování u Shellu podotýkám normální BA95 ne V-Power ve 4 lidech + 1 pes a náklad (myslím plná zátěž) cca 200 km (bez Prahy) ale půlku odřídil můj syn a ten dle mého názoru zbytečně motor vytáčel (5 řadil většinou při 100) Má Feldu a chce se svést pořádným autem (chápu) a při tankování mi vyšla spotřeba 7,85 l/100km Je fakt, že takovou spotřebu jsem nikdy neměl,vždy tak kolem 9 litrů. Budu spotřebu dále sledovat a dám zprávu. Možná, pokud vyhraju koupím i V-power a zkusím
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.
inak tankujem na ESSO
inak tankujem na ESSO
ExLanos
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja davam V-Power iba ked idem na dlhsie trasy, hlavne kvoli precisteniu vstrekov, ventilov ... Vaecsinou TAM V-Power, NAZAD obycajny. Prevazne tankujem na Jet-ke. Subjektivne ziadny rozdiel, spotreba sa nelisi.peco píše:no ja som dal do lanosa V-power a nijaky rozdiel som teda nepocitil.
inak tankujem na ESSO
Holt, asi maju Lanos-y iny nazor na benzin, ako Matiskovia.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
pani, okrem tych oktanovych cisielok, nie je to podla Vas marketingovy tah?
viete, ak je auto stavane na vyuzitie 91-95 oktanov (lanos, nubira(tusim)), aky ma zmysel davat do toho auta viacoktanovy benzin? to je podla mna cisty nezmysel ))
viete, ak je auto stavane na vyuzitie 91-95 oktanov (lanos, nubira(tusim)), aky ma zmysel davat do toho auta viacoktanovy benzin? to je podla mna cisty nezmysel ))
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
rozdiel = bomba? sorry.. pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.Joska píše:V-Power jedu furt a jede to s tím levněji než BA95
Racing leju jen když má mates svátek a rozdíl = bomba
s racingem jedeš vše tak o čtvrt plynu míň takže spotřeba klesá - alespoň taková je moje zkušenost
vřele doporučuji V-Power - hlavně pro přísady
a stvrt plynu menej? a nie je to len subjektivny pocit - jeee, natankoval som v-power racing, ide to krasne ))
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Nechci zakládat flamewary, ale záleží i na člověku, jak zná a cítí se svým strojem. Já osobně např. poznám rozdíly v chování auta s plnou a prázdnou nádrží a pružnost motoru při teplotách +/- 15st.C. Takže rozdíl 91 / 95 / VP jsem schopen rozpoznat taky...orgi píše:...pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
tak to ti toto "zzitie" sa s autom tajne zavidim.. len mi prosim objasni, ako sa auto chova s prazdnou a plnou nadrzou? (pruznost motora pri teplotnych rozdieloch je asi jasna, tu spozna predpokladam kazdy).Ondras píše:Nechci zakládat flamewary, ale záleží i na člověku, jak zná a cítí se svým strojem. Já osobně např. poznám rozdíly v chování auta s plnou a prázdnou nádrží a pružnost motoru při teplotách +/- 15st.C. Takže rozdíl 91 / 95 / VP jsem schopen rozpoznat taky...orgi píše:...pri ak by sme mali 3-4litrove motory, pochopim.. ale pri 0,8litrovom motory tych par oktanov citit nemozes.
cisto pre moju info, aby som vedel, co si vsimat.
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Je tam nějakých 23kg rozdílu hmotnosti.orgi píše:len mi prosim objasni, ako sa auto chova s prazdnou a plnou nadrzou?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny