neviete niekto nahodou nieco o tomto snimaci.?.. potreboval by som vediet pocet impulzov na 1km... alebo proste nejake udaje od ktorych by sa dalo odrazit... a takisto by som potreboval nejake katalogove udaje o vstrekovacich tryskach - prietok za urc. cas...
vopred dakujem
VSS
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: VSS
Prostě si ten palubní počítač nakalibruješ podle tachometru a množství vstřikovaného paliva po ujetí jedné nádrže. Stavíš si ho sám, nebo používáš už něco, co je hotové?peter NR píše:neviete niekto nahodou nieco o tomto snimaci.?.. potreboval by som vediet pocet impulzov na 1km... alebo proste nejake udaje od ktorych by sa dalo odrazit... a takisto by som potreboval nejake katalogove udaje o vstrekovacich tryskach - prietok za urc. cas...
vopred dakujem
Množství paliva vstříknutého přo jednom vstřiku závisí na délce otevření vstřiku. Sice ne úplně lineárně, ale v rámci přesnosti měření se to tak dá uvažovat.
Re: VSS
no ved prave... a ja by som chcel vediet ake je to mnozstvo pri pracovnom tlaku za nejaky cas... napr. 1s....Habron píše:Množství paliva vstříknutého přo jednom vstřiku závisí na délce otevření vstřiku. Sice ne úplně lineárně, ale v rámci přesnosti měření se to tak dá uvažovat.
podla toho co sa mi podari o tom zistit sa rozhodnem, ci pouzijem palubak z opla, alebo postavim... ak by som dosiel k podobnym udajom ako ma opel (niektory motor), pouzil by som ten - ide prave o to ze tam je kalibracia mozna iba prepinanim na rozne opel motory... ak sa dopracujem k uplne inym udajom, budem musiet postavit uni, aby som ho mohol nakalibrovat na co chcem...
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V