Výměna chladiče
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 55
- Registrován: úte črc 05, 2005 22:47
- Bydliště: Bystřice nad Pern.
- Kontaktovat uživatele:
Výměna chladiče
Mám v háji chladíč-teče.Objednal jsem nový v Krčí (mají pěkné ceny) za 2800kč nový a dnes mi došel.Jenže Matýzka nechci dávat do servisu, chtěli by po mě moc peněz.Jak na to, když ho budu měnit doma???
Čekají na mě nějaké problémy a nástrahy???
Poradte, kdo máte zkušenosti, nebo zajímavé tipy,Předem díky
Čekají na mě nějaké problémy a nástrahy???
Poradte, kdo máte zkušenosti, nebo zajímavé tipy,Předem díky
Daewoo Matiz 0.8, 198 000 km, r.v. 12/98, modrá barva
Mrněte na můj web: http://www.rekreacenavysocine.cz/
Mrněte na můj web: http://www.rekreacenavysocine.cz/
- Reklama
Já jsem sice chladič neměnil,pouze jsem ho musel rovnat po střetu ze zajícem,byl prohlý o dobrých deset centimetrů a netočila se vrtule větráku.Myslím že by tě nemělo nic překvapit pokud jsi trošku zručný a máš nějaký ten běžný vercajk.Jedině co by snad mohl být trošku problém,jsou hadicové spony,prstama je nezmáčkeš,teda pokud nejsi Bivoj.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
No tak u matize je to v pohode ale mrzi me ze rikate veci jako do servisu nepojedu je to drahy.400 kc za hodinu prace nebyva tak strasne moc a mate to bez starosti a v pohode i se zmerenim teploty tuhnuti chladici kapaliny.
ale je to v celku vase vec a tak tedy u matizka 3 hadice a 2 sestky sroubky na 10 klic.spony hadic jdou povolit dobrymi sikovkami.(smejd z obi nema sanci)
ale je to v celku vase vec a tak tedy u matizka 3 hadice a 2 sestky sroubky na 10 klic.spony hadic jdou povolit dobrymi sikovkami.(smejd z obi nema sanci)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
tam není co odvzdušnovat prostě se nalije voda do expanzky dokud sama odtéká a pak nastarujte ujeďte tak pět kilometrů a znovu skontrolujte kolik je vody v expanzi a pak už by to mělo být dobrý pak po delší jízdě (pozor na horkou vodu a je jí tam trochu méně protože je pod tlakem ) jen znovu zkontrolovat množství a okolo hadicových spon jestli něco neteče a je to v pohodě
No tak nevim co si s tim delal ale UPLNE KAZDEJ MATIZ se odvzdusnuje sam.musis tam mit hlavne dost vody.jestli se nahodou stalo ze neotevrel termostat staci pres sroubovak poklepat(ale nikdy sem to nemusel delat)
takze hodne vody projet par kilometru pozorovat teplotu a stav vody.po par km a otevreni termostatu dolit stav vody a je to dobry.
takze hodne vody projet par kilometru pozorovat teplotu a stav vody.po par km a otevreni termostatu dolit stav vody a je to dobry.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
nechci tu být chytrý,termostat Matíze jsem ještě neviděl,ale ty které jsem viděl,vždy měli odvzdušňovací dírku.To znamená že pokud se lije chladící kapalina do vyrovnávající nádržky pomalu,stačí vzduch odcházet a tím se naplní celý systém.Potom opravdu stačí jenom zkontrolovat po ujetí pár km výšku hladiny,případně doplnit.Proto Petrm a Palikx mají pravdu.A ještě dodatek pro ty kteří to nevědí,ona odvzdušňovací dírka se vždy montuje tak,aby byla směrem nahoru.(u vodorovně umístěného termostatu)
Naposledy upravil(a) V.Brousek dne čtv bře 23, 2006 21:40, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Mozno je môj pripad ojedineli bo ta vode co som menil po kupe bola dost stara
Ale napriek tomu ked si pozries manual
mas napisane po vymene chladiacej kvapaliny odvzdusnit sustavu len neni napisane ako a to je v prirucke pre matiza
skus po 15 km ci mas vlazny chladic ak ano jo to ok
Po termostate som klepkal aj ja ci sa nezlepil
Skus a daj vediet
Ale napriek tomu ked si pozries manual
mas napisane po vymene chladiacej kvapaliny odvzdusnit sustavu len neni napisane ako a to je v prirucke pre matiza
skus po 15 km ci mas vlazny chladic ak ano jo to ok
Po termostate som klepkal aj ja ci sa nezlepil
Skus a daj vediet
Ta slovenčina mi dává zabrat.PAMA píše:Mozno je môj pripad ojedineli bo ta vode co som menil po kupe bola dost stara
Ale napriek tomu ked si pozries manual
mas napisane po vymene chladiacej kvapaliny odvzdusnit sustavu len neni napisane ako a to je v prirucke pre matiza
skus po 15 km ci mas vlazny chladic ak ano jo to ok
Po termostate som klepkal aj ja ci sa nezlepil
Skus a daj vediet
Ještě pomáhalo promáčkavat spojovací hadice mezi vyrovnávací nádržkou a chladičem.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km