Máš pravdu a já se nemýlím.Přesně si vystihnul,jak to také v servisech funguje.Děkuji ti za tvůj příspěvek.Vím že jsi od fochu,ale já také.Jenom je rozdíl v tom,že mě nikdy zákazník tolik nevadil.Ale holt dneska ty bezpečnostní předpisy.Ty nám dávají zabrat co Petrm.petrm píše:ÁÁ jak tak koukám nic se nezměnilo pan Brousek zase exceluje když mi přijde člověk a zeptá se můžu se podívat tak ho klidně nechám ale podle bezpečnostních předpisů nemá cizí člověk na dílně a kdekoliv v jakékoliv dílně co dělat kdyby se mu cokoliv stalo byl by to průser (není to výmysl servisů ale zákonné předpisy) a nikdy nevíte kdy o něco zakopnete nebo něco podobného jelikož na dílně nebývá zrovna moc místa kolem auta a když tam mám majitele neustále si navzájem překážíme . Mě to zdržuje a jak píše Pavel vždy trvá taková práce mnohem déle jelikož se zákazník každou chvíli na něco ptá a nemůžete odpovídat a zároveň dělat abyste na něco nazapomneli . Zákazník co mi bude tvrdit to co vy , mě rovnou považuje za podvodníka kterého si musí ohlídat aby ho neokradl a takoví zákazník mi moc za práci nestojí . Když jdete na jídlo do restaurace tak se taky nejprve zeptáte jestli vás pustí do kuchyně abyste viděl zda kuchař dělá vše správně a nešidí vás ???? Chtěl bych vidět do jaké restaurace byste pak mohl jít . Jsou servisy co si mohou dovolit v závislosti na místě třeba prosklenou stěnu přes kterou se majitel může dívat ale dál už nesmí u nás je běžné že zákazník si čeká v příjmu a když je nějaký zádrhel tak si ho povoláme k autu vše vysvětlíme a on si jde zase sednout pěkně si podebatují s technikem ap. Nehledě na to , že když Vás budu chtít okrást a vnutit Vám třeba díly které nejsou potřeba vyměnit , tak Vám je vnutím i když vedle mě budete stát a vy si ještě budete myslet jak je to skvěle udělané a nebo když budete nepříjemný jakože z vašich reakcí a názorů které tu prezentujete asi není moc jednoduché s Vámi vyjít tak pro šikovného mechanika není problém se nějak "pomstít "
výmena rozvodov
Moderátor: Blue Lanos
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Reklama
Né Vy to překrucujete když se zákazník chová slušně klidně do dílny nakoukne a i chvíli u auta může podebatovat ale jinak tam prostě nemá co dělat ano je to i výmluva některých servisů ale já sem dělal dříve v jednom velkém a to hodně servisu a tam kdyby mi vešel zákazník do dílny a viděl mě šéf tak mám dost citelnou pokutu a při opakování bych letěl a v tomhle servisu byla ona prosklená stěna prostě to tak je ten servis byl certifikovaný ISO 9001 a tam co sem dneska taky taky máme ISO a ten kdo neví co to je projít touto certifikací si nedovede představit co je to za buzeraci a hlavně směrem k veškerým eko a pracovním předpisům nehledě na to že z Vašich dalších příspěvků než sem já napsal ten svůj tak ste upřesnil nebo zvolnil svou vítku a to by nenaštvalo tak jako když někdo za tím že ho nechci aby mi koukal pod ruce hned prohlásil za podvodníka zloděje a když se k tomu přidá zlehčování typu bezpečnostní předpis a nedej bože aby tomu rozuměl tak to se mě hluboce dotklo . Ale na druhou stranu se Vám taky musím omluvit já to beru z mého pohledu a po vychladnutí sem si uvědomil že co považuji já za samozřejmost a nemyslitelnou věc jinde nejspíš jsou schopni provést a vzpoměl sem si na pár příběhů které nám vyprávěli zákazníci s čím se setkali inde a taky sme nechtěli věřit že je někdo tak drzý a dovolí si takové věci jelikož nechápu jak takový servis může fungovat když vím jaké problémy máme u nás. Ano jsou podvodníci bez skrupulí ale dneska už je i tato možnost můůžete to veřejně vyhlásit a třeba právě to že se lidi zaleknou do takového servisu jet je postupně vytřídí na ty kvalitní a špatné které nikdy dlouho nepřežijí.
To palikx:
Tu 3/ som musel zle pochopit. Vzal som to tak, ze ak neverime servisom, tak tam nemame jazdit. Ak si vsak nie sme schopni spravit auto sami, tak mame jazdit busom alebo vlakom, lebo ine uz nezostava. Medzimesto na bycikli nespravim najma cez Zimu .
Tie rozvody som chcel dat prvy raz spravit servisu aby som porovnal navod s praxou a dalsi raz by som to uz skusil sam. Problem je v tom, ze aj v tom najlepsom navode je mnoho bielych miest, ktore casto vyplavaju na povrch az pri samotnej operacii. Stretol som sa s tym pri skodovke , kedy mi proste par informacii v servisnom manuale chybalo.
Ono je to tak, ze clovek sa najlepsie uci na vlastnych chybach ale najlacnejsie na cudzich
Tu 3/ som musel zle pochopit. Vzal som to tak, ze ak neverime servisom, tak tam nemame jazdit. Ak si vsak nie sme schopni spravit auto sami, tak mame jazdit busom alebo vlakom, lebo ine uz nezostava. Medzimesto na bycikli nespravim najma cez Zimu .
Tie rozvody som chcel dat prvy raz spravit servisu aby som porovnal navod s praxou a dalsi raz by som to uz skusil sam. Problem je v tom, ze aj v tom najlepsom navode je mnoho bielych miest, ktore casto vyplavaju na povrch az pri samotnej operacii. Stretol som sa s tym pri skodovke , kedy mi proste par informacii v servisnom manuale chybalo.
Ono je to tak, ze clovek sa najlepsie uci na vlastnych chybach ale najlacnejsie na cudzich
A mě zase naštvalo,že jsi mě označil "že exceluji ve svém příspěvku".Já jsem nikoho konkrétně nenapadnul,tebe Petrm již vůbec né.Ale já za to nemůžu,že mám většinou zkušenosti se servisem špatné.A některé další příspěvky na tomto fóru to dokazují.Souhlasím s tebou,že někteří lidé jsou "Hulváti" ,co si myslí že jim patří celý svět a já jako mechanik jsem jeho nástroj,ale i tak to bohužel chodí.petrm píše:Né Vy to překrucujete když se zákazník chová slušně klidně do dílny nakoukne a i chvíli u auta může podebatovat ale jinak tam prostě nemá co dělat ano je to i výmluva některých servisů ale já sem dělal dříve v jednom velkém a to hodně servisu a tam kdyby mi vešel zákazník do dílny a viděl mě šéf tak mám dost citelnou pokutu a při opakování bych letěl a v tomhle servisu byla ona prosklená stěna prostě to tak je ten servis byl certifikovaný ISO 9001 a tam co sem dneska taky taky máme ISO a ten kdo neví co to je projít touto certifikací si nedovede představit co je to za buzeraci a hlavně směrem k veškerým eko a pracovním předpisům nehledě na to že z Vašich dalších příspěvků než sem já napsal ten svůj tak ste upřesnil nebo zvolnil svou vítku a to by nenaštvalo tak jako když někdo za tím že ho nechci aby mi koukal pod ruce hned prohlásil za podvodníka zloděje a když se k tomu přidá zlehčování typu bezpečnostní předpis a nedej bože aby tomu rozuměl tak to se mě hluboce dotklo . Ale na druhou stranu se Vám taky musím omluvit já to beru z mého pohledu a po vychladnutí sem si uvědomil že co považuji já za samozřejmost a nemyslitelnou věc jinde nejspíš jsou schopni provést a vzpoměl sem si na pár příběhů které nám vyprávěli zákazníci s čím se setkali inde a taky sme nechtěli věřit že je někdo tak drzý a dovolí si takové věci jelikož nechápu jak takový servis může fungovat když vím jaké problémy máme u nás. Ano jsou podvodníci bez skrupulí ale dneska už je i tato možnost můůžete to veřejně vyhlásit a třeba právě to že se lidi zaleknou do takového servisu jet je postupně vytřídí na ty kvalitní a špatné které nikdy dlouho nepřežijí.
Pokud jsem se tě nějak osobně dotknul,tak se ti také omlouvám,protože s tvých příspěvků na tomto fóru vyplývá,že jsi dobrý mechanik,již třeba proto,že se snažíš pomoci formou odborných rad.Je mi líto že si vztáhnul můj příspěvěk na svou osobu.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..no vidim ze sa tu neako "meni tema"...
..rypnem si aj ja...teda...
.Niesom automechanik (studuvany), ale na aute si viem drvivu vacsinu poruch odstraaanit sam..
teda sluzby servisu vyuzivam minimalne, ba priam az vobec..
..som jeden z tych co by radi na svoje auto videli, ked uz je v servise..
..a ak by som videl ze mechanik je skor "nesika" nez "majster", viac by som do toho servisu nesiel..
..je to asi o tom, ci je servisak nauceny ukony robit mechanicky (bez rozmyslu)..
..alebo "sa tomu aj rozumie", vie teda co robi, a pri praci uvazuje, (pri urcitych situaciach)..
je to proste o ludoch...
..ja ked som kamaratovy Ferkovi menil rozvody na 120ne..
..taq sa ma kazdych 5min. (v dobrom a snahe porozumiet) pytal na 100 "blbosti"
(to jako pre mna zakladne elementarne veci), ze ma isiel slak trafit..
..byt "servisak" a mat takeho zakaznika,taq ho "uzemnim" na stolicku..
..(ferko mi z opravov aj pomahal..co by asi pipka co si prisla pre faro do sevisu neurobila )
..co ja pozorujem, taq "dobrych mechanikov", teda tych co sa tomu rozumeju do detajlu, je asi pomenej..
(nechcem tym nikoho urazat..)
..no co sa tyka vymeny rozvodov,
..mne je tiez leprie ked mam neaky ten nakres ci manual, tabulku apod..
..predtym nez idem menit rozvody na aute, na ktorom so este rozvody nemenil..
..ak nemam, robi sa mmi to urcite horsie, a hlksie, ale viem sa vynajst,
a spravit si niekde znacku, zarazku, a pod..
..rypnem si aj ja...teda...
.Niesom automechanik (studuvany), ale na aute si viem drvivu vacsinu poruch odstraaanit sam..
teda sluzby servisu vyuzivam minimalne, ba priam az vobec..
..som jeden z tych co by radi na svoje auto videli, ked uz je v servise..
..a ak by som videl ze mechanik je skor "nesika" nez "majster", viac by som do toho servisu nesiel..
..je to asi o tom, ci je servisak nauceny ukony robit mechanicky (bez rozmyslu)..
..alebo "sa tomu aj rozumie", vie teda co robi, a pri praci uvazuje, (pri urcitych situaciach)..
je to proste o ludoch...
..ja ked som kamaratovy Ferkovi menil rozvody na 120ne..
..taq sa ma kazdych 5min. (v dobrom a snahe porozumiet) pytal na 100 "blbosti"
(to jako pre mna zakladne elementarne veci), ze ma isiel slak trafit..
..byt "servisak" a mat takeho zakaznika,taq ho "uzemnim" na stolicku..
..(ferko mi z opravov aj pomahal..co by asi pipka co si prisla pre faro do sevisu neurobila )
..co ja pozorujem, taq "dobrych mechanikov", teda tych co sa tomu rozumeju do detajlu, je asi pomenej..
(nechcem tym nikoho urazat..)
..no co sa tyka vymeny rozvodov,
..mne je tiez leprie ked mam neaky ten nakres ci manual, tabulku apod..
..predtym nez idem menit rozvody na aute, na ktorom so este rozvody nemenil..
..ak nemam, robi sa mmi to urcite horsie, a hlksie, ale viem sa vynajst,
a spravit si niekde znacku, zarazku, a pod..
no koukam ze sme se nejak rozjeli ale doufam zaroven ze se to uz vysvetlilo.alespon trochu.nikdo neni dokonaly a obcas se neco nepovede kazdemu.jen by se to nemelo stavat denne.a vim ze pro vas uzivatele je tezke zjistit zda je servis dobry ale i k tomu je tady toto forum aby kazdej napsal co se mu kde stalo a nenechaval si to pro sebe.Tak at jsou na vas hodni
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Remene
Na mojom espere boli po 60 000 km , ako sa odporuca meneny rozvodovy remen 600Sk, nap.kladka 2000 Sk , kladka 980 Sk + praca.
Espero 1,5 GlX, 66kW, 65 000 km
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte zář 13, 2005 15:24
autor
Takže ľudia chlapik mi to pozrel, uznal za vhodne meniť aj obe kladky, ale pumpu nie. To by bolo v pohode až na to, že v piatok keď bola tá poľadovicado do mňa jebla ávia Škoda za 10 litrov a kopa starostí. . .Super nie??
Akri,trochu toho vím,ale již hodně zapomínám a pomaloučku mi odjíždí rozumAkri píše:No tak by o tom neco mel trosku vedetV.Brousek píše:p.Brousek se po celý svůj dosavadní život živí dopravou a autoopravárenstvím.Akri píše: Od jakeho fochu pan Brousek je, ze jsem tak smely??
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Menim rozvody (1.5 16V) ale viac cistim a nadavam nez menim .
Vsetko zaondene od oleja s prachom a pieskom a asi najhorsie ze ten co do toho sprtal predomnou poohybal zadny kryt rozvodov takze mi takmer nesiel vybrat spod vackovych kolies.
Korejci musli zvysoka srat na nasledovny servis, pretoze vymena vodnej pumpy to je neskutocna drbacka. A v navode velke one. Popis: zlozte zadny kryt rozvodov je podla mojho nazoru trosku zjednoduseny, pretoze ten rozhodne nejde dat dolu len tak. Jezko v klietke je oproti tomu slabota. Keby trosku mysleli tak by to bola hracka, ale mozno je na vine poohybany plech.
Inac remen po 60tkm ako novy, bez najmensej znamky poskodenia.
Akurat klinovy zubovy remen na klimu ma hlboke preskliny medzi zubami, zaujimavy ze novy rovnakej znacky gates uz zubovy nie je.
A tiez mi je dine ze novy drazkovany aj klinovy maju vidiet pletenie vo vnutri remena, stare nic take neodhaluju, tak to snad bude fajn.
Este bola babracka s cerpadlom k posilovacu, ale to nastastie ide len povytiahnut a odklonit, takze som okruh posilovaca nemusel rozpajat.
Dalsia vec, povplit skrutky na remeniciach je dobre este pred zlozenim rmenov , nastastie sa da vzdy vynajst a elektricky povolovak je fajn vec.
No a posledne co ma trapi je ako nasadim novy remen, ked mi vackovy hriadel blizsie ku kabine pootocila bud nejaka pruzina vo ventilovom rozvode alebo natlakovany hydrostel (?) o zub, nejako sa budem musiet vynajst.
Som rad ze som to nedal do servisu, pretoze takto mozem ocistit svincik co tam je a nemusim potom riesit uniky oleja a vody.
Vsetko zaondene od oleja s prachom a pieskom a asi najhorsie ze ten co do toho sprtal predomnou poohybal zadny kryt rozvodov takze mi takmer nesiel vybrat spod vackovych kolies.
Korejci musli zvysoka srat na nasledovny servis, pretoze vymena vodnej pumpy to je neskutocna drbacka. A v navode velke one. Popis: zlozte zadny kryt rozvodov je podla mojho nazoru trosku zjednoduseny, pretoze ten rozhodne nejde dat dolu len tak. Jezko v klietke je oproti tomu slabota. Keby trosku mysleli tak by to bola hracka, ale mozno je na vine poohybany plech.
Inac remen po 60tkm ako novy, bez najmensej znamky poskodenia.
Akurat klinovy zubovy remen na klimu ma hlboke preskliny medzi zubami, zaujimavy ze novy rovnakej znacky gates uz zubovy nie je.
A tiez mi je dine ze novy drazkovany aj klinovy maju vidiet pletenie vo vnutri remena, stare nic take neodhaluju, tak to snad bude fajn.
Este bola babracka s cerpadlom k posilovacu, ale to nastastie ide len povytiahnut a odklonit, takze som okruh posilovaca nemusel rozpajat.
Dalsia vec, povplit skrutky na remeniciach je dobre este pred zlozenim rmenov , nastastie sa da vzdy vynajst a elektricky povolovak je fajn vec.
No a posledne co ma trapi je ako nasadim novy remen, ked mi vackovy hriadel blizsie ku kabine pootocila bud nejaka pruzina vo ventilovom rozvode alebo natlakovany hydrostel (?) o zub, nejako sa budem musiet vynajst.
Som rad ze som to nedal do servisu, pretoze takto mozem ocistit svincik co tam je a nemusim potom riesit uniky oleja a vody.