Problém se startováním
Moderátor: Blue Lanos
Problém se startováním
Prosím o radu s následujícím problémem. Se začátkem zimy jsem začal mít drobné problémy s prvním raním startem. Motor buď naskočil, ale s takovým těžko popsatelným jako "klopýtnutím", nebo nenaskočil vůbec (vždy start bez plynu). Po sešlápnutí plynu až na podlahu, motor horko-těžko naskočil a otáčky se drží na 1 500 a postupně klesají s "vypínáním" sytiče. Po prohlídce v servisu zjištěna uvolněná příruba a tudíž nasávání falešného vzduchu. Po opravě se to trochu zlepšilo, ale to zřetelné "klopýtnutí" tam bylo znát pořád. Vypadá to, jako by se motor na okamžik zastavil, ale pak se zase rozeběhl. Až dnes ráno (teplota -3) opět při startu bez plynu snaha motoru se rozeběhnout, ale bez výsledku. Při plném sešlápnutí plynového pedálu motor naskočil.
Pokud by někdo z vás měl nějaký tip, tak budu vděčný.
Pokud by někdo z vás měl nějaký tip, tak budu vděčný.
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
- Reklama
Kde v HK tankujes ? Doufam ze ne u Benziny , Zkus parkrat vzit u Shellky naproti OMV. Neni benzin jako benzin.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Jestli se to teda tyka jen startovani a auto jinak jede dobre, tak me napada to nejjednodussi. Zapalovani Vicko rozdelovace - kontaky jsou cely bily, kabely - nebudu rozvadet, a samozrejme svicky - staci je trochu ocistit a umejt v tech.ben. A hlavne to muze delat i nejaka ta vlhkost. Nejhorsi je mlha. Pred zimou striknout treba konkorem ve spreji civku a vicko a potom teprv nasadit cisty kabely. Tohle vsechno jsem vysledoval kdyz me to pri startu ruzne poskakovalo jako traktor.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Kabely a svíčky tam jsou cca 2000km, ale dík za postřeh na elektriku se ještě podívámconpet píše:Jestli se to teda tyka jen startovani a auto jinak jede dobre, tak me napada to nejjednodussi. Zapalovani Vicko rozdelovace - kontaky jsou cely bily, kabely - nebudu rozvadet, a samozrejme svicky - staci je trochu ocistit a umejt v tech.ben. A hlavne to muze delat i nejaka ta vlhkost. Nejhorsi je mlha. Pred zimou striknout treba konkorem ve spreji civku a vicko a potom teprv nasadit cisty kabely. Tohle vsechno jsem vysledoval kdyz me to pri startu ruzne poskakovalo jako traktor.
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
Jestli maj kabely jen 2000km tak budou asi dobry ale s tema svickama bych si jistej nebyl. Jestli to nezaclo z niceho nic ale celkove se to zhorsuje, tak jdi po nich. Dej vedet az na to prijdes. Budem zase chytrejsi.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Esperá sú velmi citlivé na zmes. Je velká pravdepodobnosť, že ked ti tahalo falošný vzduch, tak ti spolu so vzduchom natahalo aj špinu, ktorá sa usadila dole v klapke, kde je motorček voľnobehu. V tom mieste sa aj "zdržuje" olej, ktorý sa tam dostane cez odvetranie olejovej vane. Tak sa ti tam asi zachytilo par nečistou a brzdia šróbik moterčeka. Odporúčam vybrať motorček a vyčistiť. Je tu vo fóre ohladne tohto písané dosť, načerpaj info a pusti sa do toho. Máš dve požnosti: vyčistiť ten motorček, alebo ho pokaziť . Ja som to čistil v lete a upravilo sa mi to. Bolo v motorčeku trochu prachu a silikón!! z pretesňovania!! Bol som teraz v zime si skontrolovať plyn-LPG, že kolíšu otáčky (meranie : 200 SK - pohoda). Vysledok: Lambda (9 ročná skoro 150tis km) a katalizátor (3/4 roka) v prdeli. Tá lambda má cca 50tis km životnosť, ale ten kat ma prekvapil. Ten meniť nebudem. Síce neviem ako, ale má aj on vplyv na riadenie a prípravu zmesi. Ten odborník mi to vysvetloval. Súvisí to s elektrónmi alebo čím, ktoré sa v nom pohybujú. A mínus pol ako kostra atď.. )) Tu lambdu som kúpil za 1120Sk a idem ju meniť. Uvidíme čo sa zmení.
Tak jak se postupně otepluje, tak se závada začíná upřesňovat. Když je velký mráz, tak motor při startování jako tak "klopýtne" a naskočí. Když se oteplí, tak bez plynu ani ťuk a musím startovat s plným plynem a pak se to horko - těžko rozeběhne. To byla rekapitulace a hlavně upřesnění závady. Jsem přesvědčený, že ten problém souvisí s okolní teplotou a chová se to tak, jako by byla nedostatečně obohacená směs při studeném startu. Při velmi nízké teplotě je směs trochu obohacená a horko - těžko to chytne, ale když je venkovní teplota mírnější (asi okolo 0st.C), tak to obohacení už není skoro žádné. V létě, když je teplo, tak mi to žádné problémy nedělá. Na zkoušku jsem zkusil vyměnit čidlo snímající teplotu chladící kapaliny, ale zlepšení žádné.
Už jsem z toho dost nešťastnej a budu všem odborníkům vděčný za všechny podněty. Snad to upřesnění závady vám pomůže v nějakém tipu.
Předem moc dík.
Už jsem z toho dost nešťastnej a budu všem odborníkům vděčný za všechny podněty. Snad to upřesnění závady vám pomůže v nějakém tipu.
Předem moc dík.
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
Kontrolka motoru se nikdy nerozsvitila ?
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Pouze jednou, asi na pět minut, loni v létě při cestě do Itálie ve velké průtrži mračen. Přičítal jsem to nějakému zvlhnutí vlivem velkého množství odstřikující vody.conpet píše:Kontrolka motoru se nikdy nerozsvitila ?
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
Pokud je to zapalovani o kterym jsme psali na 100% OK, tak uz nevim co to muze delat. Zkusil bych asi diagnostiku. Muze to bejt cokoli.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Asi vymreli
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Pěkný den Sraz za 71 venku+1 sněháňky
Nahoře jsi psal,že když jsi sešláp plyn na doraz tak to chytlo.Tak musíš hledat někde na cestě benzinu.Jestli je to karburátor tak vyčistit,jestli je to stříkačka tak to projít taky.Může to být voda v benzinu.Zkus nejdřív nalít líh nebo kup myslím,že se to jmenuje velfobin. Oba přípravky se smýsí s vodou a projdou.Jinak voda ucpává trysky.Jestli to má už hodně nalítáno tak to chce i odkalit nádrž.Samozřejmě udržovat čisté a suché kabely vysokého napětí.No uvidíš dej pak vědět na co jsi přišel.
Ať nám jezdí a nezlobí
Nahoře jsi psal,že když jsi sešláp plyn na doraz tak to chytlo.Tak musíš hledat někde na cestě benzinu.Jestli je to karburátor tak vyčistit,jestli je to stříkačka tak to projít taky.Může to být voda v benzinu.Zkus nejdřív nalít líh nebo kup myslím,že se to jmenuje velfobin. Oba přípravky se smýsí s vodou a projdou.Jinak voda ucpává trysky.Jestli to má už hodně nalítáno tak to chce i odkalit nádrž.Samozřejmě udržovat čisté a suché kabely vysokého napětí.No uvidíš dej pak vědět na co jsi přišel.
Ať nám jezdí a nezlobí