Problem v zahranici
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Problem v zahranici
Zdravim vsechny stastne majitele vozu Daewoo
zaprahnul sem ted pres vikend svoji Nubiru rv 98, 1.6/16V, nalitano 115k a ujel v kuse cca 2000 km. Cekal sem problemy, vymenil sem proto pred jizdou:
- rozvodak / kladky
- vodni pumpu
- olej / olej. filtr
- palivovy filtr
- zadni loziska
- vyfuk (zadni cast)
- vlnovec (vyfuk, predni cast)
- kapalina v chladici ok + fridex
- svicky (original, uz sem s nima ale pred tim neco nalital)
- zapalovaci kabely
A ted muj problem. Jizda byl horor, coz bylo do urcity miry dano delkou trasy.. ale taky tim, ze cca po 400 km prestala topit. Teplota mi ukazovala normal - vse ok. Proste jen netopila. Fajn, oblikli sme za jizdy bundy a pokracovali v jizde po dalnici. Dalsi problem nastal kdyz sme se v jednom vetsim mestecku zamotali a jezdili kvuli semaforum stylem brzda-plyn / jednicka, dvojka / brzda -plyn.. zacali sme varit. zaparkoval sem u krajnice a dolili vodu. Vse ok az do doby, nez sme sjeli z dalnice a zase se zamotali ve meste, zacali sme varit.
Podezrele sme varili jen tehdy, kdyz sme sjeli mimo dalnici nebo se dostali do kolony. Proc voda/teplota na dalnici vydrzela dokud sme po ni jeli ale po sjezdu do mesta nebo popojizdeni byla fuc a varili sme
Nemuze to mit neco spolecnyho s katalizatorem??? vim ze je v prdeli, rachta (rozsypanej) ale necham ho jen vyndat..
a dalsi postreh. kdyz doleju vodu nikde netece, proste netece a za jizdy zmizi .
diky za vase postrehy
zaprahnul sem ted pres vikend svoji Nubiru rv 98, 1.6/16V, nalitano 115k a ujel v kuse cca 2000 km. Cekal sem problemy, vymenil sem proto pred jizdou:
- rozvodak / kladky
- vodni pumpu
- olej / olej. filtr
- palivovy filtr
- zadni loziska
- vyfuk (zadni cast)
- vlnovec (vyfuk, predni cast)
- kapalina v chladici ok + fridex
- svicky (original, uz sem s nima ale pred tim neco nalital)
- zapalovaci kabely
A ted muj problem. Jizda byl horor, coz bylo do urcity miry dano delkou trasy.. ale taky tim, ze cca po 400 km prestala topit. Teplota mi ukazovala normal - vse ok. Proste jen netopila. Fajn, oblikli sme za jizdy bundy a pokracovali v jizde po dalnici. Dalsi problem nastal kdyz sme se v jednom vetsim mestecku zamotali a jezdili kvuli semaforum stylem brzda-plyn / jednicka, dvojka / brzda -plyn.. zacali sme varit. zaparkoval sem u krajnice a dolili vodu. Vse ok az do doby, nez sme sjeli z dalnice a zase se zamotali ve meste, zacali sme varit.
Podezrele sme varili jen tehdy, kdyz sme sjeli mimo dalnici nebo se dostali do kolony. Proc voda/teplota na dalnici vydrzela dokud sme po ni jeli ale po sjezdu do mesta nebo popojizdeni byla fuc a varili sme
Nemuze to mit neco spolecnyho s katalizatorem??? vim ze je v prdeli, rachta (rozsypanej) ale necham ho jen vyndat..
a dalsi postreh. kdyz doleju vodu nikde netece, proste netece a za jizdy zmizi .
diky za vase postrehy
- Reklama
Ventilator chladice jel jak o zivot vzdycky, na termostat bych to nevidel i kdyz.... vcera sem prisel s petkou k autu, ze doleju vodu a skoro neubylo.
ale v jednu dobu mi sel dost silenej (sedej kour) z vyfuku. malem me kvuli tomu nepustili pod kanalem LA manche ..to ale bylo asi tim, ze sem byl v tu chvili skoro bez vody a skoro varil.
ale v jednu dobu mi sel dost silenej (sedej kour) z vyfuku. malem me kvuli tomu nepustili pod kanalem LA manche ..to ale bylo asi tim, ze sem byl v tu chvili skoro bez vody a skoro varil.
O tesneni pod hlavou nechci ani slysetTomáš píše:Těsnění pod hlavou
Nebo víčko na expanzi , ale to by ti teklo po nádobce . Zkoušel jsi šahat na hadice , jak moc jsou tvrdý ? Jestli to netlakuje do vody .......
hadice sem nezkousel, zkusim priste..
Ted sem si tak vzpomnel. den pred odjezdem sem jel na nakup a na parkovisti u kaufu sem zaparkoval a z predni masky se chvilku linul
sedej kour jak kdyz se neco vyparuje, odparuje, spadne ledovy na zhavy. Nevenoval sem tomu pozornost, mozna to ma s tim neco spolecnyho.
Taky bych mel dodat, ze pred odjezdem mi v original servisu Hondy cistli parou prostor kolem motoru - byl dost zaflakanej...
No Tomáš asi trefil hřebík na hlavičku, okoukni víčko expanzky, jestli drží tlak, to poznáš, že hadice ztvrdnou, když se motor zahřeje a jsou furt tvrdý. Když tlak není jsou hadice měký jako za studena. Když není tlak, pak se voda vaří v cca 100 C a když termostat otvírá při 87 C není problém, aby se někde např. v hlavě voda už vařila, prudce se zvedne tlak a voda vyběhne právě nejspíš tím víčkem, nebo jinou netěsností. Samo i termostat se nemusí úplně otevřít a i to může způsobit přehřátí motoru. Poslední možností je nízká účinost vodního čerpadla, někde se u Matize psalo že zmizely lopatky na rotoru čerpadla, i to by mohl být důvod k přehřívání. Zlom vaz a dej vědět, v čem byl problém
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
no ano muze byt vicko ale podle tohodle co pise je to tesneni a myslim ze na 90 procent.jestli voda mizi a netece tak je to jasne.jestli kouri z vyfuku je to jasne.a jestli po ubrani plynu pri sjezdu z dalnice vari(a bezi vetrak) je to jasne.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
fajn tak ven s cenou
fajn, tak sem se smiril s tim ze je to tesneni pod hlavoupalikx píše:no ano muze byt vicko ale podle tohodle co pise je to tesneni a myslim ze na 90 procent.jestli voda mizi a netece tak je to jasne.jestli kouri z vyfuku je to jasne.a jestli po ubrani plynu pri sjezdu z dalnice vari(a bezi vetrak) je to jasne.
..dneska sem ji byl projet a jezdi na tri valce nebo mi to tak aspon pripada, takze asi to chytlo nejakou svicku - byly skoro novy. chvilkama jela na ctyri valce, ale spis vynechavala.
TED ME ZAJIMAJI VASE ODHADY NA CENU OPRAVY. V CECHACH STALO TESNENI KOLEM 1000 KC NEBO NE? A CO PRACE? JAK NAROCNA JE VYMENA?
MOZNA BY SE VYPLATILO NECHAT SI HO POSLAT Z CECH NEZ HO KUPOVAT TADY. POSTOVNY JE CCA 800 KC, UVIDIME.
KAZDOPADNE VSEM DIKY ZA RADY
no tesneni asi stoji kolem 1000 ale chce to srovnat hlavu po sendani a prace je cca 8-10 hodin i s odstrojenim a nastrojenim hlavy.bez rovnani bych to snad ani nedelal.a mozna jeste simerinky ventilu a tim i zabrousit ventily a to je tak dalsi 3 hodinky prace navic.vsecko je to odhad .za tuhle dobu to priblizne jde udelat a delam to tak v praci.(ale ne vzdy to taky dobre jde)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil