Cukání po ránu

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Cukání po ránu

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Lidi,když ráno nastartuju,tak mi to jakoby střílí z vejvuku nebo blafá,prostě nějak tak....A pak když se rozjedu,tak chvíli mi to úplně chcípá jako škodovka,to mi nikdy nedělalo,uplně to děsně cuká,pak když se to trochu zahřeje tak je to v pohodě,ale předtim je to děsný...pak když bych od rána třeba nejel tak je to zas v pohodě,ale ráno je to zase znovu:(Nevíte co to je?
Můj nový web o nexii
Http://nessi-gsi.kvalitne.cz
Obrázek
Reklama
 

cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Bohužel teto problém se snažím vyřešit už asi 2,5 měsíce. Vyměnil jsem kabel, svíčky a pořád stejné. Pak jsem se začal pídit po tom i u kamarádů a výsledek???
Jeden kolega má Daewoo Racer - to samé po ránu.
Druhý má Opel Astra - to samé jen s tím, že mu to dělá tak jednou za 3-4 dny
Třetí maá Kadeta a úplně to samé.....

Žeby vyšší moc v podobě Vývojářů motoru a motorového prostoru????

Ale já na to přijdu proč to dělá.. :evil:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
nio
Příspěvky: 273
Registrován: pon dub 25, 2005 19:50
Bydliště: Martin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nio »

mne robi to iste...bez problemov nastartujem, pohnem sa, prejdem 500 metrov a zacne to skapinat... musim zastat, chvilku ho nechat zohriat a ficim dalej..
Casablanca biela - sedan Nexia DOHC s LPG predana :(

Skoda Fabia Combi
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

tak vítej mezi hopsavý :lol: ma
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
Hůďa
Příspěvky: 34
Registrován: čtv říj 27, 2005 18:51
Bydliště: Ústi nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání po ránu

Příspěvek od Hůďa »

S.v.o.b.i.k píše:Lidi,když ráno nastartuju,tak mi to jakoby střílí z vejvuku nebo blafá,prostě nějak tak....A pak když se rozjedu,tak chvíli mi to úplně chcípá jako škodovka,to mi nikdy nedělalo,uplně to děsně cuká,pak když se to trochu zahřeje tak je to v pohodě,ale předtim je to děsný...pak když bych od rána třeba nejel tak je to zas v pohodě,ale ráno je to zase znovu:(Nevíte co to je?
cau mam en asi stejny problem ale me to strili do saní a je to prej neco v ridici jednotce asi to tam dava vic paliva nez ma a nic stim nejde udelat.Uz aby bylo teplo to je v pohode tak cus
VW PASSAT VAR.1.9 TDI
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Kluci, berte to tak, že cukání po ránu je lepší než kocovina po ránu... :)

S tou ŘJ se mi to nezdá :?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Tak tak, s řídicí jednotkou se mi to taky nějak nepozdává. Zkus se mrknout na teplotní čidlo jak vzduchu, tak i teploty motoru. Pokud tyto údaje jsou špatné, motor (ŘJ) si může myslet, že je pořád studený a proto dává víc paliva. Mělo by to i víc žrát.......
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Právě že mi to nedělalo celou zimu,celý ty mrazy,až potom sem víkend nejel a pak sem to nemoh skoro nastartovat a od ty doby to dělá každý ráno a dost mě to štve...A nevim co s tim,dřiv to krásně chytlo a pohoda,žádný škubání až teď...Je možný že je to ŘJ protože mi občas divně na neutrál lítaj otáčky...
Můj nový web o nexii
Http://nessi-gsi.kvalitne.cz
Obrázek
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Tak zkus mrknout na ŘJ a pak dej vědět. Jinak mě to udělalo taky asi až čtvrtý den těch silných mrazů a pak zhruba co dva - tři dny.... :roll:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
serpico

cukání, střílení, blafání do sacího potrubí

Příspěvek od serpico »

Stejný příznaky jsem měl taky, skončilo to výměnou těsnění pod hlavou. Hlava se rovnala. Skontroluj si po jízdě svíčky, pokud bude některá jako umytá, měly by být šedé až šedo-červené ale to se mi nikdy na žádném autě nepovedlo. Pak ti nepatrně proniká do válce voda, já jsem měl opálené těsnění jako kdyby přes něj přeskakovala jiskra, to právě způsobí voda. Únik chladící kapaliny velmi malý. to vysvětluje i zhasínání, motor jde na tři válce, než se prohřeje, následně se motor prohřeje a chytá i 4válec, průnik vody pak už se nemusí projevit, vymezí se teplotním roztažením hlavy i bloku. Měj se serpico.
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání, střílení, blafání do sacího potrubí

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

serpico píše:Stejný příznaky jsem měl taky, skončilo to výměnou těsnění pod hlavou. Hlava se rovnala. Skontroluj si po jízdě svíčky, pokud bude některá jako umytá, měly by být šedé až šedo-červené ale to se mi nikdy na žádném autě nepovedlo. Pak ti nepatrně proniká do válce voda, já jsem měl opálené těsnění jako kdyby přes něj přeskakovala jiskra, to právě způsobí voda. Únik chladící kapaliny velmi malý. to vysvětluje i zhasínání, motor jde na tři válce, než se prohřeje, následně se motor prohřeje a chytá i 4válec, průnik vody pak už se nemusí projevit, vymezí se teplotním roztažením hlavy i bloku. Měj se serpico.
Může to těsnění prasknout?nerad bych někam jel a bouchlo by mi to?A jinak je divny,že mi to dělá jen ráno...Odpoledne,když auto zase úplně vystydne,tak to už nedělá,jen po ránu...
Můj nový web o nexii
Http://nessi-gsi.kvalitne.cz
Obrázek
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

jo nekdo me predbehl muze to byt tesneni.no prasknout sice muze ale jetli je to ono tak spis hrozi po ranu (kdyz natece te vody do valce hodne )ohnuti ojnice.dobra rada vyndat svicky a kouknout na ne a do valce.jinak nejakej servis kde muzou natlakovat okruh vody.(v oleji se voda vetsinou neobjevi)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

A jakto že to je jen po ránu???

Ráno to dělá,zastavim třeba v 9 ráno a pak jedu zase tak v 5 odpoledne pryč,tak to neděla....
Můj nový web o nexii
Http://nessi-gsi.kvalitne.cz
Obrázek
Uživatelský avatar
peco
Příspěvky: 637
Registrován: stř pro 21, 2005 14:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peco »

S.v.o.b.i.k píše:A jakto že to je jen po ránu???

Ráno to dělá,zastavim třeba v 9 ráno a pak jedu zase tak v 5 odpoledne pryč,tak to neděla....


tak si prestav hodinky v aute predtym ako nastartujes :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

no protoze to vetsinou po ranu je vychladle vic a po delsim stani asi.stava se nam to taky.jinak to nemusi byt ono ale chce to kontrolu vseho kolem zapalovani a paliva
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“