"skapinajuce" auto
Moderátor: Blue Lanos
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
no ale to je pak palka tusim cca 5000sk za kabel
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Reklama
jo teoreticky ano.ale mozna to neni ono.s vadnym kabelem to nechcipa.to vetsinou jen s motorkem.a nebo jeste map senzor.nevim to pak chce videt na diagnostice co se tam deje.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
No teraz mi znamy poradil, ze je dostat taky sprej, (dost drahy), ktory sa pri chode motora strieka na skrtiacu klapku a ta sa cisti, a ten bordel sa normalne spali vo valcoch. Ta moja chyba je ale zvlastna: Ked pri istej rychlosti vyradim rychlost, tak sa otacky drzia na 2000 ale ked zastavim, tak za 3 sekundy normalne padnu na 900. Je to normalne?
Daewoo Lanos 1,5 SX 12/97
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Je to uplne normaaalne!!!!igor.ma píše:Ked pri istej rychlosti vyradim rychlost, tak sa otacky drzia na 2000 ale ked zastavim, tak za 3 sekundy normalne padnu na 900. Je to normalne?
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
V tomhle pripade teplota neni to hlavni (i kdyz i ta to ovlivnuje a myslim, ze i dyl nez na 2 sekundy), jde o to, ze pri jizde si auto na volnobeh drzi vyssi obratky nez v klidu.igor.ma píše:To je uplne normalne? Snad len na Lanose, lebo na inych autach po nastartovani otacky za 2 s klesnu na 900, aj ked je vonku -25. To iste aj ked vyradia, tak otacky klesaju na 900. Aky dovod ma to auto, aby si drzalo tie otacky na 2000?
mne to robilo zatial na kazdom aute.igor.ma píše:Ak mate motor studeny? Ake mate otacky? Mne to dokonca taha auto aj bez plynu, samozrejme, ked je studene. Trochu ma to prekvapilo, nebol som na to zvyknuty, snad len zo 130.mrk píše:no, 2000 asi nie, trosku menej, tiez zalezi ci je zahriaty motor alebo nie.
pri starte v minusovych teplotach mi vyletia otacky az niekde na 2500, po 1s klesne na 1300, a potom az pokial sa "neodlepi" ukazovatel teploty od nuly s a na tych cca 1100-1300 drzi aj na volnobeh. takze podla mna to je uplne normalne
ExLanos
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
tak pri jizde jsou vyssi otacky (na volnobeh)u vetsiny aut elektronicky rizenych a tusim ze v tom hraje roli servo.auta bez serva tohle pravdepodobne nedelaji ale nemam to jeste odpozorovane.jinak se otacky za jizdy podle diagnostiky zvysuji nacca 1100 - za tepla.2000 za studena je hodne tam je neco divneho.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Bud precisti ten krokac alebo skusit pohybat s tym zvazkom kablov co ide do laveho horneho rohu. Je tam taka krabicka. To je ten neposlusny kabel, ktory byva problemom vysokych otacok....
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Jasně tohle vypadá na krokový motorek nedokáže správně regulovat volnoběh . Otáčky mají být po nastartování lehce vyběhnou nahoru a po vteřině se sníží někam k 1100-1300 a tam drží dokud se auto neohřeje . Potom po uvolnění plynu by se měl volnoběh vracet jakoby po krocích klesne to někam k 1100 a po chviličce dále na normální hodnotu vonoběhu kolem 900 . Při vyřazení za jízdy třeba z kopce dolů by si auto mělo držet volnoběh opět kolem 1100 i když né uplně vždy tomu tak je a když zastavíte tak se opět sníží na běžnou hodnotu . Otáčky na volnoběh vyšší jak 1500 jsou porucha a musí se s tím něco dělat