nestartuje
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
nestartuje
Došel mě benzin, tak mě odtáhli na benzinu a natankovala jsem. Ale svoje auti už nemůžu nastartovat, nechce to "chytnout". Poradí mi někdo???
- Reklama
benzín
Zkontroluj si čerpadlo, levý zadní sedák, šest šroubů víko čerpadla, předtím si kup těsnění víka čerpadla, pak si zkus jestli čerpá, sundej přívodní hadičku, může být zavzdušněný nebo ucpaný, nebo není funkční nové stojí asi 3,5tisíce v Krči, nechoď do Opla tam za něj dáš aspoň devět. serpico
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jedno palivové čerpadlo mám na prodej. Koupil jsem jej asi před měsícem v Krči a nakonec se závada vyřešila sama (zamrzlá kapka vody v čerpadle... Takže za pořizovací cenu vč. záruky. Je to kolem 3500,- ale pro člena Nexiaclubu to dám za 3200 vč. poštovného...
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Milí zlatí, už kolikrát jsme tady psali, že když Vám dojde benzín, tak to většinou odnese palivové čerpadlo ...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Re: nestartuje
to co si stvarala ze ti benzin dosiel?Marcela píše:Došel mě benzin, tak mě odtáhli na benzinu a natankovala jsem. Ale svoje auti už nemůžu nastartovat, nechce to "chytnout". Poradí mi někdo???
Ivane, Marcelka je nova nexia clenka a navic z brna, tak na ni bud hodnyIvan píše:Milí zlatí, už kolikrát jsme tady psali, že když Vám dojde benzín, tak to většinou odnese palivové čerpadlo ...
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
nechci být chytrý,nemám žádné zkušenosti,ale není to problém že se čerpadlo zavzdušní a má potom problém znova natáhnout benzín?Nebo je nebezpečí že se spálí.
Děkuji za odpovědi.
Děkuji za odpovědi.
Naposledy upravil(a) V.Brousek dne pon úno 06, 2006 22:49, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
nezlob se na mě,ale tyhle rady bych zde nepublikoval,protože to nemá nic společného když autu dojde benzín.JRD McLAREN píše:..no ..kupil by som si na pumpe este aj leden plyn do zapalovaca...
..strekol ho do sania..
.ak to chytne... MOTRO je O.K.
...potom bude problem stym benzinom..
..ak no nebude javit naznaky "startu"..
..tak je chyba niekde inde..
..a cerpadlo bude v poriadku..
Naposledy upravil(a) V.Brousek dne pon úno 06, 2006 22:48, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Když dojde benzín,tak čerpadlo nasaje vzduch.(V tom se shodnem - ano ?) a nyní jde o to,zdali je konstrukce čerpadla schopna nasát po naplnění nádrže znova benzín.Když je nové tak to není asi problém,ale pokud má najeto 60000 km a více tak to pro něj již třeba problém je.Nebo se opět mýlím.Upozorňuji že nemám s elektrickými čerpadlem žádné zkušenosti,proto pro někoho třeba blbé otázky ode mne.palikx píše:no existuje sprej do sani ale v tomto pripade to asi bude opravdu cerpadlo.a nezavzdusnuje se.resp. odvzdusnuje se samo.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
v pohode .ale konstrukce cerpadla v nadrzi je takova ze jakmile dojde benzin tak skutecne nasaje vzduch.ale po naplneni se odspodu opet zaleje benzinem a tedy po zapnuti klicku v pohode nasaje a dotlaci prez zpatecku benzin(vzduch) az ke vstriku.jinak by to balo velmi spatne vymyslene.i stare cerpadlo 10 let a 200 tis km to dokaze.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Takže jsem pochopil,že jediné nebezpečí je, když dojde benzín ,že se čerpadlo může spálit.palikx píše:v pohode .ale konstrukce cerpadla v nadrzi je takova ze jakmile dojde benzin tak skutecne nasaje vzduch.ale po naplneni se odspodu opet zaleje benzinem a tedy po zapnuti klicku v pohode nasaje a dotlaci prez zpatecku benzin(vzduch) az ke vstriku.jinak by to balo velmi spatne vymyslene.i stare cerpadlo 10 let a 200 tis km to dokaze.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
presne tak.je totiz chlazene benzinem a tim je dano vsecko.nejezdete s malym mnozstvim benzinu v nadrzi.(ja si svoje popravil stejnou kravinou)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil