výměna vstřikovacích ventilů
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
výměna vstřikovacích ventilů
Mám nubirku 1,6 na LPG a po dlouhé době jsem jí zprovoznil benzínové čerpadlo. Nestartuje, vypadá jakoby užuž chtěla chytit, zabere na jedno sešlápnutí plynu otáčky jdou na 2000 a pak to chcípne. Na LPG jede a chytá normálně. Napadají mě vstřiky, že se dlouho nehýbaly a jsou zalepené. Musí se vyměnit celý vstřik nebo jenom tryska? Nebo to lze celé jenom vyčistit? Jak se to vymontovává? Je třeba si dát na něco pozor?! To je dotazů!!?!
- Reklama
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
v minulém světě motorů měli reklamu na stojan na čištění vstřikovacích trysek, pošleš je tam (vstřikovače), oni je ultrazvukem vyčistí, dají nové pružiny a nastaví tlak, pošlou zpátky a cena by se měla teoreticky pohybovat do 250 za kousek. Nebo to dělají sami, že akorat přivezeš auto a máš to úplně bez práce.
Mají to na pár místech v republice, stačí si to vyhledat a nebo ten svět motorů, mám ho doma, tak bych ti ještě zítra na ně dal kontakt atd.
Mají to na pár místech v republice, stačí si to vyhledat a nebo ten svět motorů, mám ho doma, tak bych ti ještě zítra na ně dal kontakt atd.
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
jo jinak ultrazvukovou čističku mám v práci a je to věc (od šperků až po trysky čistí absolutně dokonale, horší je to s montáží, protože nemám jak zjistit tlaky vstřikovačů, jinak bych je už dávno projel.... a kvůli tomu to rozebírat, když auto šlape... zas nech žít a bude žít..
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
- Brainman
- Příspěvky: 1393
- Registrován: sob led 29, 2005 10:01
- Bydliště: Seletice
- Kontaktovat uživatele:
Co ja vim tak benzinovy vstrik je jen elmag. ventil. tj. ze ten tlak je uz v benzinovem vedeni, takze nejake tlaky jako u dieselu se tam asi nemeri. U benzinu slouzi vstrik jako doprava paliva do valce , kdezto u dieselu jako doprava a hlavne soucast zazehu. A k tomu cisteni, asi bych pouzil nejakou specialni cisticku vstriku
Renault Scenic RXi 2.0 IDE 16V 104kW Daewoo Matiz I CD LPG
No a jak se k nim dostanu? Je těžké je vymontírovat? Abych něco neposr....Brainman píše:Co ja vim tak benzinovy vstrik je jen elmag. ventil. tj. ze ten tlak je uz v benzinovem vedeni, takze nejake tlaky jako u dieselu se tam asi nemeri. U benzinu slouzi vstrik jako doprava paliva do valce , kdezto u dieselu jako doprava a hlavne soucast zazehu. A k tomu cisteni, asi bych pouzil nejakou specialni cisticku vstriku
taky nevím jistě jestli je to těma vstřikama, ale je to pravděpodobné, jesliže jsem nejezdil pár měsíců na benzín. Nenapadá vás něco jiného co bych měl vyzkoušet?
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
tak k tomu ultrazvuku: vyčištění trysek, výměna gumových kroužků, umělohmotné ochranné krytky a filtry.....to na tom mění, nevím, kde jsem vzal tlaky, sorry, ještě jsem myšlenkama u ropáků....
zařízení se jmenuje ASNU.
Dělají to v Prostějově , tel. 582336569
Znojmo, tel. 515227941
Hlučín, tel. 605262957
Jedovnice, tel. 516442198
viz. text Svět motorů.
Ale to čištění ultrazvukem dělají skoro všude v lepších dílnách, na vyndání tělesa vstřikovačů nemáš co zkazit..
Samotné trysky, když je rozebereš a máš Ultrazvuk. čističku, vyčistíš sám, ale kroužky a filtry a krytky.... no nevím.
zařízení se jmenuje ASNU.
Dělají to v Prostějově , tel. 582336569
Znojmo, tel. 515227941
Hlučín, tel. 605262957
Jedovnice, tel. 516442198
viz. text Svět motorů.
Ale to čištění ultrazvukem dělají skoro všude v lepších dílnách, na vyndání tělesa vstřikovačů nemáš co zkazit..
Samotné trysky, když je rozebereš a máš Ultrazvuk. čističku, vyčistíš sám, ale kroužky a filtry a krytky.... no nevím.
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
Tož pánové, včera jsem rozebral vstřiky. Je to celkem jednoduché: sundám trubky od filtru sání, povolím dva šrouby na palivové liště, vytáhnu konektoryBrainman píše:to mam jeste z doby kdy jsem nebyl tak chytryPavel Beneš píše:to Brainman: Jako vždy jsi měl zas pravdu, asi ti ta přezdívka sedí, co?
vstřiků (jsou tam takové malinké napružené drátky na vytažení), a pak půl hodiny viklám a šťouchám abych palivovou lištu i se vstřikama vyndal z motoru. Byl jsem upozorňován na gumové kroužky- těsnění, že mám na ně dát pozor, fakt to nešlo - je tam málo místa, ale přestože jsem s nima šolichal dlouho po celem motoru, než jsem tu lištu vykroutil, tak se s nima nic nestalo. Vstřiky jsou zajištěné v liště jenom malým plíškem. Pak jsem začal s čištěním. nevěděl jsem čím to čistit tak jsem použil fšechno Nejspíš zabral aceton - mechanické čištění ničemu nepomohlo, ale když jsem vstříknul zezhora trochu ředidla a pak jsem kontakty připojil na 12V tak to pomaličku ubývalo a za chvilku začalo i kapat spodem!! Po desáté
už to ubývalo rychleji!! pak montáž zpět a ono to začalo chytat!! sice blbě, ale když jsem to dvě minutky držel na 6000/min, tak už to jezdí. Jeden trochu vynechává. Akorát mám slabý zátah v kopci je to hrozně poznat, musím jet na dvojku, hned padají otáčky. nemůže to být malý tlak benzínu?
Vidím, že jsi typ, co se nebojí a když už to nejde mrknu se na to
Jinak na pročištění vstřiků a celé palivové soustavy jsem viděl nějakej přípravek, co se leje do nádrže a pak působí. Ale protože jsi jezdil furt na LPG asi nebude nižší tlak benzínu ale nejspíš ještě přicpanej nějakej vstřik a proto nemá motor výkon
Jinak na pročištění vstřiků a celé palivové soustavy jsem viděl nějakej přípravek, co se leje do nádrže a pak působí. Ale protože jsi jezdil furt na LPG asi nebude nižší tlak benzínu ale nejspíš ještě přicpanej nějakej vstřik a proto nemá motor výkon
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 310
- Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
- Bydliště: Sokolov - Oloví
to lukas: Čéče, já nevím jestli bych šel do toho zrovna takhle, celej pokus se mi moc líbí. Jen si myslím, že ty trysky nevyčistíš dokonale, i kdybys tam lil satanovo nudli..jsou věci, co prostě drží u sebe (ruská vodka v mrazech, karbon na tryskách, C4 na těle člena al-kaidy.....)
Hlavně pro všechny sveřepí šakaly! přísloví lepší než drátem do trysky je v kurzu! už jste viděli, co dělá s průběhem vstřiku paliva malinký šrámek na otvorech trysky, mám obrázek ale za boha mi nejde ztáhnout.
Až to budu dělat, fakt na ten ultrazvuk nedám dopustit.
Hlavně pro všechny sveřepí šakaly! přísloví lepší než drátem do trysky je v kurzu! už jste viděli, co dělá s průběhem vstřiku paliva malinký šrámek na otvorech trysky, mám obrázek ale za boha mi nejde ztáhnout.
Až to budu dělat, fakt na ten ultrazvuk nedám dopustit.
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.