Ide ako traktor
Moderátor: Blue Lanos
Ide ako traktor
Včera som zobral auto. Naštartovalo v pohode. Po odchode z domu
si držalo voľnobežné otáčky na križovatkách na 2000ot. Neskôr po
chvíli nechania motora na voľnobeh pekne klesli na 750 ot. Auto ale
ide ako traktor. Dunivý zvuk vychádza z predu motora. Ako keby som
mal deravý výfuk, ale ten mám nový. A zvuk ide z motora a nie zo zadu.
Nemal niekto niečo podobné? Alebo to je len tou zimou? Motor ide dobre,
zdá sa mi že má aj lepší výkon.
si držalo voľnobežné otáčky na križovatkách na 2000ot. Neskôr po
chvíli nechania motora na voľnobeh pekne klesli na 750 ot. Auto ale
ide ako traktor. Dunivý zvuk vychádza z predu motora. Ako keby som
mal deravý výfuk, ale ten mám nový. A zvuk ide z motora a nie zo zadu.
Nemal niekto niečo podobné? Alebo to je len tou zimou? Motor ide dobre,
zdá sa mi že má aj lepší výkon.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
- Reklama
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
ten lepsi vykon bude sposobeny vzduchom, preco asi maju sportove auta chladice vzduchu??
a ten rachot ... ak sa ti ozyval pocas celej cesty moze byt sposobene asi iba tym ze je zima a niektore casti holt zimu radi nemaju, ale to je len moj nazor, mozno to aj predpoveda nejaku zavadu a le skor si myslim ze nie
a ten rachot ... ak sa ti ozyval pocas celej cesty moze byt sposobene asi iba tym ze je zima a niektore casti holt zimu radi nemaju, ale to je len moj nazor, mozno to aj predpoveda nejaku zavadu a le skor si myslim ze nie
Pod kapotu som sa díval, nie je nič vidno.
Ide to ako by to malo niekde deravý výfuk.
A eMKovi, chladiče vzduchu sa podľa mojich vedomostí
dávajú do áut s turbom, pretože turbo je poháňané
výfukovými plynmi a potom je vzduch ktorý ide do
motora príliš horúci. U klasických áut sa práveže počas zimy
berie vzduch z okolia výfukového potrubia aby bol teplejší.
Toto mali už aj novšie Š120.
Musím pozrieť výfukové potrubie od motora až po výfuk.
Chcel som vedieť či niekto nemal niečo podobné.
Ide to ako by to malo niekde deravý výfuk.
A eMKovi, chladiče vzduchu sa podľa mojich vedomostí
dávajú do áut s turbom, pretože turbo je poháňané
výfukovými plynmi a potom je vzduch ktorý ide do
motora príliš horúci. U klasických áut sa práveže počas zimy
berie vzduch z okolia výfukového potrubia aby bol teplejší.
Toto mali už aj novšie Š120.
Musím pozrieť výfukové potrubie od motora až po výfuk.
Chcel som vedieť či niekto nemal niečo podobné.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
U novejsich motoru plati, cim chladnejsi vzuch, tim lepsi vykon. Cim je vzduch chladnejsi, tim je v nem na jednotku obemu vic kysliku, tim vic se muze spalit smesi a tim vetsi vykon muze motor dosahnout. Vliv ma i pomer objemu pred a po vybuchu. Na vykonu se z podobnych duvodu projevi i nadmorska vyska. Proto se take pro dosazeni extremnich vykonu do sani vstrikuje N2O (NOS).
Ten "turbo" vzduch je horúci, pretože je tým turbom stlačený a pri stláčaní plynov sa uvoľňuje teplo a nie preto, že je turbo poháňané výfuk. plynmi. Aj keď to tiež asi teplotu neznižuje...stefan píše:Pod kapotu som sa díval, nie je nič vidno.
Ide to ako by to malo niekde deravý výfuk.
A eMKovi, chladiče vzduchu sa podľa mojich vedomostí
dávajú do áut s turbom, pretože turbo je poháňané
výfukovými plynmi a potom je vzduch ktorý ide do
motora príliš horúci. U klasických áut sa práveže počas zimy
berie vzduch z okolia výfukového potrubia aby bol teplejší.
Toto mali už aj novšie Š120.
Musím pozrieť výfukové potrubie od motora až po výfuk.
Chcel som vedieť či niekto nemal niečo podobné.
Škodovka si brala vzduch z okolia výfuku preto, aby správne fungoval karburátor a "nezamrzol" a aby sa benzín správne uvoľňoval v difúzore...
Mne to v lete tiež rachotilo ako dragster...
Mal som odtrhnutú prírubu tej výfukovej rúry, ktorá je od zvodov po kat.
Chcel som ju kúpiť, ale za "lešenársku" trubku nevyhodím 3600,- , tak som to zavaril a zatiaľ to drží ako pes ježa!
Ale možno Ti len prerazilo tesnenie, ak máš pripchatý kat...
- PetrCBR
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř srp 18, 2004 22:22
- Bydliště: Roznov pod Radhostem
- Kontaktovat uživatele:
No je to tak, ze chladnejsi vzduch je sussi, nez teply a tedy cim min molekul H2O v prostoru (ve vzduchu), tim vice kysliku a ve vysledku suchy studeny vzduch lepe podporuje horeni a tudiz vetsi vykon u spalovacich motoru.PavelZ píše:U novejsich motoru plati, cim chladnejsi vzuch, tim lepsi vykon. Cim je vzduch chladnejsi, tim je v nem na jednotku obemu vic kysliku, tim vic se muze spalit smesi a tim vetsi vykon muze motor dosahnout. Vliv ma i pomer objemu pred a po vybuchu. Na vykonu se z podobnych duvodu projevi i nadmorska vyska. Proto se take pro dosazeni extremnich vykonu do sani vstrikuje N2O (NOS).
K tomu traktoru. Zkontroluj si zapalovaci kabely a svicky. Obzvlaste svicky v zimnim pocasi dost trpi.
Daewoo Espero 2.0MPi, '97 (šmudla)
Kia Cee'd SW 1.6 CVVT, '08 (nový šmudla)
Kia Cee'd SW 1.6 CVVT, '08 (nový šmudla)
Mne 1,5 v espere tiez zacne rachotit, ked jej otacky klesnu, ale to su skor vibracie kasne a dielov na nej prichytenych nez rachot z valcov alebo vyfuku. Ale je mozne ze je problem so zapalovanim (povytiahnuty/zlomeny kabel, zla sviecka, kontakt v rozdelovaci) a ak vynechava jeden valec tak sa z auta stava pracka ktora zmyka nevyvazene pradlo. ALe mozno len blbne snimac otacok alebo ma v tejto kose problem skrtiaci motorek v sani a nezvlada to dobre vyregulovat. Tazko takto hadat, skus to nahrat a dat sem ko mp3
.

Závada nájdená a odstránená.
Bol prasknutý zvar na výfukovom potrubi,
konkrétne v mieste kde sa dve trubky od lambdy
dávajú do jednej trubky, ktorá ide ďalej do katu.
Zavarené COčkom, motor už ide OK.
Cena zvárania v servise 250SK.
Dúfam že už bude kľud.
Bol prasknutý zvar na výfukovom potrubi,
konkrétne v mieste kde sa dve trubky od lambdy
dávajú do jednej trubky, ktorá ide ďalej do katu.
Zavarené COčkom, motor už ide OK.
Cena zvárania v servise 250SK.
Dúfam že už bude kľud.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.