-25 pod nulou Matísek nenaštartoval
Moderátor: Blue Lanos
Ja viem, ze baterka v matize nie je jednoducha zalezitost kvoli priestoru pre nu, ale varta asia je ten najvacsi smejd od varty. Pre taku bude 5 rokov naozaj maximum. Neviem ako matizek od vyroby, ale espero a nexia mali velmi kvalitnu baterku, ktoru v beznych autodieloch nezozeniete a to tzv. vapnikovu.
- Reklama
Po dvou dnech stání v -27 jsem s Vartou Asia nastartoval na brnknutí a ani jedno zakašlání !!!ppp píše:Ja viem, ze baterka v matize nie je jednoducha zalezitost kvoli priestoru pre nu, ale varta asia je ten najvacsi smejd od varty. Pre taku bude 5 rokov naozaj maximum. Neviem ako matizek od vyroby, ale espero a nexia mali velmi kvalitnu baterku, ktoru v beznych autodieloch nezozeniete a to tzv. vapnikovu.
VARTA - startovací autobaterie ASIA dynamicppp píše:Ja viem, ze baterka v matize nie je jednoducha zalezitost kvoli priestoru pre nu, ale varta asia je ten najvacsi smejd od varty. Pre taku bude 5 rokov naozaj maximum. Neviem ako matizek od vyroby, ale espero a nexia mali velmi kvalitnu baterku, ktoru v beznych autodieloch nezozeniete a to tzv. vapnikovu.
Jedná se o řadu baterií pokrývající segment asijských vozů, vyznačujících se odlišnými požadavky na rozměry baterií i jejich pólů, které lze obtížně nahradit běžnými bateriemi evropského trhu. I u těchto baterií jsou použity shodné technologie jako u baterií BLUE dynamic High Performance zajišťující jejich vysokou kvalitu a spolehlivost.
Už bez Matesa
-27,3 °C
I dnes opět start při prvním otočení.....VARTA jede!!!
A to je v Přerově už třetí den pod -25°C
http://www.chmi.cz/meteo/opss/pocasi/
a kdo nemění po 5 letech akumulátor je blázen...
A to je v Přerově už třetí den pod -25°C
http://www.chmi.cz/meteo/opss/pocasi/
a kdo nemění po 5 letech akumulátor je blázen...
AUTO HORÁKzabijec píše:dobrá cena, hoď do placu kde jsi nakoupilRobert píše:To zas nějakej chytrák vylezl s tím, že Varta je shit Já startuju pořád v pohodě na jedno otočení. Cena: 1185,- Kč
http://www.autohorak.cz
Neviem kde som napisal ze varta su smejdy, ale ze varta asia su najhorsie baterky od varty, staci len vediet citat aj nieco viac nez svoju vyplatnu pasku.
Potom co tu bolo odniekial citovane:
"VARTA - startovací autobaterie ASIA dynamic
Jedná se o řadu baterií pokrývající segment asijských vozů, vyznačujících se odlišnými požadavky na rozměry baterií i jejich pólů, které lze obtížně nahradit běžnými bateriemi evropského trhu. I u těchto baterií jsou použity shodné technologie jako u baterií BLUE dynamic High Performance zajišťující jejich vysokou kvalitu a spolehlivost.",
som zneistel ale po overeni si technickych udajov na www.varta.cz musim stat pri tom co som napisal, pretoze staci kuknut na startovacie prudy pre jednotlive velkosti baterii a musi kazdemu byt jasne ze medzi asia a blue je asi nejaky rozdiel a nebude to len v nalepke a tvarovom ci polovom vyhotoveni.
Potom co tu bolo odniekial citovane:
"VARTA - startovací autobaterie ASIA dynamic
Jedná se o řadu baterií pokrývající segment asijských vozů, vyznačujících se odlišnými požadavky na rozměry baterií i jejich pólů, které lze obtížně nahradit běžnými bateriemi evropského trhu. I u těchto baterií jsou použity shodné technologie jako u baterií BLUE dynamic High Performance zajišťující jejich vysokou kvalitu a spolehlivost.",
som zneistel ale po overeni si technickych udajov na www.varta.cz musim stat pri tom co som napisal, pretoze staci kuknut na startovacie prudy pre jednotlive velkosti baterii a musi kazdemu byt jasne ze medzi asia a blue je asi nejaky rozdiel a nebude to len v nalepke a tvarovom ci polovom vyhotoveni.
ppp
Čestný člen
Založen: 12. 04. 2005
Příspěvky: 322
Zaslal: út leden 24, 2006 20:38 Předmět:
--------------------------------------------------------------------------------
Ja viem, ze baterka v matize nie je jednoducha zalezitost kvoli priestoru pre nu, ale varta asia je ten najvacsi smejd od varty. Pre taku bude 5 rokov naozaj maximum. Neviem ako matizek od vyroby, ale espero a nexia mali velmi kvalitnu baterku, ktoru v beznych autodieloch nezozeniete a to tzv. vapnikovu.
__________________________
PPP o tom šmejdě jsi psal ty, z kopíroval jsem ti tvůj příspěvěk.Robert se ti ptá dobře,jestli je to tvá zkušenost a nebo jedna paní povídala.Nebo čtu špatně ?
Čestný člen
Založen: 12. 04. 2005
Příspěvky: 322
Zaslal: út leden 24, 2006 20:38 Předmět:
--------------------------------------------------------------------------------
Ja viem, ze baterka v matize nie je jednoducha zalezitost kvoli priestoru pre nu, ale varta asia je ten najvacsi smejd od varty. Pre taku bude 5 rokov naozaj maximum. Neviem ako matizek od vyroby, ale espero a nexia mali velmi kvalitnu baterku, ktoru v beznych autodieloch nezozeniete a to tzv. vapnikovu.
__________________________
PPP o tom šmejdě jsi psal ty, z kopíroval jsem ti tvůj příspěvěk.Robert se ti ptá dobře,jestli je to tvá zkušenost a nebo jedna paní povídala.Nebo čtu špatně ?
Naposledy upravil(a) V.Brousek dne stř led 25, 2006 19:06, celkem upraveno 1 x.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Ach jooo. Skusim to napisat takto: varta asia je niekde na spodku rebricku medzi startovacimi akumulatormi, ktore na nas trh varta dodava. Moze byt?
Myslim tym, ze ta asia je na tom priblizne rovnako ako rozne bannerky, akumy, exide a pod. v rovnakej cenovej relacii. Co v reci mojho kmena znamena, ze by som si ju kupil len v stave najvyssej nudze. Ja radsej nejaku kvalitnejsiu baterku s vapnikom (vraj je dobry na kosti ) a s "sklenou vatou". Su sice drahsie ale pomer cena/uzitok je tam rovnaky ak nie lepsi ako u klasickych baterii.
Ale neviem ako u matizka, tam mam pocit ze tam nenapchate hocijaku baterku takze varta asia moze byt skutocne dobra volba (z hladiska montaze). Tam kde nemam problem s miestom, by som sa poobzeral po niecom lepsom, tym nemyslim znacku, aj varta ponuka zaujimave veci.
Myslim tym, ze ta asia je na tom priblizne rovnako ako rozne bannerky, akumy, exide a pod. v rovnakej cenovej relacii. Co v reci mojho kmena znamena, ze by som si ju kupil len v stave najvyssej nudze. Ja radsej nejaku kvalitnejsiu baterku s vapnikom (vraj je dobry na kosti ) a s "sklenou vatou". Su sice drahsie ale pomer cena/uzitok je tam rovnaky ak nie lepsi ako u klasickych baterii.
Ale neviem ako u matizka, tam mam pocit ze tam nenapchate hocijaku baterku takze varta asia moze byt skutocne dobra volba (z hladiska montaze). Tam kde nemam problem s miestom, by som sa poobzeral po niecom lepsom, tym nemyslim znacku, aj varta ponuka zaujimave veci.
PPP:
když napíšeš je je něco šmejd,tak to musíš mít podložený a neodvolávat se na nějaké žebříčky baterií.Proto vzniká toto nedorozumění.U nás je šmejd šmejdem a od takového zboží co nejdál.
když napíšeš je je něco šmejd,tak to musíš mít podložený a neodvolávat se na nějaké žebříčky baterií.Proto vzniká toto nedorozumění.U nás je šmejd šmejdem a od takového zboží co nejdál.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Citas zle.
Ja som pisal o smejde od varty a nie ze varta je smejd. Aj intel robi smejdove procesory, predsa ak chcete vykonne pc nekupite si nejaky vybehovy typ z lowend ponuky a to neznamena ze intel je smejd znacka.
Co sa tyka startovacich prudov, tak prave ten je pri STARTOVACOM akumulatore dolezity. kapacita je len doplnujuci udaj. Akumulator by mal v aute plnit predovsetkym dodavku prudu pri startovani, od toho je aj jeho nazov, startovaci akumulator. To ze dokaze napajat aj do a alarm, je len jeho podruzna vlastnost, aj ked uzitocna. Riadit sa pri kupe aku kapacitou, ked dnes je uz na kazdom uvedeny aj startovaci prud, nie je rozumne.
Startovacie prudy som uvadzal, ze blue ma pri rovnakej kapacite vyssie a to citelne vyssie nez asia (okrem 40Ah), co potvrdzuje rozdiel v tychto akumulatoroch. JPP to nebolo vychadzal som len z dostupnych informacii z vartackych stranok. Kym u blue sa mali cim chvalit, u asie nenajdete ziaden blizsi popis pouzitych technologii, takze to bude pravdepodoben klasika, najma ked pomer kapacita/startovaci prud je ako u klasickych baterii, staci porovnat s udajmi od ostatnych vyrobcov pre izh tzv. klasiky.
Mimochodom v skodovke mam aku so startovacim prudom 680A, takze v tejto kose toci stary povodny (aj ked vycisteny) starter rychlejsie nez feldy s 330A akumulatorom. Do espera ked ta starline co kupil predosly majitel odide pojde nieco podobne.
Ja som pisal o smejde od varty a nie ze varta je smejd. Aj intel robi smejdove procesory, predsa ak chcete vykonne pc nekupite si nejaky vybehovy typ z lowend ponuky a to neznamena ze intel je smejd znacka.
Co sa tyka startovacich prudov, tak prave ten je pri STARTOVACOM akumulatore dolezity. kapacita je len doplnujuci udaj. Akumulator by mal v aute plnit predovsetkym dodavku prudu pri startovani, od toho je aj jeho nazov, startovaci akumulator. To ze dokaze napajat aj do a alarm, je len jeho podruzna vlastnost, aj ked uzitocna. Riadit sa pri kupe aku kapacitou, ked dnes je uz na kazdom uvedeny aj startovaci prud, nie je rozumne.
Startovacie prudy som uvadzal, ze blue ma pri rovnakej kapacite vyssie a to citelne vyssie nez asia (okrem 40Ah), co potvrdzuje rozdiel v tychto akumulatoroch. JPP to nebolo vychadzal som len z dostupnych informacii z vartackych stranok. Kym u blue sa mali cim chvalit, u asie nenajdete ziaden blizsi popis pouzitych technologii, takze to bude pravdepodoben klasika, najma ked pomer kapacita/startovaci prud je ako u klasickych baterii, staci porovnat s udajmi od ostatnych vyrobcov pre izh tzv. klasiky.
Mimochodom v skodovke mam aku so startovacim prudom 680A, takze v tejto kose toci stary povodny (aj ked vycisteny) starter rychlejsie nez feldy s 330A akumulatorom. Do espera ked ta starline co kupil predosly majitel odide pojde nieco podobne.