"Pištící" Lanovka při -20-ti stupních mrazu
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
to pohybovanie dopredu potvrdujem auto samo utikaa a zvuk po nastarovani -17°C motora sa podoba ako pise vado skor kombajnu a este to ma otacky na 1500 Dnes som rano startoval firemnu fobiu pri -21°C a po nastartovani zamatovy zvuk proste ten nas motor je hlucny aj za tepla a nie za zimy. asi je tam nieco navyse co tak hrkoce...
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- ]Rebro[
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát srp 06, 2004 10:39
- Bydliště: Vsade dobre, doma najlepsejsie
No oproti Fabii mas navyse jeden valecBlue Lanos píše:to pohybovanie dopredu potvrdujem auto samo utikaa a zvuk po nastarovani -17°C motora sa podoba ako pise vado skor kombajnu a este to ma otacky na 1500 Dnes som rano startoval firemnu fobiu pri -21°C a po nastartovani zamatovy zvuk proste ten nas motor je hlucny aj za tepla a nie za zimy. asi je tam nieco navyse co tak hrkoce...
Je: Volvo V50
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
Bola: Nexia GL
Spotreba - 2 motory
POWERED by JRD McLAREN
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
ale to je 1,4l a ta ma rovnako valcekov
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
V tom to neni.To je proste kvalita znacky Skoda.Mel jsem Favorit a jeho motor byl vyvinut nekdy v roce 1960 a nikdy ani pri -20C to nepistelo jako Langosppp píše:Navyse su tam roky okedy sa ten motor zhotovil .
Navic ten motor mel nalitano 220.000 km a na Langosovi mam sotva 27.000 km.
Mozna se Vam zda ze jsem proti Lanosu nejak zaujatej,ale Fanouska jsem mel hrozne rad protoze jsem takovej kutil a vsechno na nem jsem si opravoval sam,protoze jsem to zvladl.Kdezto na Langosovi tak akorat odmontuju kolo
Škoda Felicia 1.3,40 kW,1995
Ex Daewoo Lanos 1.5 S, r.v.2000,barva 56U - "kemr" :-)
jj to je nejvetsi neduha Favoritu.Jinak motory jsou vyborny a motory co jsou v Lanosu jim nesahaji ani po kotnik !!!
Ten motor v pohode zvladal 300.000 km.Pochybuju ze az bude mit muj Lanos nalitano 220.000km tak ze bude v takove kondici jako ten motor facka
Ten motor v pohode zvladal 300.000 km.Pochybuju ze az bude mit muj Lanos nalitano 220.000km tak ze bude v takove kondici jako ten motor facka
Škoda Felicia 1.3,40 kW,1995
Ex Daewoo Lanos 1.5 S, r.v.2000,barva 56U - "kemr" :-)
favorita mame cca 6 rokov a jediny problem s motorom bol v tom ze raz bol zapchaty palivovy filter a blblo to a parkrat sa roztrhla privodova hadicka s benzinom. jedine na STK nastavuju zmes a to je vsetko. cim modernejsia vec, tym zlozitejsia a tym viac veci sa na nej moze pokazit.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6
myslim ze motor na lanosu vydrzi urcite 220 tis v pohode.mame u nas jednoho.jezdi v pohode ale delalo se tesneni pod hlavou a jeden upaleny ventil.jinak uplne v pohode.a lanosackej motor jede rozhodne lepe nez favorit.jinak favo mam taky moc rad a ted rozmyslim jestli koupim lanose sedan nebo feldu kombi.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Tak mě se taky ozval zvuk z auta při hodně velkých mrazech zahučelo mi v motoru to bylo čerpadlo serva a ztuhlý servo olej takže čerpadlo běželo pár vteřin na prázdno jinak pískání řemenu je taky docela běžné mělo by pomoct jeho dopnutí ale bavil sem se s elektrikářem že i když mám novej řemen někdy si pískne a řekl mi že může být jedna dioda v alternátoru nakopnutá a ta pak způsobí velký odpor alternátoru a pískání řemenu.
Co se porovnání motorů u Langoše a Favála, tak jsem měl příležitost nějakej čas jezdit s Favoritem a ty zvuky co se ozývali z motoru mi naháněli strach. To Langoš mi přijde naprosto pohodovej. Ale je to taky asi tím jak se k motoru chováš a tak. Myslím, že ten motor zvládne víc než 220tis., samozřejmě zase záleží na tom chování k němu.
Jde to se mnou z kopce A pěkně prudkýho! Lanos 3D 1.5
"Držel jsem vlka za uši." A. Breisky
"Držel jsem vlka za uši." A. Breisky