Jak naučit ženskou startovat v zimě?
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
To já mám jiný problém.Jak naučit mojí ženu zašroubovat pitomé víčko na běžnou zavařovací sklenici.Nikdy není víčko řádně zašroubované i na jiných skleněných nádobách tohoto typu závitu.Máte také někdo tento problém.Poradíte prosím.?
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
- Reklama
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
To nebylo hezke!! zeny vedi co to znamena, ale je jim to jen uplne jedno At si auto rve, vsak ho potom vypnuKessler píše:Mě taky učili v autoškole při dojezdu na křižovatku podřazovat 5-4-3-2-N...ale kdybych to měl dělat ve městě v odpolední špičce tak se dávno zabiju
Jinak pokud si nenechají nic vysvětlit tak jako jediný schůdný řešení vidím nákup autíčka s automatem a bude po problémech se spojkou a s otáčkoměrem...
mrk: Jasně že to slyší, ale nevědí co to znamená
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
No já když vidim, že se něco blíží tak vyřazuju a nechávam Soptíka doplachtit na neutrál. Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou. Mně tak napadá, dá se po roce reklamovat autoškola, když vytváří životu nebezpečný řidiče ? Jo a ještě vokrádaj o polovinu jízd
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
nebo da se reklamovat pritelkyne?Krtek píše:No já když vidim, že se něco blíží tak vyřazuju a nechávam Soptíka doplachtit na neutrál. Jenže to mladou nenaučili, že jde ject na N a rychlost korigovat už jenom brzdou. Mně tak napadá, dá se po roce reklamovat autoškola, když vytváří životu nebezpečný řidiče ? Jo a ještě vokrádaj o polovinu jízd
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
Tu vychytávku se spojkou a startováním měl i můj starej Pontiac Le Mans,
byl to 5-kvalt, a a by blbý amíci neposkakovali při startu, tak museli na spojku šlápnout
Jinak ke křižovatkám doplachtím na 3 a tak od 20 už na neutrál (myslím v Praze) jinak moc nepodřazuju, jen při jízdě z kopce, tam platí poučka jakým převodem do kopce takovým z kopce tak s Nubirou jezdím furt na 5 , protože není skoro kopec, co by na 5 nevyjela
Snad jen krpál typu "Šébr" (Topol zná určitě) tak tam nahoře v zatáčce řadím za 4, nechci 5 trápit do kopce v 70 km/h (mimochodem je tam 40, kterej blb jí tam dal????) Někdy se mi podaří kousek: tuhle jsem jel Klárovem nahoru a rozjíždím se z té vracečky ( 180stupňů u lva) a říkám to auto nějak nejede no a já zapoměl tam dát 2 a jel jsem na 4. Omluvil jsem se v duchu motoru, ale ani nějak neprotestoval, rozjížděl se, ale málo
byl to 5-kvalt, a a by blbý amíci neposkakovali při startu, tak museli na spojku šlápnout
Jinak ke křižovatkám doplachtím na 3 a tak od 20 už na neutrál (myslím v Praze) jinak moc nepodřazuju, jen při jízdě z kopce, tam platí poučka jakým převodem do kopce takovým z kopce tak s Nubirou jezdím furt na 5 , protože není skoro kopec, co by na 5 nevyjela
Snad jen krpál typu "Šébr" (Topol zná určitě) tak tam nahoře v zatáčce řadím za 4, nechci 5 trápit do kopce v 70 km/h (mimochodem je tam 40, kterej blb jí tam dal????) Někdy se mi podaří kousek: tuhle jsem jel Klárovem nahoru a rozjíždím se z té vracečky ( 180stupňů u lva) a říkám to auto nějak nejede no a já zapoměl tam dát 2 a jel jsem na 4. Omluvil jsem se v duchu motoru, ale ani nějak neprotestoval, rozjížděl se, ale málo
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Tak hoši neviem,ale aj napriek tomu,že v autoškole ma učili jazdiť pri sppomalovaní s neutrálom,tak zásadne podraďujem a keď nakuknete do nejakej literatúry "ako s autom a pod" tak to tam aj nájdete ako odporúčané. Jediné na čo treba myslieť je, že keď sa vonku šmýka,tak sa to nemá robiť, lebo veľký krúťiaci moment by mohol narobiť kucapacu.
Já už si moc nepomatuju, co mě učili v autoškole. Ale vzpomínám si velmi dobře, na tu starou škodu 105 se kterou jsem si to všechno krásně odjezdil a i techniku jsme museli prefektně ovládat. Skoro mi bylo líto těch holek, co to dělaly s náma (myslím autoškolu ), protože spousta z nich nemohla pochopit kde se nachází a k čemu je dobrý termostat, jaký je rozdíl mezi vinutými pružinami, listovými pery a skrutnou tyčí, jaký mazadlo kam a na co a podobně .....
A hlavně si pomatuju, že autoškolič nám říkal, že do baterky se leje zásadně destilovaná voda, protože ta jako jediná neobsahuje ionty a proto je nevodivá, kdežto obyčejná voda ionty obsahuje, takže nám baterii rychle vybije ... a pdobně
A hlavně si pomatuju, že autoškolič nám říkal, že do baterky se leje zásadně destilovaná voda, protože ta jako jediná neobsahuje ionty a proto je nevodivá, kdežto obyčejná voda ionty obsahuje, takže nám baterii rychle vybije ... a pdobně
Vrátim sa k tej jazde podľa otáčkomera. Mňa kedysi tak jazdiť neučili, lebo vtedy v tých autách ani otáčkomery neboli a v škodovke som ho nemala tiež. Naučila som sa počúvať motor. Na škodovke to zasa nebol až taký problém . Aj dnes som nervozna, ked mi hrá hlasnejšie rádio a ja ten motor nepočujem. Ale stále považujem otáčkomer za super vec a učím sa mu venovať pozornosť.
Na druhej strane beriem skutočnosť, že nie každý má talent na šoférovanie. Ved ani každý nie sme maliarom, chirurgom, či letcom v jednej osobe. Hlavne aby sme jazdili opatrne a ohladuplne. Auto je len vec osobnej spotreby, život nie.
Na druhej strane beriem skutočnosť, že nie každý má talent na šoférovanie. Ved ani každý nie sme maliarom, chirurgom, či letcom v jednej osobe. Hlavne aby sme jazdili opatrne a ohladuplne. Auto je len vec osobnej spotreby, život nie.
CHEVROLET KALOS HB 1.2 SE+A/C 5D PLUS - červená SUPER RED
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER
CITROEN C4 - 1,4; 16V; Seduction - rouge LUCIFER