motor tuning
Moderátor: Blue Lanos
- rcmichal
- Příspěvky: 574
- Registrován: úte lis 01, 2005 10:34
- Bydliště: Prešov ,SK
- Kontaktovat uživatele:
motor tuning
mam zaujem si dat cip tuning ale rozmyslal som o tom ako odlahcit zotrvacnik motora nema stym niekto skusenosti ake to moze mat nasledky a ci sa to oplati dat spravyt.
- Reklama
- rcmichal
- Příspěvky: 574
- Registrován: úte lis 01, 2005 10:34
- Bydliště: Prešov ,SK
- Kontaktovat uživatele:
motor tuning
o cas sa nejedna mam novy zotvracnik .
- rcmichal
- Příspěvky: 574
- Registrován: úte lis 01, 2005 10:34
- Bydliště: Prešov ,SK
- Kontaktovat uživatele:
motor tuning
a co ta to stalo?
- rcmichal
- Příspěvky: 574
- Registrován: úte lis 01, 2005 10:34
- Bydliště: Prešov ,SK
- Kontaktovat uživatele:
motor tuning
tolko ma to bude stat aj v presove
- rcmichal
- Příspěvky: 574
- Registrován: úte lis 01, 2005 10:34
- Bydliště: Prešov ,SK
- Kontaktovat uživatele:
motor tuning
nekupoval som v tom roku casopis autotuning mam Matiza II a som nadmiru spokojny par fotiek mam na webe www.rcmichal.sk nieje este web dokonceny ale nieco nanom funguje.
- rcmichal
- Příspěvky: 574
- Registrován: úte lis 01, 2005 10:34
- Bydliště: Prešov ,SK
- Kontaktovat uživatele:
motor tuning
musim web prerobit mam ho spraveni cez microsoft publiser asi koly tomu nechce kazdemu ist
Re: motor tuning
ty tam mas treba obrazky linkovany s absolutni url na nejaky tvuj disk e:\ ... ... cili z tech fotek, co tam jsou jsem si neprohledl snad zadnou ...rcmichal píše:musim web prerobit mam ho spraveni cez microsoft publiser asi koly tomu nechce kazdemu ist
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si jist, že odlehčení setrváku u 0.8 bude mít nějaký pozitivní vliv. On už teď je strašně lehký. Vždyť si zkus na neutrál vytočiti motor do omezovače. Já ho tam mám v podstatě okamžitě a taky rychle padají.
Jak je setrvák lehký, tak mi to třeba dělá maličko potíže při podřazování v kopci, když si tam kopnu meziplyn, abych ulehčil synchronům a aby auto nezpomalilo, tak ho musím prošlápnout až moc, aby mi ty točky po zařazení a sepnutí odpovídaly.
Navíc ten 3 válec je už takhle neklidný, je riziko, že po odlehčení setrváku budou problémy s volnoběhem, budeš se muset rozjíždět při vyšších otáčkách (v lehkém setrváku je málo kynetické energie) a tím bude trpět spojka.
Nechci chiptuning nějak ostouzet, ale podle mně by se měl aplikovat až po jiných úpravách. Já mám otevřené sání s přívodem studeného vzduchu, iridium svíčky (spíše zkultivování chodu než brutální nárůsty výkonu), laděné svody 3-1 a laděný poslední díl výfuku. Podle prvních měření g-techem jsem někde na cca 60hp na motoru a stovku s 2 pasažéry mám za 14.7s (resp. 0-96 měřeno g-techem).
Pokud se v tom budu vrtat dál, tak postup bude plné otevření výfuku se zachováním katu a opracování hlavy (sesazení se svodama a leštění kanálů). Až pak by se dalo uvažovat o chipu, ale ne takovém, který ti tam rubnou někde na parkovišti. Chce to hezky na brzdu a tak den si s tím hrát. Průser, že to stojí majlant . To už bych si kopil radši programovatelnou ŘJ, g-tech RR a hrál bych si s tím sám. Otázka, zdali to má smysl. Myslím, že pro mě osobně by mělo - prostě si pohrát. Pak už to jen brutálně odlehčit a jet s tou 85hp 500kg károu dráždit do ulic
Jak je setrvák lehký, tak mi to třeba dělá maličko potíže při podřazování v kopci, když si tam kopnu meziplyn, abych ulehčil synchronům a aby auto nezpomalilo, tak ho musím prošlápnout až moc, aby mi ty točky po zařazení a sepnutí odpovídaly.
Navíc ten 3 válec je už takhle neklidný, je riziko, že po odlehčení setrváku budou problémy s volnoběhem, budeš se muset rozjíždět při vyšších otáčkách (v lehkém setrváku je málo kynetické energie) a tím bude trpět spojka.
Nechci chiptuning nějak ostouzet, ale podle mně by se měl aplikovat až po jiných úpravách. Já mám otevřené sání s přívodem studeného vzduchu, iridium svíčky (spíše zkultivování chodu než brutální nárůsty výkonu), laděné svody 3-1 a laděný poslední díl výfuku. Podle prvních měření g-techem jsem někde na cca 60hp na motoru a stovku s 2 pasažéry mám za 14.7s (resp. 0-96 měřeno g-techem).
Pokud se v tom budu vrtat dál, tak postup bude plné otevření výfuku se zachováním katu a opracování hlavy (sesazení se svodama a leštění kanálů). Až pak by se dalo uvažovat o chipu, ale ne takovém, který ti tam rubnou někde na parkovišti. Chce to hezky na brzdu a tak den si s tím hrát. Průser, že to stojí majlant . To už bych si kopil radši programovatelnou ŘJ, g-tech RR a hrál bych si s tím sám. Otázka, zdali to má smysl. Myslím, že pro mě osobně by mělo - prostě si pohrát. Pak už to jen brutálně odlehčit a jet s tou 85hp 500kg károu dráždit do ulic
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny