-16C Celestýna a už je problém

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

SCORPION NESSI

Příspěvek od SCORPION NESSI »

Moja NESSI bola zaparkovana na holom parkovisku ked som bol 10hod v praci mrzlo na -25 a to nekecam lebo som z oravy a chytla na prvý sup co som bol zarazeny lebo rano z garaze sa jej neechce. Dvere mi neprimrzli lebo som si ich natrel neakou gebuzinou podoba sa to na vazelinu a ked mrzne nikdy nepouzivam rucnu lebo pakne primrznu a je to v .... . Tak sa tu majte.
A statstny novy rok a vela najazdených kilakov.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Pribo
Příspěvky: 208
Registrován: stř říj 20, 2004 10:44
Bydliště: BB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pribo »

Ivan píše:Blokly se zadní brzdy? To se tu už někde řešilo...
to sa mne stalo ked som mal ist na moju stužkovú a súrne som potreboval auto skoro ma vtedy je.... este ze sa to otcovy podarilo rozklepat :lol:
Uživatelský avatar
Pribo
Příspěvky: 208
Registrován: stř říj 20, 2004 10:44
Bydliště: BB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pribo »

Franta P. píše:já rušku nezatahuju. když se mi sekla tak sem nexii ohřálm, vopepřil plnej a ona povolila . chvilku sem táhl kola smykem a pak se to urvalo.


mozno by to slo ale len na asfalte na snehu to nerozchodis
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

cubafire píše:Takže přátelé:
Včera jsem s tím pocvičil. Úplně stejný postup jako ráno, tzn. Házel jsem autem dopředu dozadu a pak to křáplo a bylo to v pohodě. Takže brzdy jsem rozebral a pořádně prostříkal lanovody a když jsem byl v tom, tak jsem udělal i zámky na dveřích a paráda.....
Jediné co mě štve je to, že mi to chce zdechnout vždy když je teplota tak na půl cesty k normálu. Fakt mě to sere, protože to mě většinou čekají ještě všechny křižovatky..... :cry:
Cubafire tebe urcite nefunguje sytic :!: :!:
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Kaso: Co že mi to nefunguje???? Já už nemám Š120 :lol:
Nevím. Problémy tohoto typu mám vždy v takové té meziteplotě. Dobrá, když to budu tak brat, tak sytič je řízený, pokud se nepletu. Teď co ho řídí. Je řízený sám, čidlem teploty, nebo jde přes ŘJ:???
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Žádný sytič tam není :!: :!: :!: Jenom řídíjí jednotka dávkuje více paliva, když je nižší teplota motoru a nasávaného vzduchu.
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

No počkat, jenže:
Já mám LPG a na to mi to zdechá. A to to funguje na fyzikálních principech. Prostě to LPG nemám řízené. Takže by si to mělo brat samo tolik, kolik potřebuje ne? Ještě mě napadá, že můžou být svíčky KO. :roll:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

LPG nerozumím. Ale pokud je to na beznín OK a na plyn ne, tak bych hledal závadu tam.
Svíčky to sazmořejmě být mohou ...
Uživatelský avatar
Pribo
Příspěvky: 208
Registrován: stř říj 20, 2004 10:44
Bydliště: BB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pribo »

cubafire píše:No počkat, jenže:
Já mám LPG a na to mi to zdechá. A to to funguje na fyzikálních principech. Prostě to LPG nemám řízené. Takže by si to mělo brat samo tolik, kolik potřebuje ne? Ještě mě napadá, že můžou být svíčky KO. :roll:
To zdochynalo aj otcovy na favorite a stacilo aby kleslo pod nulu vtedy musel prepnut na benzin chvilu pockat natahat trochu benzinu a potom to mozno slo
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

No jo, jenže jak to zase kleslo pod nulu, tak mi zase začalo vrčet palivové čerpadlo a zase nedává dost benzínu, takže na něj nemůžu ani startovat ani jet a dnes cestou do práce, mi došel plyn. Najeto cca 290km a 38l plynu v tahu. To je katastrofa. Tam něco musí být. Asi pojedu do servisu. :cry:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
MMM

Příspěvek od MMM »

Ja mam tiez 8V s LPG. Pred casom to zacalo kaslat na benzin ked klesla teplota..Islo na 3 valce..Vycistil som vstrekovace a do nadrze dal Velfobin+STP cistic vstrekovacov...Predpokladam ze tiez nespalis vela benzinu a tak som si isty ze si tam vozis vodu..Tomu nasvedcuje aj to trapenie cerpadla..Mne to odvtedy ide OK.Aj cerpadlo sa tolko netrapi pri studenom starte.
Pre istotu vymen aj sviecky. Ja ich vzdy menim po 15.000 km a pred zimou.mam tam este origo baterku a uz ma 10 rokov, takze ked to klesne pod 15C tak musi chytit na druhe pretocenie..Inak jej nezostava moc stavy.
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Vidíš to, to mě nenapadlo. To je fakt. Zkusím tam nacpat ty přísady a třeba ušetřím 3500Kč za čerpadlo.... 8)
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Takže nové info:
Dnes v 1:30 ráno byl +1 stupeň. Dnes v 9:00 bylo -12 stupňů. V 9:30 jsem na podruhé nastartoval a pomalinku se vydal na cestu. Asi po 150m mi auto zdechlo a ani náznak že by chtěla nastartovat. Asi po dvaceti minutách občasného "zážehu" se mi i povedlo udržet auto při otáčkách ale jen do 2500. Co s tím může být? Podotýkám, že to bylo na benzán i na LPG. Jestli mi to udělá ještě jednou, tak beru auto a jedu do prvního bazaru a beru cokoliv za ty prachy co ni za ni dají. Potřebuju auto denně a ne jen když je pěkně :evil:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Nevim jestli ti to pomůže, ale loni jsem měl trochu podobné problémy. Nastartovat šlo na desátý pokus a když se začala teploměrná ručička zvedat, tak to nedrželo volnoběh, nechtělo do otáček a celkově se to chvíli dusilo a chvíli ne...prostě blázinec...a jak se to úplně zahřálo, tak se to zase spravilo...tak jsem se dokodrcal do servisu, nechal to tam stát venku přes noc kvůli simulaci závady a pak mechoš vytáhl svíčku (půl roku starou) a byla úplně černá a ukápla z ní kapka :shock: Ale nevim, jestli to byla kapka vody nebo benzínu...takže by možná stálo za to prověřit stav svíček a celkově kabely a rozdělovač...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

a to ti pomohlo? Protoze tato závada je u mě taky, ale je míň závažná. Vyměním preventivně svíčky a uvidím....
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“