-16C Celestýna a už je problém
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Moja NESSI bola zaparkovana na holom parkovisku ked som bol 10hod v praci mrzlo na -25 a to nekecam lebo som z oravy a chytla na prvý sup co som bol zarazeny lebo rano z garaze sa jej neechce. Dvere mi neprimrzli lebo som si ich natrel neakou gebuzinou podoba sa to na vazelinu a ked mrzne nikdy nepouzivam rucnu lebo pakne primrznu a je to v .... . Tak sa tu majte.
A statstny novy rok a vela najazdených kilakov.
A statstny novy rok a vela najazdených kilakov.
- Reklama
Cubafire tebe urcite nefunguje syticcubafire píše:Takže přátelé:
Včera jsem s tím pocvičil. Úplně stejný postup jako ráno, tzn. Házel jsem autem dopředu dozadu a pak to křáplo a bylo to v pohodě. Takže brzdy jsem rozebral a pořádně prostříkal lanovody a když jsem byl v tom, tak jsem udělal i zámky na dveřích a paráda.....
Jediné co mě štve je to, že mi to chce zdechnout vždy když je teplota tak na půl cesty k normálu. Fakt mě to sere, protože to mě většinou čekají ještě všechny křižovatky.....
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
now: BMW 7
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Kaso: Co že mi to nefunguje???? Já už nemám Š120
Nevím. Problémy tohoto typu mám vždy v takové té meziteplotě. Dobrá, když to budu tak brat, tak sytič je řízený, pokud se nepletu. Teď co ho řídí. Je řízený sám, čidlem teploty, nebo jde přes ŘJ:???
Nevím. Problémy tohoto typu mám vždy v takové té meziteplotě. Dobrá, když to budu tak brat, tak sytič je řízený, pokud se nepletu. Teď co ho řídí. Je řízený sám, čidlem teploty, nebo jde přes ŘJ:???
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No počkat, jenže:
Já mám LPG a na to mi to zdechá. A to to funguje na fyzikálních principech. Prostě to LPG nemám řízené. Takže by si to mělo brat samo tolik, kolik potřebuje ne? Ještě mě napadá, že můžou být svíčky KO.
Já mám LPG a na to mi to zdechá. A to to funguje na fyzikálních principech. Prostě to LPG nemám řízené. Takže by si to mělo brat samo tolik, kolik potřebuje ne? Ještě mě napadá, že můžou být svíčky KO.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
To zdochynalo aj otcovy na favorite a stacilo aby kleslo pod nulu vtedy musel prepnut na benzin chvilu pockat natahat trochu benzinu a potom to mozno slocubafire píše:No počkat, jenže:
Já mám LPG a na to mi to zdechá. A to to funguje na fyzikálních principech. Prostě to LPG nemám řízené. Takže by si to mělo brat samo tolik, kolik potřebuje ne? Ještě mě napadá, že můžou být svíčky KO.
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No jo, jenže jak to zase kleslo pod nulu, tak mi zase začalo vrčet palivové čerpadlo a zase nedává dost benzínu, takže na něj nemůžu ani startovat ani jet a dnes cestou do práce, mi došel plyn. Najeto cca 290km a 38l plynu v tahu. To je katastrofa. Tam něco musí být. Asi pojedu do servisu.
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
Ja mam tiez 8V s LPG. Pred casom to zacalo kaslat na benzin ked klesla teplota..Islo na 3 valce..Vycistil som vstrekovace a do nadrze dal Velfobin+STP cistic vstrekovacov...Predpokladam ze tiez nespalis vela benzinu a tak som si isty ze si tam vozis vodu..Tomu nasvedcuje aj to trapenie cerpadla..Mne to odvtedy ide OK.Aj cerpadlo sa tolko netrapi pri studenom starte.
Pre istotu vymen aj sviecky. Ja ich vzdy menim po 15.000 km a pred zimou.mam tam este origo baterku a uz ma 10 rokov, takze ked to klesne pod 15C tak musi chytit na druhe pretocenie..Inak jej nezostava moc stavy.
Pre istotu vymen aj sviecky. Ja ich vzdy menim po 15.000 km a pred zimou.mam tam este origo baterku a uz ma 10 rokov, takze ked to klesne pod 15C tak musi chytit na druhe pretocenie..Inak jej nezostava moc stavy.
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Takže nové info:
Dnes v 1:30 ráno byl +1 stupeň. Dnes v 9:00 bylo -12 stupňů. V 9:30 jsem na podruhé nastartoval a pomalinku se vydal na cestu. Asi po 150m mi auto zdechlo a ani náznak že by chtěla nastartovat. Asi po dvaceti minutách občasného "zážehu" se mi i povedlo udržet auto při otáčkách ale jen do 2500. Co s tím může být? Podotýkám, že to bylo na benzán i na LPG. Jestli mi to udělá ještě jednou, tak beru auto a jedu do prvního bazaru a beru cokoliv za ty prachy co ni za ni dají. Potřebuju auto denně a ne jen když je pěkně
Dnes v 1:30 ráno byl +1 stupeň. Dnes v 9:00 bylo -12 stupňů. V 9:30 jsem na podruhé nastartoval a pomalinku se vydal na cestu. Asi po 150m mi auto zdechlo a ani náznak že by chtěla nastartovat. Asi po dvaceti minutách občasného "zážehu" se mi i povedlo udržet auto při otáčkách ale jen do 2500. Co s tím může být? Podotýkám, že to bylo na benzán i na LPG. Jestli mi to udělá ještě jednou, tak beru auto a jedu do prvního bazaru a beru cokoliv za ty prachy co ni za ni dají. Potřebuju auto denně a ne jen když je pěkně
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Nevim jestli ti to pomůže, ale loni jsem měl trochu podobné problémy. Nastartovat šlo na desátý pokus a když se začala teploměrná ručička zvedat, tak to nedrželo volnoběh, nechtělo do otáček a celkově se to chvíli dusilo a chvíli ne...prostě blázinec...a jak se to úplně zahřálo, tak se to zase spravilo...tak jsem se dokodrcal do servisu, nechal to tam stát venku přes noc kvůli simulaci závady a pak mechoš vytáhl svíčku (půl roku starou) a byla úplně černá a ukápla z ní kapka Ale nevim, jestli to byla kapka vody nebo benzínu...takže by možná stálo za to prověřit stav svíček a celkově kabely a rozdělovač...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto