Male shrnuti k me dnesni montazi zadnich reproduktoru.
Moderátor: Blue Lanos
Male shrnuti k me dnesni montazi zadnich reproduktoru.
Po zjištěni,ze me před nedávnem zakoupené auto nedisponuje zadními reproduktivy ,jsem se rozhodl,ze si zhotovím plato vlastni výroby(jak již jsem udělal na svém předešlém voze).
Zhotoveni plata s reproduktivy byla snadná záležitost,přesto jsem si bláhově myslel,ze to bude bylo to nejtěžší co jsem dnes musel udělat.Jak jsem se šeredně mýlil.
Nyní již k samotné montáži.Opět jsem byl velice bláhový , když jsem doufal, že i když auto nedisponuje zadními repro alespoň tam soudruzi z Jihokorejské automobilky natáhnou kabely.
Ono to zase tak bláhové nebylo jelikož na ISO konektoru do kterého jsem připojoval radio byly dráty do všech reproduktorů tak jsem myslel, že je soudruzi i natáhly.Zřejmě to byl jejich původní úmysl,ale asi moje auto montovali kolem poledne a odskočili si na doušek rýžového vína a práci již nedotáhli do konce.Tudíž mne nezbývalo než zjistit kam až to kluci šikmoocí protáhli a rozhodl jsem sklonit hlavu pod palubní desku jestli tam něco neuvidím(třeba zapomenuté štípačky jak stříhali tu nedodělanou práci) ale hlavně kabely.
A ejhle kabely jsem tam opravdu našel,ale nebyly to ty co jsem hledal.Poprvé v životě jsem se cítil jako montér Boeingu 757.Rozvodna hadra. Poprvé od doby co mam Lanos se mne zastesklo po mém starém voze Škoda Favorit(kde bylo pod palubní deskou zhruba 10 dratu).Znechuceně jsem sbalil nářadí a odešel domu.
Zde bych se ještě rád vrátil k zadní části - konkrétně k tapecírunku při jehož demontaži mě zarazilo pár věci.
Pro odmontovaní toho plastu kde bývají standartně namontovány repro je zřejmě potřeba sundat celý tapecírunk co je na střeše jelikož dva vruty jsou přímontovány přímo k němu,ale zezadu.Tak jsem radeji ani cely ten držák repro nedemontoval jelikož točit se tam se šroubovákem by nebylo opravdu nic pěkného a kdyby se mě náhodou je podařilo demontovat tak už by se mě nemuselo podařit je tam znovu namontovat.
Další věc co mě celkem překvapila bylo řešení těch dvou vrutů u toho samého plastu,ale zepředu.Ano k těm je přístup oproti těm druhým vrutům geniální,ale po technické stránce děs.Vruty o průměru cca.6mm jsou přímo přes plast zašroubováný do plechu karoserie.Nevím sice jak je tento plech široký, ale je mě jasné že když to párkrát odšroubuju a zase zašroubuju tak je ten závit v tom plechu slušně řečeno v háji.Opět zavzpomínám na svého Favorita.Tam samozřejmě byly plasty také uchyceny do plechu,ale přes plastové průchodky které se do plechu zacvakli.Tudíž když odešel zavit na průchodce nebylo nic jednoduššího než zajít do obchodu a za 5 kč kus koupit nové.
Shrnuto podtrženo.......plato s repro teď leží na zemi vedle mě a já asi nadále budu poslouchat ty přední chrchlaky,alespoň do té doby než budu mít opět náladu si trosku zvednout adrenalin v krvy.
Zhotoveni plata s reproduktivy byla snadná záležitost,přesto jsem si bláhově myslel,ze to bude bylo to nejtěžší co jsem dnes musel udělat.Jak jsem se šeredně mýlil.
Nyní již k samotné montáži.Opět jsem byl velice bláhový , když jsem doufal, že i když auto nedisponuje zadními repro alespoň tam soudruzi z Jihokorejské automobilky natáhnou kabely.
Ono to zase tak bláhové nebylo jelikož na ISO konektoru do kterého jsem připojoval radio byly dráty do všech reproduktorů tak jsem myslel, že je soudruzi i natáhly.Zřejmě to byl jejich původní úmysl,ale asi moje auto montovali kolem poledne a odskočili si na doušek rýžového vína a práci již nedotáhli do konce.Tudíž mne nezbývalo než zjistit kam až to kluci šikmoocí protáhli a rozhodl jsem sklonit hlavu pod palubní desku jestli tam něco neuvidím(třeba zapomenuté štípačky jak stříhali tu nedodělanou práci) ale hlavně kabely.
A ejhle kabely jsem tam opravdu našel,ale nebyly to ty co jsem hledal.Poprvé v životě jsem se cítil jako montér Boeingu 757.Rozvodna hadra. Poprvé od doby co mam Lanos se mne zastesklo po mém starém voze Škoda Favorit(kde bylo pod palubní deskou zhruba 10 dratu).Znechuceně jsem sbalil nářadí a odešel domu.
Zde bych se ještě rád vrátil k zadní části - konkrétně k tapecírunku při jehož demontaži mě zarazilo pár věci.
Pro odmontovaní toho plastu kde bývají standartně namontovány repro je zřejmě potřeba sundat celý tapecírunk co je na střeše jelikož dva vruty jsou přímontovány přímo k němu,ale zezadu.Tak jsem radeji ani cely ten držák repro nedemontoval jelikož točit se tam se šroubovákem by nebylo opravdu nic pěkného a kdyby se mě náhodou je podařilo demontovat tak už by se mě nemuselo podařit je tam znovu namontovat.
Další věc co mě celkem překvapila bylo řešení těch dvou vrutů u toho samého plastu,ale zepředu.Ano k těm je přístup oproti těm druhým vrutům geniální,ale po technické stránce děs.Vruty o průměru cca.6mm jsou přímo přes plast zašroubováný do plechu karoserie.Nevím sice jak je tento plech široký, ale je mě jasné že když to párkrát odšroubuju a zase zašroubuju tak je ten závit v tom plechu slušně řečeno v háji.Opět zavzpomínám na svého Favorita.Tam samozřejmě byly plasty také uchyceny do plechu,ale přes plastové průchodky které se do plechu zacvakli.Tudíž když odešel zavit na průchodce nebylo nic jednoduššího než zajít do obchodu a za 5 kč kus koupit nové.
Shrnuto podtrženo.......plato s repro teď leží na zemi vedle mě a já asi nadále budu poslouchat ty přední chrchlaky,alespoň do té doby než budu mít opět náladu si trosku zvednout adrenalin v krvy.
Škoda Felicia 1.3,40 kW,1995
Ex Daewoo Lanos 1.5 S, r.v.2000,barva 56U - "kemr" :-)
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
No ja som to rozebiral len raz a to na emkasov voze pac mam 4dv Nehovorim, ze to slo zrovna jednoducho ale nebolo to take strasne na co by som zle spominal Opytam sa, ked si mal jak tak oddelane tie plasty a nazrel si skulinou do vnutra nevidel si tam ziadne kable alebo konektor? On tam moze byt pripaskovany niekde k dalsim kablom ale stale si myslim, ze tam je mozno sa mylim.
Si toho dost napisal a pravdu povediac troska som sa v tom texte stratil lebo uz neviem co sa vlastne pytas
Si toho dost napisal a pravdu povediac troska som sa v tom texte stratil lebo uz neviem co sa vlastne pytas
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Mam dojem, ze sa ani nic spytat nechcel, len sa chcel podelit o sklamanie...
Aj na espere su plasty vselijako necakane poprichytavane..., ale nakoniec som mozno rad - na francuzoch plasty byvaju len nasadene na gumach - demontuju sa sice lahko, ale to skripanie a vrzganie pocas jazdy
Aj na espere su plasty vselijako necakane poprichytavane..., ale nakoniec som mozno rad - na francuzoch plasty byvaju len nasadene na gumach - demontuju sa sice lahko, ale to skripanie a vrzganie pocas jazdy
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ex: Espero 1.5 16V
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
uz ten dojem mam aj ja
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
peter NR píše:Mam dojem, ze sa ani nic spytat nechcel, len sa chcel podelit o sklamanie...
Aj na espere su plasty vselijako necakane poprichytavane..., ale nakoniec som mozno rad - na francuzoch plasty byvaju len nasadene na gumach - demontuju sa sice lahko, ale to skripanie a vrzganie pocas jazdy
nadviazem na "podtemu" plasty. duf,ze sa autor moc nenahneva
v niektorej teme tu niekto (krasna definiciaspominal )
spominal, ze plasty na lanosoch za jazdy klepu. xcel by som sa spytat ako sa to prejavuje?
osobne sem tam zajazdy pocujem take slabe buchnutie, ktore ide niekde zozadu.( ako ked nieco buchne o karoseriu). je to to"klepanie plastov"? alebo sa to prejavuje este nejak inak???
Peco
ExLanos
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
http://www.lanosclub.com/gallery.php?mo ... erie_id=53
-----------------------------
Suzuki SX4 Freeze http://moje.auto.cz/Peco/suzuki-sx4.html
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Mne sa zda vo vseobecnosti podvozok lanosa dost buchjuci. V predu pri prechode jam idu do kabiny take supy ze mam az strach a vzadu zase buchocu zadne kolesa len neviem preco... Ten podvozok mohli teda spravit lepsie. To lacetak uz je nebe a dudy
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
jo to potvrzuju a zvlast ted v zime, protoze pokazde jdu a prehazim kufr a myslim, ze mi tam neco lita a to nikdy neni ono, ty rany vzadu jsou fakt hrozny, jinak jsem si uz zvykl, ale na tohle nikdyBlue Lanos píše:Mne sa zda vo vseobecnosti podvozok lanosa dost buchjuci. V predu pri prechode jam idu do kabiny take supy ze mam az strach a vzadu zase buchocu zadne kolesa len neviem preco... Ten podvozok mohli teda spravit lepsie. To lacetak uz je nebe a dudy
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
co s tym budeme robit....
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
tak budem cekat
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01