Taky se dívám, prý "Nehavarované" . Tak to bych chtěl vidět. Základ asi bude M150 (MatizII) litr a je tam dobastlený předek z M100 asi po těžší bouračce, protože nesedí karosářké díly, taky je sranda, že od klapky ke šnorchlu je tam airbox a rezonátor z M100 0.8. No katastrofální legoVojta píše:Tak na tohoto jenom koukám - předek Matiz I, zadek napůl Matiz IIRado píše:http://www.autobazareeu.sk/car.php?id=66669
Tak to som fakt nevedel ze aj taketo sa vyrabali...zaujimave
Matiz Tuning ! Co vy na to?
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Reklama
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Ale jdi ty Spitfire, ono to Mk totiž znamené "make", neboli verzi, provedení apod. Tedy Označení Matiz Mk I pro M100 a Mk II pro M150 je zcela v pořádku. Taky si ujasni rozdíly pojmů palubovka a přístrojovka. Jestli je to palubovka M100 nebo M150 se nedá moc poznat, protože z fotky není zcela jasný odstín (ale klíďo to může být M100). Přístrojovka je určitě M150.Docent píše:Hm, Mk se označovaly letouny Spitfire, že by i Matizy? BTW já mám taky Matize I a tuhle přístrojovku tam nemám ani náhodou...Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Nevstával jsi dneska po prdeli??? Tak mně vysvětli, kde je v mém příspěvku rozpor? Mám Matize I a tuhle PŘÍSTROJOVKU tam nemám ani náhodou... A ty mně napíšeš, že je to přístrojovka z M150??? Takže ji asi zcela LOGICKY na Matizu I nemám, že??? Někdo z nás 2 není momentálně zřejmě při smyslech, že?Ondras píše:Ale jdi ty Spitfire, ono to Mk totiž znamené "make", neboli verzi, provedení apod. Tedy Označení Matiz Mk I pro M100 a Mk II pro M150 je zcela v pořádku. Taky si ujasni rozdíly pojmů palubovka a přístrojovka. Jestli je to palubovka M100 nebo M150 se nedá moc poznat, protože z fotky není zcela jasný odstín (ale klíďo to může být M100). Přístrojovka je určitě M150.Docent píše:Hm, Mk se označovaly letouny Spitfire, že by i Matizy? BTW já mám taky Matize I a tuhle přístrojovku tam nemám ani náhodou...Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
oba dva pisem v reakci na boba (ktery pise o "palubce") o pristrojovce - proto je to trosku mimo ...Docent píše:A ty mně napíšeš, že je to přístrojovka z M150??? Takže ji asi zcela LOGICKY na Matizu I nemám, že??? Někdo z nás 2 není momentálně zřejmě při smyslech, že?
jinak bob ma pravdu v tom, ze palubka (pomineme budiky) je fakt svetlejsi nez dvere ... jak rika ondras tohle asi bylo lego jak svin ... budiky prezily, ale palubka byla mozna napul
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Je toto možné? Užiji tedy tvou oblímenou metodu vysvětlování jako lopaťákovi:Docent píše:Nevstával jsi dneska po prdeli??? Tak mně vysvětli, kde je v mém příspěvku rozpor? Mám Matize I a tuhle PŘÍSTROJOVKU tam nemám ani náhodou... A ty mně napíšeš, že je to přístrojovka z M150??? Takže ji asi zcela LOGICKY na Matizu I nemám, že??? Někdo z nás 2 není momentálně zřejmě při smyslech, že?
1. Bob píše, že je to Mk I palubovka
2. Ty ho quotuješ (a zkontextu plyne, že neguješ) Boba a tvrdíš, že to není Mk I přístrojovka
3. Já tě upozorňuji na to, že si pleteš pojmy, přičemž nijak nevyvracím tvůj bystrý postřeh o nepřítomnosti M150 přístrojovky ve svém autě
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
"negujes" - mazec musim rici, ze formalni logika dobra, dobra ...Ondras píše: Je toto možné? Užiji tedy tvou oblímenou metodu vysvětlování jako lopaťákovi:
1. Bob píše, že je to Mk I palubovka
2. Ty ho quotuješ (a zkontextu plyne, že neguješ) Boba a tvrdíš, že to není Mk I přístrojovka
3. Já tě upozorňuji na to, že si pleteš pojmy, přičemž nijak nevyvracím tvůj bystrý postřeh o nepřítomnosti M150 přístrojovky ve svém autě
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
No já jsem už viděl horší skládačky - předek Peugeot 106 a zadek Citoren Saxo se štítky Peugeot. Rovněž bazar hlásil, že se jedná o nehavarovaný vůz.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny