Matiz Tuning ! Co vy na to?

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Vojta píše:
Rado píše:http://www.autobazareeu.sk/car.php?id=66669


Tak to som fakt nevedel ze aj taketo sa vyrabali...zaujimave
Tak na tohoto jenom koukám - předek Matiz I, zadek napůl Matiz II :roll:
Taky se dívám, prý "Nehavarované" :D. Tak to bych chtěl vidět. Základ asi bude M150 (MatizII) litr a je tam dobastlený předek z M100 asi po těžší bouračce, protože nesedí karosářké díly, taky je sranda, že od klapky ke šnorchlu je tam airbox a rezonátor z M100 0.8. No katastrofální lego :cry:
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

:lol: a vzadu bude mít dvě espézetky......
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

A proč má palubovku z Matize Mk I ?
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
ja tam poznavam svoje budiky (m2) proc myslis, ze to je z jednicky?
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
Hm, Mk se označovaly letouny Spitfire, že by i Matizy? BTW já mám taky Matize I a tuhle přístrojovku tam nemám ani náhodou...
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Docent píše:
Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
Hm, Mk se označovaly letouny Spitfire, že by i Matizy? BTW já mám taky Matize I a tuhle přístrojovku tam nemám ani náhodou...
Ale jdi ty Spitfire, ono to Mk totiž znamené "make", neboli verzi, provedení apod. Tedy Označení Matiz Mk I pro M100 a Mk II pro M150 je zcela v pořádku. Taky si ujasni rozdíly pojmů palubovka a přístrojovka. Jestli je to palubovka M100 nebo M150 se nedá moc poznat, protože z fotky není zcela jasný odstín (ale klíďo to může být M100). Přístrojovka je určitě M150.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Oki, palubovku vidím šedou a výpňě dveří vidím černý (nebo prostě tmavší)..
Budíky jsou jednoznačně z Mk II.
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Ondras píše:
Docent píše:
Robert píše:A proč má palubovku z Matize Mk I ?
Hm, Mk se označovaly letouny Spitfire, že by i Matizy? BTW já mám taky Matize I a tuhle přístrojovku tam nemám ani náhodou...
Ale jdi ty Spitfire, ono to Mk totiž znamené "make", neboli verzi, provedení apod. Tedy Označení Matiz Mk I pro M100 a Mk II pro M150 je zcela v pořádku. Taky si ujasni rozdíly pojmů palubovka a přístrojovka. Jestli je to palubovka M100 nebo M150 se nedá moc poznat, protože z fotky není zcela jasný odstín (ale klíďo to může být M100). Přístrojovka je určitě M150.
Nevstával jsi dneska po prdeli??? Tak mně vysvětli, kde je v mém příspěvku rozpor? Mám Matize I a tuhle PŘÍSTROJOVKU tam nemám ani náhodou... A ty mně napíšeš, že je to přístrojovka z M150??? Takže ji asi zcela LOGICKY na Matizu I nemám, že??? Někdo z nás 2 není momentálně zřejmě při smyslech, že?
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Docent píše:A ty mně napíšeš, že je to přístrojovka z M150??? Takže ji asi zcela LOGICKY na Matizu I nemám, že??? Někdo z nás 2 není momentálně zřejmě při smyslech, že?
oba dva pisem v reakci na boba (ktery pise o "palubce") o pristrojovce - proto je to trosku mimo ...

jinak bob ma pravdu v tom, ze palubka (pomineme budiky) je fakt svetlejsi nez dvere ... jak rika ondras tohle asi bylo lego jak svin ... budiky prezily, ale palubka byla mozna napul :lol:
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Docent píše:Nevstával jsi dneska po prdeli??? Tak mně vysvětli, kde je v mém příspěvku rozpor? Mám Matize I a tuhle PŘÍSTROJOVKU tam nemám ani náhodou... A ty mně napíšeš, že je to přístrojovka z M150??? Takže ji asi zcela LOGICKY na Matizu I nemám, že??? Někdo z nás 2 není momentálně zřejmě při smyslech, že?
Je toto možné? Užiji tedy tvou oblímenou metodu vysvětlování jako lopaťákovi:

1. Bob píše, že je to Mk I palubovka
2. Ty ho quotuješ (a zkontextu plyne, že neguješ) Boba a tvrdíš, že to není Mk I přístrojovka
3. Já tě upozorňuji na to, že si pleteš pojmy, přičemž nijak nevyvracím tvůj bystrý postřeh o nepřítomnosti M150 přístrojovky ve svém autě
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
jakub
Příspěvky: 998
Registrován: úte srp 31, 2004 23:08

Příspěvek od jakub »

Ondras píše: Je toto možné? Užiji tedy tvou oblímenou metodu vysvětlování jako lopaťákovi:

1. Bob píše, že je to Mk I palubovka
2. Ty ho quotuješ (a zkontextu plyne, že neguješ) Boba a tvrdíš, že to není Mk I přístrojovka
3. Já tě upozorňuji na to, že si pleteš pojmy, přičemž nijak nevyvracím tvůj bystrý postřeh o nepřítomnosti M150 přístrojovky ve svém autě
"negujes" - :D :D mazec musim rici, ze formalni logika dobra, dobra ...
Vojta

Příspěvek od Vojta »

Závěr: Je to dovezené z venku, poskládané z I a II a nastříkané. aby to vypadalo. Budíky mám stejné. Ale kterýho vola napadlo, dát tam nárazník z I a dveře z II, to by mě zajímalo. To bije do očí, že je to skládané!!!
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

nevim co je na tom zvlastniho, k nam dovezene karky na lak, ktere maji i skelet ze dvou casti jinych aut posvareny, je taky posleze prodavan jako nikdy nehavarovane, ja tomu terminu rozumim :lol:
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

No já jsem už viděl horší skládačky - předek Peugeot 106 a zadek Citoren Saxo se štítky Peugeot. Rovněž bazar hlásil, že se jedná o nehavarovaný vůz.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

Obrázek
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“