![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
katalizátor
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Re: katalizátor
tak že ti ho dusi a auto nechce tahattibi píše:Ahojte, chcem sa spýtať ako zisťím že odišiel mi katalizátor.
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak.
P.S. Nevím, jak na Slovensku, ale píše se katalyzátor, ne katalizátor.
P.S. Nevím, jak na Slovensku, ale píše se katalyzátor, ne katalizátor.
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Včera večer jsem jel za Peugotem tuším 206 a koukám, něco mu svítí pod autem, koukám a koukám a když odbočoval zdálo se mi, že to byl KAT. Byl žhavej do oranžova!! . Je to možný???????? Podotýkám, že jsme jeli normálně po Praze tak 60 - 70 km/h. Ale co jinýho by mezi předníma kolama takhle svítilo??????? Vím, že provozní teplota Katu je až 800 C, ale nikdy jsem u žádnýho auta něco takovýho neviděl
Že by se KAT takhle poroučel???
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je opravdu divný....
Třeba měl sportovní průchozí svody...
Třeba měl sportovní průchozí svody...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
To je nějaká blbost. To se mi nezdá. Kdyby to bylo rozpálené do oranžova, tak co by po zastavení auta dělaly koberečky a různé odhlučňovací "vatelíny". Vždyť by to shořelo jak papírový čert. Nebyly to neony
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Nexia = srdeční záležitost
Pokud autu svítil kat, tak je to obvykle špatně spáleným benzínem v motoru a k jeho "dospálení" pak dojde právě v katu.
Kabinu to nepoškodí, ale vnitřek se může velmi snadno zapéct a zneprůchodnit.
Pro představu - vemte si hrst brček a dejte j k ohni. Spečou se a nebudou průchozí. To samé se stane v katu. Jednou jsem to zažil vlivem špatného čidla teploty pro ŘJ.
Kabinu to nepoškodí, ale vnitřek se může velmi snadno zapéct a zneprůchodnit.
Pro představu - vemte si hrst brček a dejte j k ohni. Spečou se a nebudou průchozí. To samé se stane v katu. Jednou jsem to zažil vlivem špatného čidla teploty pro ŘJ.
Na Nexii vzpomínám v dobrém
, ale MPV je MPV
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
je to trocha OT, ale pred casom sme sa tu bavili o blikajucej kontrolke Check Engine, tak len hlasim, ze ked som vymenil zadny diel vyfuku (po tom, co mi urvalo uchytenie trubky v tlmici), tak a) jazdi to o dost lepsie, b) vzduchovy (!
) filter ma omnoho agresivnejsi zvuk, c) kontrolka sa odvtedy nezasvietila.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tak to že kontrolka nezasvítila může být dáno tím, že pokud byl špatný koncový díl výfuku, tak lambda sonda změřila šptaný poměr O2 ve výfukových plynech a ECU to zjistila a vyhodnotila jako chybu.
A to že to lépe jezdí je jasné ...
A ten zvuk vzduchového filtru bych si vysvětloval tím, že to lépe jede, protože je větší přísun vzduchu do motoru a ten filtr je slyšet víc.
A to že to lépe jezdí je jasné ...
A ten zvuk vzduchového filtru bych si vysvětloval tím, že to lépe jede, protože je větší přísun vzduchu do motoru a ten filtr je slyšet víc.