Turbo po domácku
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Turbo po domácku
Jelikož zase nemám v práci roupama co dělat, vymýšlím kraviny. Napadlo mě, jak by se choval ŘJ v případě, kdy bych dal přímo do sání přes redukční ventil tlakový vzduch z flašky. Technické řešení prosím teď neprobírejme, je tam hodně věcí, které by se musely... ale z5.
myslíte, že by to ŘJ vyhodnotila jako že je tam oc vzduchu a dala i víc paliva? Klasický turbo systém?
myslíte, že by to ŘJ vyhodnotila jako že je tam oc vzduchu a dala i víc paliva? Klasický turbo systém?
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- Reklama
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, len tipujem. Zvysene mnozstvo vzduchu pri rovnakom mnozstve paliva znamena chudobnu zmes (myslim, nie som odbornik). To by sa malo prejavit na lambda sonde a na zaklade toho by maja RJ pridat palivo, aby bol dosiahnuty optimalny stav spalovania.
p.s. Ak toto, co som napisal, nie je technicky spravne, neukamenujte ma. Som iba mierne premyslajuci bezny user auta
p.s. Ak toto, co som napisal, nie je technicky spravne, neukamenujte ma. Som iba mierne premyslajuci bezny user auta
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo po domácku
OffTopic:cubafire píše: přes redukční ventil tlakový vzduch z flašky.
Nemas nieco nahodou s potapanim ? Lebo taki, co o tom nic nevedia, tak zasadne hovoria o "kyslikovych bombach" a nie o flasiach zo vzduchom. To by som si tu nasiel kolegu
TopicOn
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Re: Turbo po domácku
potapas? ja tiezvado píše:OffTopic:cubafire píše: přes redukční ventil tlakový vzduch z flašky.
Nemas nieco nahodou s potapanim ? Lebo taki, co o tom nic nevedia, tak zasadne hovoria o "kyslikovych bombach" a nie o flasiach zo vzduchom. To by som si tu nasiel kolegu
TopicOn
VAZ 2107 - > Daewoo Nexia 1.5 GL -> Opel Astra G 1,4 Comfort -> MALUCH
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo po domácku
Kukni sukromnu spravuvoyo píše: potapas? ja tiez
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo po domácku
Bohužel se nepotápím. Ale o "flaškách" něco vím, protože jsem hasič a tudíž je používám v dýchacím přístroji Takže něco jako potápěč, jen teda na suchu. )))vado píše:OffTopic:cubafire píše: přes redukční ventil tlakový vzduch z flašky.
Nemas nieco nahodou s potapanim ? Lebo taki, co o tom nic nevedia, tak zasadne hovoria o "kyslikovych bombach" a nie o flasiach zo vzduchom. To by som si tu nasiel kolegu
TopicOn
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
-
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát led 14, 2005 07:58
- Bydliště: Staré Město u UH, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No jinak takové ventily jsou. Naprosto v pohodě ti odregulují z kolika chceš na kolik chceš. Jen jak vyřešit to, aby se nevracel zpatky do motorového prostoru.richiprofi píše:hmm, co sa tu clovek nedozvie noveho tak pokial viem, tlakove flase s tlakmi od 200 barov...najdi mi prosim ta ventil, ktory ti to odreguluje na 0,2atm...inak budes mat z motora kasu...
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi
Nexia = srdeční záležitost
- richiprofi
- Příspěvky: 760
- Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele: