Brousím si zuby na Calibru

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Calibra je pěkná,taky by se mi líbila,ale na tu váhu má malej výkon...
Reklama
 

Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

ivan: tusim ta chytila opel mania o-)) o aku calibru by si mal zaujem..myslim po motorickej stranke a ci 4x4...hmmm
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Jo jo, richi, 4x4 turbo by byla nádhera... sice to není na sprinty, protože kvůli turbu by se zvýšil koeficient, ale na normální ježdění to je bomba...

to Svobik: pohotovostní hmotnost je 1200 kg, což je o 200 kg více než Nexia - to zase není tak hrozný...

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

Kalibry jsou prej strašný sráče. A NAVÍC JE TO OPEL. TAKŽE WWW.ZREZNU.CZ :lol:
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Franto, nenadávej na Opely, vždyť máme taky de facto Opela... a navíc Opely jsou docela dobrý držáky!

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Ivan píše:Ondro, Tobě se opravdu ten přední nárazník na té žluté Calibře nelíbí? Mně právě připadne hodně povedený! Věc názoru...
Je to subjektivní věc ten styling - nelíbí se mi jednak kvůli tomu, že nesedí jak u blatníku, tak zejména mezi maskou a kapotou. Nevyváženě působí nerovnoběžné hrany bočních otvorů a středového otvoru. Navíc ty hrany mezi středovým a bočními otvory na nic logicky nenavazují - třeba na prolisy kapoty, linii masky apod. Všechny 3 otvory mají příliš velké zahloubení a tak celek působí těžkopádně
Ivan píše:U té Hondy by byl průser, kdyby se s prominutím podělal ten Vtec motor, protože potom by to byly pálky za opravy, že by se to snad ani nevyplatilo opravovat...
Ivane, krom šibovacích vaček je to prostě čtyřtaktní benzíňák. Ony se ty "podělanosti" budou opravovat úplně stejně a za podobné peníze jako u Calibry.
Andy píše:uz si mal japonca? A nedajboze sa ti neco pokazilo alebo rozbilo?
/jj aj na cestach a vrakoviskach je rovnako vela Integri a Calibri :lol: /
Máme Civica'97 1.5VTEC. Už se i opravoval po bouračce a skutečně to nestálo hodně vzhledem k použití originálních dílů a práce Honda servisu. Btw v Ostravě má Honda servis hodinovku téměř stejnou jako Daewoo / Chevy servis.

Nechápu poznámku o výskytu řečených aut na vrakovištích a silnicích. To jako doporučuješ takové auto, co jich jsou plné vrakáče a silnice? To chceš aby chudák Ivan brousil Š120? :)
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Ondras píše:To chceš aby chudák Ivan brousil Š120? :)
Když to bude Š120 Vtec 4x4 tak proč ne... :lol:
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
cubafire
Příspěvky: 555
Registrován: pát led 14, 2005 07:58
Bydliště: Staré Město u UH, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cubafire »

Když už bych chtěl jít do staré vrany, tak si pořídím Subaru Impreza GT. A mám hotového závodníka s držák. I když taky bych se díval jak je to dodělané. Holt jsou to civilní verze rally speciálů, tak se s tím taky tak jezdilo. :cry:
dřív: NEXIA 1.5 8V, GLE, LPG-BRC
dnes Citroen Xsara Picasso 2.0 HDi :twisted:
Nexia = srdeční záležitost
Andy
Příspěvky: 388
Registrován: čtv led 20, 2005 09:01

Příspěvek od Andy »

Ondras píše:Máme Civica'97 1.5VTEC. Už se i opravoval po bouračce a skutečně to nestálo hodně vzhledem k použití originálních dílů a práce Honda servisu. Btw v Ostravě má Honda servis hodinovku téměř stejnou jako Daewoo / Chevy servis.

Nechápu poznámku o výskytu řečených aut na vrakovištích a silnicích. To jako doporučuješ takové auto, co jich jsou plné vrakáče a silnice? To chceš aby chudák Ivan brousil Š120? :)
My sme mali nissan a aj mazdu a mozem ti povedat ze tie nove origo nahradne diely boli poriadne drahe....

K vrakacu: Buchnes napriklad naraznik na afte. Skocis na vrakac a vyberes si za par korun este aj farbu. Lenze co s Integrou? Musis zhanat novy. Porovnaj si ceny a uvidis. A to nevravim len o naraznikoch, takto sa da zohnat kopa inych veci. A zvlast ked chce tunovat a nahodou sa mu neco nepodari :lol: . Takze neviem comu nechapes ;)
Alebo ste vsetci tak bohaty ze vas taketo veci nezaujimaju? :lol:
ESPERO 1,5 DOHC16V, elektrony 6.5x15+BFGoodrich 195/50 R15, podvozok WEITEC+SACHS, vrtane kotuce QH, sportovy vyfuk, sportove pedale a cely interier ladeny do modro-ciernej, modre podsvietenie pristrojov, hudba SONY+SINUS LIVE...
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Andy píše:...A zvlast ked chce tunovat a nahodou sa mu neco nepodari :lol: . Takze neviem comu nechapes ;)
Alebo ste vsetci tak bohaty ze vas taketo veci nezaujimaju? :lol:
Já každopádně bohatý nejsem, o bohatství mám jiné představy, ale vím, že když už tuním, tak počítám s tím, že v tom utopím balík a odměnou mi bude maximálně tak potěšení a opovržení okolí :), takže uvažovat tak, abych na tuningu ušetřil, tak to teda ne.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
S.v.o.b.i.k
Příspěvky: 788
Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S.v.o.b.i.k »

Ivan píše:Jo jo, richi, 4x4 turbo by byla nádhera... sice to není na sprinty, protože kvůli turbu by se zvýšil koeficient, ale na normální ježdění to je bomba...

to Svobik: pohotovostní hmotnost je 1200 kg, což je o 200 kg více než Nexia - to zase není tak hrozný...
To asi jo,bude asi o trcho živjější než nexii,ale kámoš co jí má řiká že to je srašně těžký na ten výkon,že to moc nejede,ani hrabat se s ni moc nedá a má pomalej rozjezd...Já fakt nevim...Mě by se calibra taky líbila a je jedno že je to starej sráč...Z každýho auta se dá udělat pěkný auto...
Mě by se třeba líbilo tuto shiroco a taky je to starej pekáč
Obrázek
Obrázek
Rom@n

Příspěvek od Rom@n »

To Ivan : Jakub už Calibru nemá, koupil nového Logana :lol:

Jinak mě mrzí, že už nebudete s náma na srazu, snad se najde nový rovnocený soupeř 8)
Uživatelský avatar
Franta P.
Příspěvky: 2775
Registrován: úte pro 07, 2004 00:29
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od Franta P. »

No jo máme něco od opela ale v šikmookym provedení. A to je velkej rozdíl. Taky to je vidět.
Uživatelský avatar
richiprofi
Příspěvky: 760
Registrován: stř lis 12, 2003 15:29
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od richiprofi »

ivan: no peknee o-)) konecne niekto, s kym sa bude dat nahanat :lol: :lol: inak aj so 4x4 sa da sprintovat...len ti v tom treba takych 500konikov a nemas problem 8) mas uz nieco vyhliadnute??
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Andy píše:Kup kalibru. Ale najdi dobry kus!!! To auto sa vyrabalo dost davno ale designovo je stale cool 8)

A inak o tych vrakoch by som pomlcal lebo nexia neni urcite technicky dalej nez Calibra. :roll: Sak si spomente kedy sa vyrabali Kadety :lol: Espero bolo zhodne priblizne s Vectrou, Vectra = Calibra. Takze asi tak. Mozte proti tomu protestovat, mozte nesuhlasit ale to je jedine co stym narobite ;)

Takze moj nazor je ak najdes dobry kus ber Calibru, je to urcite o par tried lepsie nez nexia. A ano, ople nenisu zrovna najkvalitnejsie vozi, ale to plati o vacsine znaciek. Ak nechcete vrazat moc do afta, jazdite na filckach.

PS: Calibra bol vzdy aj moj sen ;)
Podla mojich informacii ESPERO je postavene na podvozku Opla Rekord tak si myslim ,že ma bližšie k nemu ako k Vektre.
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“