hlava válců
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
hlava válců
Kolegové mám problém, po nastartování před úplným zahřátím na provozní teplotu škubání, střílení do sacího traktu, vůz přestal táhnout, nejdříve jsem dělal všechno možný, vým. kabelů, svíček, zapalovací cívky, zapalovací cívky v rozdělovači, výměna zapalovacího modulu v cívce věci jsem měl mimo svíček náhradní navštěvuji vrakoviště, vyměnil jsem i krabičku nastavení klapky tu mi po troše přemlouvání vzali zpět. Nakonec jsem vyčistil i prostor klapky ale dál v sacím potrubí tam je to trochu zamaštěný. No nicméně jsem skončil, objevila se mi voda. Upozorňuji těsnění pod hlavou jsem měnil v roce 2003 ( můžu mít vůbec rád servisy ), hlava podle nálitků Daewoo je z roku 2000 a to května. Hlava byla při výměně na zkoušce zda není prasklá. Teď jsem to dal do OPLA u nás je dohromady Daewoo - Chevroletem. Odhad 20 000,-- Kč. Jsem moc zvědavý. Hlavy nejsou ptal jsem se na internetu. V Oplu jsem poslal kamaráda tomu řekli hlava 15 100,-- Kč. To snad ale mysleli úplnou s vačkou a se vším, nevím za odlitek se mi to zdá moc. Mějte se fajn a sdělte kolikrát jste vyfoukli těsnění pod hlavou, já mám osmiventil.
- Reklama
Ahoj Milane, tak to nepotesi. Me se tohle stat tak auto asi hodim ze skaly, no ja menil kus hlavy motoru letos, a tesneni na jare, co jsem prekonal 100000km se to opravdu docela sr*lo :-/ no snad bude lip, uz sem vymenil vse co slo
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..No neuvaril si to medzicasom niekde..??
...pri vymente tesnenia ti prefrezovali hlavu ..??
..blok nebude skriveny,prip. niekde vyzraty ..??
(nedavam dufam zlozite otazky...)
..20 000,+ za opravu je dost...
Nova hlava na slovesku vijde na 15 000,-
je komplet osadena ventilmi, z dvihatkami si niesom isty,
..ked nesplasish hlavu na 1.5 OHC Nexiu,
..skus sa pozriet na vrakacoch po 1.6 OHC OPEL
(prip, 1.4, tym som si neni isty..)
(astra 95-98 urcite), cena hlavy na vrakaci tak 5, max 7 tisic..
(musish to kupit komplet z vackou, a predstavcom)
..prip. to prerobit na DOHC..
...pri vymente tesnenia ti prefrezovali hlavu ..??
..blok nebude skriveny,prip. niekde vyzraty ..??
(nedavam dufam zlozite otazky...)
..20 000,+ za opravu je dost...
Nova hlava na slovesku vijde na 15 000,-
je komplet osadena ventilmi, z dvihatkami si niesom isty,
..ked nesplasish hlavu na 1.5 OHC Nexiu,
..skus sa pozriet na vrakacoch po 1.6 OHC OPEL
(prip, 1.4, tym som si neni isty..)
(astra 95-98 urcite), cena hlavy na vrakaci tak 5, max 7 tisic..
(musish to kupit komplet z vackou, a predstavcom)
..prip. to prerobit na DOHC..
hlava
neuvařil jsem to ani poprvé, teplota byla neustále na půl, teploměr mě u nexie nejde přes polovinu, bohužel se mi neustále dokola projevuje neschopnost a v podstatě okrádání servisů. Poprvé měly fůru keců jak ji srovají to lze, žískáš nepatrně větší komopresi a přeskoušejí jí jestli není prasklá, zkroucení bloku snad nepřipadá v úvahu je litinový, to by měl být držák, dole pětkrát uložená klika to je snad to nejlepší, u felicie je motor z populara s 50let tříložiskový a přesto jsme měli v minulém zaměstnání najeto s Formanem kombíkem 360tisíc km, felicii jsem nechtěl, pokud s tím najedeš 100km vypadneš z toho jak vyklepaná partyzánka, myslím ty cigeraty, co už se nevyrábí, jinak kolegové díky za rady, víc hlav ví víc, budu vás informovat o výsledku a fy. SRBA servis OPEL, DAEWOO - CHEVROLET, ALFA ROMEO. ( cena za práci 550 Kč ). Já ji mám rád, je to moje žlutá šikmooká Gertruda. Ale fakt pánové OPEL KADET to byl betseler ve své době. A naše srovnatelná cenová produkce ho marně dohání viz Fabie, takovej ošklivej dalamánek posolenej frustrací vepřů. Mějte se fajn.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..NIE.. je to ta ista hlava...Habron píše:¨Ta druhá je fungl nová, ne?
..JE... pre tych co ete nevideli: http://ba.zsvs.sk/dohc/Richard píše:Kluci co tam je mezi těma spodníma ventilama?? To je potkanej motor ??
hlava
kolegové bylo to těsnění a rovnala se hlava. Se SRBA servisem v Jíovišti, podotýkám značkovým, nejsem dvakrát spokojen v hodnocení označuji dostatečné tedy 4, a to pokud to vydrží. Na příjemce odhadní cena 20tis. Kč, budiž hlava stojí 15tis. Kč. V termínu nebylo vyhotoveno z důvodu neměli těsnění pod svody a sání? Následně jsem si vymohl z tohoto důvodu 20% slevu. Za práci účtováno 4 104 Kč, hlavu lze vyměnit za 4hodiny a to je velmi měkká norma, materiál 5 507Kč.
Dodávám chtěli zaplatit výměnu oleje, kterou neprovedli. To jsem odmítl, převzal jsem auto a odjel asi 15 km, potom mi začala unikat voda, od vodní pumpy. Vráítil jsem se tam, nová příjemka odhad 3tis. Kč. Za dva dny jsem přišel pro auto. Požadovali 1 800 Kč. zeptal jsem se na příčinu úniku. Těsnící O kroužek na pumpě, tedy věc mechanika při nastavení ozubeného řemenu musíte pohnout s pumpou, konzultoval jsem to s Petrem Miláčkem, byl na srazu Nexií, má Lanos, a dělá Daewoo. technik mi naznačil slevu 50% z ceny za práci, materiál tam vůbec nebyl, taky proč. Zaplatil jsem 1 200Kč a dopsal jsem tam v podstatě, že nesouhlasím s cenou, placeno zálohově oproti předání vozu, účtováno dvakrát a navíc jsem se zde zde setkal s vědomím okrádáním zákazníka. Prostě mi to vyšlo na 10 810 Kč, kdyby sem ne- řval tak na 13tis. Kč. Výměna těsnění, srovnání hlavy ( dodavatelsky 700Kč ),výměna kladky ( to si nejsem jistý moje měla najeto 20tis. km a tu starou mi nevrátili ), vým. rozvodového řemenu, výměna šroubů hlavy. Ty byla nový, navíc mi ztratili pružiny co přidržují kryt rozvodovýho řemene. Závěr si udělejte sami. Serpico
Dodávám chtěli zaplatit výměnu oleje, kterou neprovedli. To jsem odmítl, převzal jsem auto a odjel asi 15 km, potom mi začala unikat voda, od vodní pumpy. Vráítil jsem se tam, nová příjemka odhad 3tis. Kč. Za dva dny jsem přišel pro auto. Požadovali 1 800 Kč. zeptal jsem se na příčinu úniku. Těsnící O kroužek na pumpě, tedy věc mechanika při nastavení ozubeného řemenu musíte pohnout s pumpou, konzultoval jsem to s Petrem Miláčkem, byl na srazu Nexií, má Lanos, a dělá Daewoo. technik mi naznačil slevu 50% z ceny za práci, materiál tam vůbec nebyl, taky proč. Zaplatil jsem 1 200Kč a dopsal jsem tam v podstatě, že nesouhlasím s cenou, placeno zálohově oproti předání vozu, účtováno dvakrát a navíc jsem se zde zde setkal s vědomím okrádáním zákazníka. Prostě mi to vyšlo na 10 810 Kč, kdyby sem ne- řval tak na 13tis. Kč. Výměna těsnění, srovnání hlavy ( dodavatelsky 700Kč ),výměna kladky ( to si nejsem jistý moje měla najeto 20tis. km a tu starou mi nevrátili ), vým. rozvodového řemenu, výměna šroubů hlavy. Ty byla nový, navíc mi ztratili pružiny co přidržují kryt rozvodovýho řemene. Závěr si udělejte sami. Serpico